2012. július 20., péntek

3 kedvenc a Carbonfoolstól

Sziasztok!

Most három számot mutatok a The carbonfools együttestől.


Forrás
Bár régen is ismertem, és meg-meghallgattam, de most totál odavagyok,  főleg ezért a háromért.. :]



Ennél a szöveg alapból tetszik, de hát ami visz mindent az ez a része:

"everybody talks about me
'couse i'm pretty tall
everybody talks about me
'couse they pretty short
everybody talks about me
'couse i'm unlucky

i'm funny
i'm fucky
please don't talk about me

everybody talking shit about me
you don't know
everybody seems like nobody
but they control me
everybody talking shit about me
you don't know me

and i'm lucky
i'm fucky
please let's talk about me"



Szóval hiába na, néha van, hogy ismerek 1-1 együttest, meghallgatom, de olyan semmi extra (úgy értem nem hallgatom hetekig napi 80×), aztán később meg mégis. Na ez is ilyen, ezt hallgatom itthon, munkába menet, hazafelé, teljesen odavagyok, az énekes hangjáért is, meg az egészért úgy ahogy van, és ez egyébként rekord nálam, mert általában 1 előadótól 1 olyan zene van, amit képes vagyok agyonhallgatni, talán még 2 is volt, de 3 így egyszerre még nem nagyon. :]

Nektek hogy tetszik? Szeretitek az együttest? Mi az éppen aktuális kedvenc számotok?

Köszönöm a figyelmet, szép hétvégét Nektek!

20 megjegyzés:

  1. Én nem hallgatom őket napi szinten, de szeretem, amit csinálnak. Voltam koncerten szeptemberben és isteni volt :) Nagyon jóóóóóó :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú én sosem voltam, de úgy elmennék, nagyon ritka, de olyan együttes, amit nem tudok megunni, és olyan hangja van egyszerűen, hogy szó szerint felpörget és "erőt ad". Ilyen legutóbb a MG volt :P

      Törlés
    2. MG koncert hétfőőőőn :D Úristeeeen annyira várom, hogy íhajj, akarom, hogy feltöltsenek energiával :D Ők azok akiket azért hallgatok, hogy feltöltsenek, hogy vidám legyek. A többit meg azért, hogy kiadjam magamból a rosszat :D
      És igen a Carbonfools is olyan volt, hogy boldog lettem tőle, sok-sok energiával teli :D

      Törlés
    3. Na, akkor nem csak én érzem így :]
      MG-n sem voltam már 1000+1 éve

      Törlés
    4. Én megyek hétfőn. Pesten ZP-ben, ingyen :D Hát jó lesz. azért is tudnék Carbonfoolsra menni pénteken, mert maradna pénz.

      Törlés
    5. Na, akkor ott mg tombolj helyettem is!! :]

      Törlés
  2. Húúúú! Képzeld pont tegnap voltam koncerten. Meghirdetve csak úgy volt, hogy 'FeBa (énekees) és barátai', de mikor már megláttuk dobost gyanús lett ... Nagyon imádom őket! Nekem a basszusgitáros a kedvencem. A tegnapi a 6. Carbon concertem volt, de megyek jövőhéten is. sose unom meg! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, irigyellek most, rám is rám férne :P
      Nem vagyok egy koncertre járós, de Őket meghallgatnám élőben szívesen :]

      Törlés
  3. Én is imádom őket! Nekem a Hideaway, a Sunset és a Club Lights a kedvencem tőlük. *.* Amint kijutok Magyarországra, első dolgom lesz megvenni legalább a két utóbbi lemezüket. *.*
    Az +Egyszer majd..." listámon a lemezeik és a koncertjeik is ott vannak. *.* De jó lenne eljutni egyre! Kár, hogy mifelénk nem jönnek. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Utóbbi kettő is jó tényleg. :]
      Röhögni fogsz, pár éve kaptam egy CF lemezt, de nem is tudom milyen volt, mert a tesóm kölcsönkérte még aznap, azóta meg csak a jóisten tudja mi lett vele :'(

      Törlés
  4. Én nem is tudom, hogy hallottam-e már valaha tőlük számot :D De! Szegeden lesznek a pont ott partin! :) Sőt ha jól tudom Pesten is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, én Pestre jövőhéten megyek, aztán ki tudja mikor kerülök fel megint :S

      Törlés
    2. Jövő héten pénteken Carbonfools lesz Pesten a Budapest Parkban. Hátha. 500 a beugró :D

      Törlés
    3. Óóóó, na majd utána nézek :P

      Törlés
    4. Okés, én is mennék, de még nem kerítettem embereket.

      Törlés
  5. Nekem a Hideaway tetszik ezek közül csak. :( Azt imádom. Meg a Clublights. Ezt a kettőt szeretem.

    Most meghallgattam azokat is, amiket te mutattál, de nem igazán jön be. :) A Black Rainbow szerintem jobb, mint a Goodlookin', de hát már beelőzték őket. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Clublights is nagyon jó, de annyira még nem égett az agyamba :D
      Eleinte a Godlookin' tetszett jobban, de most már napok óta a Black Rainbow megy a fejembe, de nonstop. Erre alszom el, hogy dúdolgatom magamban, és ugyanerre kelek fel. :D

      Törlés
    2. Lehet még nekem is megtetszik majd. Előfordul, hogy első hallásra nem jön be, de később ha újra meghallgatom akkor rákattanok. :D

      Én ezzel a kettővel voltam így:
      http://hajnalweb.blogspot.hu/search/?q=florence

      Törlés
  6. Imádom őket. Kocsonya fesztiválon a kozmetikusommal az első sorokban tomboltunk :) Azóta már jó pár rendezvényen hallottam és láttam őket. POnt a születésnapomon jönnek a Csoki fesztiválra Szerencsre, remélem a család úgy dönt hogy meglepiből elvisznek.

    VálaszTörlés