2012. július 24., kedd

e.l.f. - Purple Pleaser + egy kis extra

Sziasztok!

Már jó ideje, hogy ideértek Babustól a nyereményeim, de hiába tetszettek annyira a kis körömdíszítők, nem tudtam mihez kezdeni velük, nem jött az ihlet, az ötlet.

Aztán szombaton végül nekiálltam, nem akartam túl extrát, csak valami pluszt, ami feldobja kicsit.

Végül az e.l.f. Purple Pleasure lakkja és a zöld díszek mellett döntöttem, ez lett belőle:



Nem lett túl éles az első kép, de azon látszott leginkább, milyen napfénynél.

Elsőre rózsaszínnel csináltam, és átkentem a Catrice matt fedőlakkjával, és telibe elkente az egészet, emiatt bosszúból a zölddel csináltam meg újra, és ezúttal csak a gyűrűs ujjamon.

Nektek hogy tetszik?
Melyiket milyen színeken látnátok szívesen? Esetleg milyen mintában?
Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

4 megjegyzés: