2012. július 17., kedd

essence Beach Club - 04 - Underwater Love + Pelyheske

Sziasztok!

Múlt héten írtam, hogy kaptam Verustól egy lakkot, és Biától egy lakkot meg egy szemhéjpúdert.

Az essence Beach Club - 04 - Underwater Love körömlakk lett az első, mivel a kék lakk nem akar még a barátom lenni, kicsit több idő kell hogy azzal szépen lakkozzak, így majd valamikor úgy akarok nekiállni, amikor nyugodt vagyok és nagyon ráérek. :D

Ő az:

És a körmeimen két rétegben, 2 réteg pelyhes lakkal:
Vakuval:

Természetes fényben:


Nektek hogy tetszik?
Élőben azért sokkal jobban érvényesülnek a pelyhek, de magában is nagyon tetszik ez a lakk, már van is pár ötletem hozzá. :]

Köszönöm a figyelmet! Kellemes napot!

7 megjegyzés:

  1. nagyon szép a lakk színe :)

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. És én erről teljes mértékben le is maradtam, most tudtam meg, hogy volt ilyen is :]

      Törlés
  3. Nagyon jó színe van. :)
    Ezekre a hűvösebb nyári napokra pont jó feldobja az embert. :)
    Az essence choose me lakkra emlékeztet.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik a színe :) És tartós? ilyen essence-t még nem használtam, jók? van itthon egy hasonló színű, csak az kicsit sötétebb, azt is imádom :)

    (most először vagyok itt :$)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szép igen, és a szokásos essence minőség, szóval 4-5 napot kibír, csak sajna ez is kollekció része volt, így nem kapható már :(

      Törlés