2012. július 25., szerda

Cut Off The Beige

Sziasztok!

Ez a lakk még a You Rock! (essence) trendkiadásban volt, én valamiért csak utólag, akciósan vettem észre, de nem bánom, sőt! Inkább azt bánom, hogy nem egyből kettőt vásároltam, egyszerűen tökéletes ez a lakk!



Imádom ezt a színt, barna de ha úgy esik rá a fény, aranyosan csillog, visszafogottan, de gyönyörűen. Először akartam rá valami díszítést, de nem volt szívem meggyalázni.

Nem hiába, hogy gyakran nyúlok ez után a lakk után, tudom, sokaknak őszies szín, de szerintem simán megállja a helyét bármikor!

Nektek hogy tetszik? Hogy álltok a barnás színekkel, bármikor, vagy csak ősszel?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot Nektek!

12 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyon szép színe van. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amúgy meglepően jól fed, de azért biztos ami biztos, a két réteget mindig felkenem :]

      Törlés
  2. Ez nekem sajna kimaradt, pedig olyan szép!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép, én is imádom a barnás színeket lehet ősz is nyár is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, akkor örülök, hogy más is így látja :]

      Törlés
  4. Szép a színe! Nekem is van egy hasonló barna lakkom, nagyon szeretem, de én azok közé tartozom, aki csak ősszel veszi elő. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Milyen lakk az ami Neked van egyébként? :]

      Törlés
  5. A Csillás csomagból van meg nekem is ez a lakk, és én is nagyon szeretem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nincs szíve, hogy megvált tőle? :O :D
      Legalább jó helyen van a kicsike :P

      Törlés
  6. Szép lakk és illik hozzád. :)
    Nekem inkább a sötétebb, csillámosabb barna lakkok tettszenek. Például az Avon- Rave lakkja nagyon szép sötétbarna,de van,hogy rózsaszínesen csillog.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Régebben a sötéteket is szerettem, illetve azért még most is van, de már rég használtam.

      Törlés