2012. július 9., hétfő

e.l.f. Shimmer Pencil - Twinkle Teal - TESZT

Sziasztok!

Ma a Zsancitól kapott e.l.f. szemceruzáról lesz szó, amit már láthattatok több sminkben is.
Pl ITT, ITT, ITT és ITT.

A képek úgy vannak, hogy az első természetese fényben, a második vakuval készült, remélem követhető, nem írom oda mindhez, de szerintem ezt látja Mindenki.

Egy ilyen elől műanyag, hátul papír csomagolással volt ellátva:

ez nekem szimpatikus, így tuti senki nem nyúlkált bele, a papír elején található a megnevezés, az árnyalat, és hogy mire való (eyes, lips, vagy face)

A papír hátoldalán található a leírása, információk:


A csomagolása könnyen eltávolítható, és bár nálam az első helyük a kuka, de nem baj, mert legalább nem egy nagy fehér matrica van a ceruzán... :]

Maga a ceruza:

Nagyon tetszik, hogy a ceruza külseje végig olyan színű, mint maga a ceruza.


A kupak tetején található egy faragó is:

Bár szerintem ez tök felesleges,de ártani nem árthat. Ami kicsit zavaró, hogy a kupak nem zár olyan jól, de táskában szerencsére még egyszer sem esett le.

És maga a hegy:


A kezemen egy vonással ilyen a színe:

Szerintem gyönyörű a színe, és akartam is hasonló szemhéjtust, de ezzel azt ki is lőttem.

És akkor a lényeg, a tartóssága:
még a múltheti fos nagyon meleget is teljesen jól bírta, nagyon nagyon meg vagyok elégedve vele, a vízvonalon nem fog annyira jól mint a szemhéjon és az alsó szempillák alatt, de azért ott is látszik, amint látjátok is a sminkekben, nagy kedvenc lett.

Nagyon szerencsésnek érzem magam, hogy kipróbálhattam, mert magamtól valószínűleg nem mertem volna megrendelni, ezért nagy nagy köszönet Zsancinak, meg úgy alapból, hogy olyan aranyos volt, hogy még vigaszdíjat is sorsolt. :]

Az ára 1,5 font, ami kb 550 Ft, tehát nem is vészes, szerintem az utolsó fillérig megéri!

Nektek van ilyen vagy másfajta e.l.f. szemceruzátok? Ha igen, szeretitek? Milyen színű? Ha nem, szeretnétek?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét!

10 megjegyzés:

  1. Nekem is van, csak nekem fekete, az fog szépen vízvonalon is és tartós is :) Örülök, hogy bevált! :))

    VálaszTörlés
  2. Nekem még nincs ilyen szemceruzám, de nagyon jó színe van! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennyiért szerintem simán megrendelheted, esetleg ha barátnőkkel több mindent rendeltek, úgy még jobban megérné a posta miatt is.

      Törlés
  3. Nekem is nagyon tetszik, én is megrendeltem! Bár én ebben a kánikulában nem bírók semmit elviselni magamon, így majd csak hűvösebb napokon veszem jobban hasznát. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helyes!! :]
      Én így is elviselem, a szememen nem szokott zavarni, inkább minden más egyéb, pl szájfény, rúzs, ilyenek, lehet rosszul vagyok bekötve :P

      Törlés
    2. Hihi, nekem pont a számon lévőkkel nincs bajom. Viszont az, hogy a bb krém/alapozó/krém/korrektor/púder képes megsemmisülni az bosszant rettenetesen. Viszont a szempillaspirálom lerobbanthatatlan, legalább annyi megnyugvásom van, hogy azt nem izzadom le. :D

      Törlés
    3. nekem a BB csak a homlokomon "folyik le" ha elöl van a frufrum, és bár úgy nem látszik, de engem roppantul idegesít :D

      Törlés
  4. Tetszik a színe :) Nekem nincs ebből a márkából semmilyen termékem. Avonos szemceruzát használok. De már váltani szeretnék valami jobbra..

    VálaszTörlés