2012. július 12., csütörtök

e.l.f. Hypershine Lipgloss szájfény - Joy - TESZT

Sziasztok!

Ezt is Zsancitól kaptam, és már jó párszor használtam, így most ő a soros.

Itt is készült vakuval és természetes fénynél is kép, az első a természetes fényben, a második a vakus mindenhol.

A csomagolást nem ecsetelném, ugyanazt tudnám elmondani erről, mint a szemceruzánál.


A hátulja is stimmel, a szemceruzáéhoz hasonlóan itt is megtalálhatjuk az információkat.


És kicsomagolva ilyen:


Az ecsete:

Bár a szájfény oldalára rá van írva, hogy az első használat előtt párszor tekerjük meg, én türelmetlenül kiakadtam, hogy basszus, mért nem jön belőle semmi... De aztán rájöttem mi a helyzet. Szóval az ecset szálai között jön ki a szájfény, amit mellesleg szerintem nagyon könnyű így használni. 

A kezemen:


A számon (vakuval):

Természetes fénynél is nagyon szép, de képeken vakuval sokkal jobban visszaadja az apró aranyló csillámokat.

Az illata egyébként engem égetett cukorra emlékeztet, kellemes, de nem zavaró, a szájra felvíve már nem érződik. Állagra elég sűrű, engem a mézre emlékeztet, mivel eléggé ragadós is, leginkább emiatt nem szoktam túl sokat kenni belőle a számra, úgy nem zavaró, ha viszont sok van, engem idegesít.
Tartósnak tartós, nálam 2-3 órát kibír úgy, hogy közben iszom és cigizek, szóval másnál gondolom többet is kibírna.

Láthattátok egyébként már sminknél is ITT és ITT.

Az ára 1,5 font, csakúgy mint a szemceruzának, ez olyan 550 Ft körül van.

Nekem nagyon tetszik, szeretem használni, és csak a ragacsos állag miatt tartottam tőle eleinte, de megszokható, és nem zavaró vékonyabb rétegben.

Nektek hogy tetszik? Van e.l.f. szájfényetek/rúzsotok? Ha igen, milyen? Ha nem, szeretnétek? Milyet?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot Mindenkinek!

6 megjegyzés:

  1. Ilyenem pont nincs, de a szivacsos megvan és imádom, plusz a rúzsok is nagyon klasszak szerintem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a rúzsokkal már én is szemeztem, csak úgy nem szeretek ilyeneket rendelni :$

      Törlés
  2. Hasonlít eléggé az essence XXXL szájfényére. Szolid, pici csillámokkal, égetett cukor íz. Nekem ilyen tekerős, ecsetesbe korrektorom van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. essence XXXL is van, de ez jobban bejön nekem :]

      Törlés