2012. július 26., csütörtök

Amway - beautycycle light up lip gloss - Passion - TESZT

Sziasztok!

Az egyik barátnőm anyukája foglalkozik Amway dolgokkal, amik nekem bár szimpatikusak, a nézegetésen és egy-két tisztítószeren és egy tusfürdőn (ajándékba kaptam) kívül nem használtam belőlük, mert borsos az áruk. Most lehetőségem volt kipróbálni.

Na de nézzük a terméket, a szájfényt NEM kaptam meg, csak kipróbálhattam (megbeszéltük, hogy fülpiszkáló segítségével viszem fel, hogy más is kipróbálja, meg próbálta is már így).

Egyszerű, fehér, szürke feliratú papírdobozban találjuk:

A hátulján találhatóak az információk, és az árnyalat neve:

Maga a szájfény:
Nagyon tetszett a színe így, de gondoltam, hogy nem lesz ennyire erős. (Főleg fültisztító pálcával felvíve.)

Az oldalán pedig egy viszonylag jó kis tükör van:

Az applikátor nem túl nagy és nem túl kicsi, én a kb ekkorákat szeretem:
És mi az a két pötty??

Hát beépített lámpa!:

A szám "natúran":
(Úristen, eddig sosem tűnt fel hogy ilyen csúnya formájú a szám...)

És a szájfénnyel, frissen felkenve:

És kb 20 perccel később:

És rajtam:

Igaz más smink nem volt rajtam, és a fejem is eléggé nyúzott, de szerintem annyira nem az én színem, nem mondom, hogy förtelmesen áll, de azt sem, hogy ez az, ami igazán jól áll.

És akkor a lényeg. Ez elvileg nem csak egy sima szájfény. Mit ígér? Hűsítő hatást a menta miatt, és hogy megduzzasztja, teltebbnek mutatja az ajkakat.

Előbbi miatt izgatott voltam, a Carmexen kívül még nem volt semmi ilyen a számon, ami hűsítene, de ettől egyenesen elzsibbadt pár percig. Szóval ez pipa.
Utóbbi miatt pedig azért voltam nagyon kíváncsi, mert ugye elég vékonyak az ajkaim. Nem tudom, Ti hogy látjátok, én semmi nemű teltebb hatást nem érzékelek, nem látok.

Viszont szájfény létére elég sokáig fent maradt és egyenletesen kezdett el kopni. kb egy óra után még a helyén volt, aztán ittam is kétszer, meg cigiztem is (igen, dohányzom), és akkor kezdett el kicsit kopni.

A szájfény IDE KATTINTVA megtekinthető, további két színben elérhető, és az ára 4100 Ft.

Tetszeni tetszik, örülök, hogy kipróbálhattam, még el is fogadnám, és az ötlet is jó, a kis tükörrel és a lámpákkal(bár annyira nem értem, sötétben alapból nem fogom megigazítani a szájfényem.. :D), de én ennyi pénzt nem adnék érte jelen helyzetemben. Lehet, hogy X év múlva ha megtehetném, meg is tenném, de egyelőre 1500 Ft-nál többet nem adnék ki egy szájfényre.

Nektek hogy tetszik? Van Amway-es terméketek? Ha igen, milyenek, mi a véleményetek róluk? Ha nem, mit próbálnátok ki?

Mennyi a maximum összeg, amit szájfényre kiadnátok?

Kaptam egyébként még pár napra egy arctisztítót, tonikot és krémet, legyen bejegyzés arról is? Van akit érdekelne?

A szájfényt csak kipróbáltam, ebből, hogy leírtam Nektek a véleményem, nekem hasznom nincsen, viszont számomra érdekesség maga a kis lámpás, tükrös megoldás  és a hűsítés meg még jobban. Viszont az már annyira nem, hogy teltebb kinézetű ajkakat ígér, és nem kapjuk meg.

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot Mindenkinek.

9 megjegyzés:

  1. Ez az ajakdúsító effekt szájfényekben egy parasztvakítás. :D Szerintem ember nincs, akinek a mentoltól vagy a paprika kivonattól megduzzadt volna az ajka, max bepirosodik. Vagy ha meg is duzzad, az kis ideig tart csak és rohadt kellemetlen lehet. :D

    Szájfényre én is max 1500-at adnék ki, vagy talán még annyit sem, nekem a szájfények olyan egyformák, az olcsó is van olyan jó minőségű mint a többszörösébe kerülő, sőt van hogy simán veri. (tapasztalat)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaja, meg nekem max érzésre olyan, nem látványra :D
      Na igen, én is úgy vagyok vele, hogy 1500 nagyon max, ennyiért pl adnék annyit, de az árát nem :]

      Törlés
  2. Szerintem jól áll neked ez a szín! :) Nagyon jópofa ez a lámpás megoldás, de csak ezért ennyi pénzt én sem adnék érte.

    VálaszTörlés
  3. Olyan erőteljes színűnek tűnik, és mégsem az az ajkaidon, érdekes. Nem látom igazság szerint, mi 4100 ebben a szájfényben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Minden amway-es cucc nagyon drága, mint az összes ilyen márkánál, én ezért is nem szoktam ezekből vásárolni. Tényleg poén a kis lámpa, de végül is felesleges részemről, mert ha már világosban sminkelek, a számat is csak eltalálom :P

      Törlés
  4. Baromi jól áll ez a szín ! *-* De kib*sz drága:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Iggen?! :O
      Hát, eléggé, biztosan van hasonló, olcsóbban is :]
      Bár sosem éreztem nagyon magaménak az ilyen színeket

      Törlés
  5. Ha a lámpát nem tennék bele, adhatnák olcsóbban, talán meg is venné valaki ...
    Hiánypótló termékizé :DD

    VálaszTörlés