2012. július 21., szombat

e.l.f. Tone Correcting Concealer korrektor - TESZT

Sziasztok!

Ez is a Zsancitól kapott csomagban volt, éppen ideje írnom róla.

Tudom, mostanában kicsit több volt a teszt, és kevesebb a DIY meg a recept, de kellékek hiányában nem igazán kreatívkodtam, a főzőcske meg minimális volt, sütiket meg egyáltalán nem csináltam, remélem azért nem gond ez Nektek, nem szeretném előre teljesen "megszabni" miről írjak, mindig épp arról, ami jön és aktuális.

Na de vissza a témához.
Nem nagyon szoktam ugye korrektort használni, de most az elmúlt héten sajna pont szükséges volt a dolog, így legalább hitelesebb a dolog, mert ugye ha nincs nagyobb szépséghiba, nem is jövünk rá, hogy mennyire hatékony a dolog.

Itt is úgy csináltam a képeket, hogy mindből 2, az első a természetes fénynél, a második a vakuval készült kép.

A csomagolásáról nem sok szót ejtenék, ugyanolyan elvű, mint a szemceruzáé és a szájfényé, tehát műanyagban és papírban van:


Itt is a papír hátulján találhatóak az infók:


Kivéve a csomagolásból:


A kupakból kivéve, az applikátor maga:


Tehát egy folyékony korrektorról beszélünk, amit egy a szájfényekéhez hasonló kis fejjel tudunk felvinni a bőrre, bár én eldolgozni ezzel nem tudom szépen, de nem rossz megoldás egyébként szerintem.

A kézfejemen:


Itt eléggé eltér a bőröm színétől, ami miatt kicsit féltem is eleinte, de elkenve a sima (pattanástalan) bőrömön, szépen beleolvad:


De ugye a lényeg nem az, hogy hogyan teljesít a szép bőrön, hanem mit tud pattanásokon, bőrhibákon. Én megmondom őszintén, sosem szerettem "vakolni" az arcom, erre mondhatja bárki, hogy akkor nem teljes a sminkem ha nincs rajtam alapozó meg púder meg korrektor meg még 80 féle cucc, én nem érzem jól magam, frusztrál ha nem tud levegőzni a bőröm rendesen, illetve úgy vettem észre, úgy nehezebben is gyógyulnak a sebek.

A fedését közepesnek mondanám, kisebb bőrhibák elrejtésére még alkalmas, de nagyobbakéra már nem.
Mint írtam, én a kis applikátorral eldolgozni nm szoktam tudni, így azzal felviszem a bőrre, és utána már az ujjamat használom erre a célra, így sokkal szebb lesz.

2,4 g anyagot tartalmaz, 7 árnyalatban kapható és másfél font az ára, tehát 550 Ft körül van, csakúgy mint a ceruza és a szájfény. Ennyi pénzért simán jó, de valószínűleg magamtól eszembe sem jutott volna megvenni, ezért is örülök, hogy kipróbálhattam, megismerhettem egy olyan márkát, ami mindig vonzott, de nem mertem vásárolni (rendelni, ha boltokban látnám, tuti vettem volna már :P) semmit.

Szóval most már van az e.l.f. márkától szájfényem, szemceruzám, korrektorom, és persze ne feledkezzünk meg az Evelintől nyert körömlakkról sem. :]

Összességében véve nekem nagyon szimpatikus a márka, minden márkánál találni szerintem olyat, ami nem jön be, esetleg hamar lepattog a körömlakk, vagy nem olyan tartós a rúzs, de az eddigiek alapján azt mondom, ár érték arányában eddig teljesen jónak látom őket. (Bár a körömlakk nálam 2, maximum 3 napot bír ki, szóval azt valószínűleg nem vásárolnék.)

Nektek melyik a kedvenc korrektorotok? Köszönöm a figyelmet, kellemes hétvégét Mindenkinek!

6 megjegyzés:

  1. Az ilyeneket nem is az aplikátorral kell eldolgozni, hanem ujjbeggyel, vagy korrektorecsettel, mert így nagyon sok anyag menne fel.

    Nekem a korrektor az életem része, soha semmi pénzért nem mennék sehová nélküle.

    Próbáltam már olcsóbbakat, de egyik sem jött be igazán. Max Factort használok már sok-sok éve, de most kipróbáltam egy Artistry-t ez is nagyon jó. Nekem amúgy a stiftek jöttek be, ezek a folyékonyak nagyon nem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem írtam, hogy azzal kell, csak hogy én nem tudom azzal, ezért az ujjammal szoktam, bár minden ilyesmi azzal szoktam :D
      Eddig nekem is stiftes volt,illetve meg is van még, de ezt sem rossz használni, szóval max kedvfüggő lesz mikor melyikért nyúlok, ha kell.

      Törlés
    2. Csak segíteni akartam, mert gondoltam azzal akartad eleve, mivel írtad hogy nem tudod eldolgozni vele szépen.

      Törlés
    3. Akkor félreérthetően fogalmaztam, a lényege az lett volna, hogy erre a célra nem alkalmas.

      Törlés
  2. Azt írod, hogy kb. az a "főpróba", hogy milyen a bőrhibákon, meg a pattanásokon. Nem akarok okoskodni, de a nevében is benne van, hogy ez csak "tone correcting", tehát kb. bőrtónust kiegyenlítő korrektor, pl. egy kis bőrpirosságra jó, elég kicsi fedése is van emiatt, ne várd el, hogy jól elfedje a pattanásokat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És a pirosság az nem bőrhiba végül is? Nekem annak számít. Egyébként ha nem írom le, akkor meg biztosan akad, aki rákérdez, vagy hiányolja, én nem is vártam el, hogy jól elfedje a nagyobb pattanásokat, szimplán leírtam mit tapasztaltam. :]

      Törlés