2012. július 15., vasárnap

Avon Care Lip Balm - Ajakbalzsam TESZT

Sziasztok!

A CrazyLime-tól kapott Avonos csomagban volt ez is.


A megszokott külső, ami ilyen kis levehető kupakú ajakbalzsamoknál van, a külseje egyszerű, a kupak le van matricázva, de könnyű leszedni.

Ilyen fehér színű maga az ajakbalzsam:

És ekkora teljesen kicsavarva:

Ez elég sok, főleg, hogy keveset kell felkenni belőle. Az illata nagyon kellemes, de nem is tudom mihez hasonlítani, kicsit olyan cukros nekem. Nem hagy zsíros érzetet a számon, viszont kellőképpen hidratál, és ez nekem pont elég egy ajakápolótól. Színe a számra kenve nincs, egy pici fényt ad neki, és ennyi.

Igazából ha egy mondattal kellene jellemeznem, az az "Egyszerű de nagyszerű" lenne. A pontos árát nem tudom, de pár száz forint szokott lenni, szerintem abszolút megéri az árát.

Nektek van Avonos ajakbalzsamotok? Ha igen, milyen és mi a véleményetek róla?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

7 megjegyzés:

  1. Nekem is volt ilyen ajakbalzsamom :D én nagyon szeretem ezt a fajta ajakápolót, tényleg nem zsíros érzetű mikor felkenem.. és árban is jó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sose értettem egyébként, hogy csomó ajakápolónál mért kell ezt a zsírban tocsogó érzést erőltetni :S

      Törlés
  2. Volt hasonlóm, de nekem kevés volt hidratálásban :/ Így áttértem másra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A carmexet vagy a blistexet azért én is jobban szeretem, de így nyárra ez sem rossz, illetve a carmexnél hatalmas plusz pont az SPF.

      Törlés
  3. Én még nem próbáltam ezt az ajakápolót,de egyszer lehet,hogy kipróbálom.
    Úgy tűnik,hogy megéri. Posztod alapján döntettem így. :)
    Nem is tudtam,hogy a carmexben van SPF ez nagyon nagy piros pontot érdemel. :D
    A sima carmexben is van nem tudod véletlenül?? Vagy csak a cseresznyésben??

    Mostanában a Blistexből a limonádést használom nagyon szeretem,de úgy érzem egy idő után megszokom és szárítani kezd.
    Ha van ezzel tapasztalatod szívesen várom akár poszt formájában is. :)

    Egy másik kérdés ami nem ide tartozik:
    Lesz valamikor mi van a táskádban poszt,videó??

    Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A cseresznyésekben van, a simából csak a stiftes: http://www.carmex.hu/termekeink-3.html

      illetve az epres és a "mint" változatban is van.

      A táskás bejegyzés meg pont tegnap este került ki :]

      Törlés
  4. Köszi szépen megnézem akkor ezeket a carmexeket. :)
    Reggel láttam fb-on,hogy ez a mai bejegyzésed, ez a kérdés is kipipálva. :)

    VálaszTörlés