2012. július 2., hétfő

Lovely - Sunny Blusher pirosító - TESZT

Sziasztok!

Itt már megmutattam ezt a pirosítót, amit Babustól nyertem, de még nem esett túl sok szó róla, és másfél hónap használat után illik azért írni már róla.


Papírdobozba volt csomagolva, nagyon aranyos volt, ahogy az egyik felén egy nyuszifarokra emlékeztető kis pamacs lógott ki.
3,7 g, a külseje pedig sima műanyag tok, volt ahol azt olvastam, hogy gagyi, meg lötyög a teteje, én ezt nem észleltem, és semmi bajom a műanyag tokkal sem, sőt, az a kis masni minta kifejezetten tetszik.


A Cranberry Kiss nevűt kaptam meg, elsőre már eléggé tetszett.

Ilyen a kis pamacs, még masni is van rajta:

Nos, őszinte leszek, amennyire cuki, annyira használhatatlan, de azért megtartottam dísznek.

3 színt tartalmaz:
Ez először nagyon szimpi volt, de később rájöttem, hogy sokkal de sokkal jobb lenne, ha csak egy vékony műanyagvonallal, de el lenne választva, vagy ha két szín lenne csak, mert könnyen rámegy egyik szín a másikra.

A színük sorrendben ilyen napfényben, az ujjammal húztam őket:

Közelebbről:

Vakuval:

Érdekes, mert élőben pont az ellenkezőjét látom, a bal oldali és a középső kevésbé tűnik élénknek, míg a lila sokkal erősebb, mint a képen... Ecsettel pedig azért nem ilyen erősek értelemszerűen.

Ezelőtt nem nagyon szerettem pirosítót használni, és bizony most is van, hogy kihagyom. Szándékosan. Nagyon szépen is lehet használni a pirosítókat, de én úgy szeretem pirosító nélkül is az arcom, na mindegy. Tetszenek, bár a lilástól eleinte nagyon ódzkodtam, egészen megbarátkoztam azzal is.

Annak kifejezetten örülök, hogy nem igazán lehet még akarva sem elérni bohóc hatást (jó biztosan lehetne ha az lenne a cél). Amit már írtam, hogy gond, nincsenek elválasztva a színek, és mivel elég picik ezek a csíkok, nehéz csak az egyikhez hozzáérni ecsettel. Illetve eléggé porzik is, ez igazából nem kibírhatatlan, de azért mikor sietek, nem jön valami jól.

A konkrét árát nem tudom, de ha jól tudom,600 forint körül van, ennyit meg is ér, és úgy gondolom, hogy pont jó olyanoknak, mint én, akik nem szeretik túlzásba vinni a pirosítást.

10-ből 7 pontot adnék neki, mivel olcsó, és szép, szimpatikus, de  odafigyelhettek volna rá, hogy túl sok egy ilyen kis tokba ennyi szín. 

Nektek van Lovely pirosítótok? Ha igen, milyen és mi a véleményetek róla? Esetleg ha nincs, szeretnétek?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

17 megjegyzés:

  1. nekem is van ilyen pirosítóm, a tempting rose árnyalatban. Én a színeket együtt használom, mert annyira kis picike hogy lehetetlenség külön használni őket. De szerintem a gyártók is úgy gondolták hogy ezt majd egybe kell, vagy nem tudom. :D Egyébként semmi bajom a lovely pirosítómmal, mégis ritkán nyúlok hozzá. Nem tudom, miért.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Élőben eléggé elüt pl a két szélső, szóval ha így gondolták, akkor a párosítás nm volt szerencsés :]

      Törlés
  2. Nekem si van ilyen pirosítóm Coral Fiesta árnyalat és kifejezetten szeretem, én egybekeverve használom a színeket, az igaz, hogy nem lehet vele bohóc hatást elérni, én szeretem, igaz van tőle jobb pirosítóm is, de ezzel is meg vagyok elégedve, főleg ennyi pénzért!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, akkor ezek szerint én vagyok csak ilyen nyomi, hogy küszködök, hogy külön használom? :$
      Most már akkor én is kipróbálom majd így :D

      Törlés
  3. Nekem nincs Lovely-m, de valahogy engem ez a márka nem mozgat meg, amikor a polcokon látom. Mindig elmegyek mellette, vagy megállapítom, hogy nem tetszik. Azt nem tudom, miért. :) Nekem Alverdés pirosítóm van és az nagyon bevált nekem.
    Amúgy ennek nem lenne rossz színe, és én is tuti összekeverném....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Feladat megértve, ki is lesz próbálva :D
      Egyébként vannak nagyon jó kis cuccaik szerintem, bár sokszor ilyen kis bohókásak, mint itt is pl ez a kis masnis díszítés, de én szeretem :]
      Sőt, az új lakkjaik nagyon tetszenek..

      Törlés
  4. Ezeket a típusúakat összekeverve kell használni, mert a színek kiegészítik egymást. Pláne ha ilyen picik én nem szaroznék vele egyesével. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De ez az, hogy nálam a két szélső pont hogy annyira ellentét, hogy eszembe nem jutott volna :D
      Még ha hasonlóbbak lennének, vagy ilyen mozaik elrendezés, de így alapból nem gondoltam ilyenre.. :D

      Törlés
    2. De lila önmagában hullás, meg pont azért mert ellentétek így jön ki egy köztes szín. Ezt egyszerűbb volt gondolom mint a mozaikost. :D

      A Sunclub bronzosítóm is csíkos, de az ugye szemfestéknek is használható, azt azért volt értelme külön felcsíkozni. Pirosítónál nem vesződnék ilyennel. :D

      Törlés
    3. Ez pont nem hullás de mindegy, ezek szerint én vagyok csak ilyen gyépés.. :D

      Törlés
  5. Egyébként régen használtam pirosítót, de már egyre jobban taszít a rózsaszín szín. :S Ezért már bronzosítót használok halványan, úgy olyan szép barackos árnyalatú lesz. Meg van egy essence korall színű szemhéjpúderem, az is jó pirosítónak, de mégis inkább a bronzosító után nyúlok.

    Kivárom a Catrice új pirosítóit, abban akadnak nekem tetsző színek.

    VálaszTörlés
  6. What a cute product :)


    xoxo
    Ina :*

    VálaszTörlés
  7. Nekem másik árnyalatú van meg:$ mikor megvettem tökre tetszett, viszont ahogy használtam egyre kevésbé pigmentálttá vált :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ilyet nem tapasztaltam szerencsére ennél.

      Törlés