2012. június 27., szerda

Zöld nap II.

Sziasztok!

A tegnapi bejegyzésben bemutatta, miket nyertem, ma pedig mutatok is egy sminket velük.

Zöld nap lett végül ez is, mert a körmöm is zöld most, a zöld szemceruzát is használtam, és még az ingem is zöld lett.. :]




Fekete szemceruza fölé használtam, illetve az alsó szempillák alatt, szerintem meseszép:

A szájfény reggel, vaku nélkül, természetes fényben:

És vakuval:
Ez is gyönyörű! Ezek az apró aranyló csillámok... Élőben még szebb!

 És a végére egy kis UFO Klau, véletlen jött össze a képek válogatásánál így, és gondoltam megosztom Veletek is, hadd mosolyogjatok! :D

Amiket használtam:
- Nivea Make Up Starter
- Garnier BB Krém
- Avon CT szemceruza (fekete)
- e.l.f. zöld szemceruza
- e.l.f. szájfény
- e.l.f. korrektor
- a szokásos essence a szemöldökömre
- Paris szempillaspirál (amiről azt hittem, már alig van benne, de még mindig jól szolgál.. :D)

Nektek hogy tetszik a szájfény és a szemceruza? És az UFO én? :D

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot Nektek!

19 megjegyzés:

  1. Hahha képek :DD ufos is jó, de amikor az első szemes meg a szájas kép van, azt is lehet egybe nézni :DDD

    Amúgy tök szép színe van a cerkának, pedig nem vagyok nagy zöldes.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg :DD
      De az utolsó a legviccesebb szerintem :D

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Egész jól bírja, hétfőn lett megcsinálva, és még mindig hullámos.

      Törlés
  3. Nagyon szép ez a zöld szín. :)
    Tök jól megy a sminked az ingedhez. :)
    A korrektor mennyire hatékony??
    Az Ufós kép nagyon aranyos. :)

    Ez a szemceruza is hasonló színű és árban sem rossz:
    http://shopline.hu/product/home!execute.action?_v=ADEN_Cosmetics_Szemkontur_ceruza_MOSS&id=126424&trackingCode=RELATED&type=72

    Sajnos a kép nem adja vissza,de ilyen türkízféle szín akar lenni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Igazából annyira nem szükséges nálam a korrektor, de pont volt egy picike pattanásom, és elég jól elfedte szerintem, bár lehet, hogy egy nagyobbnál már nem jönne össze ez.

      Törlés
  4. Nagyon aranyos vagy es a sminked is tetszik!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj köszönöm, Tőled az ilyenek mindig annyira jól esnek :$

      Törlés
  5. hát az az UFO-s kép :DDD de nekem az első a kedvenc *-* gyönyörű a smink!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jól áll ez a zöld smink. Az UFO Klaudia pedig kedvenc :D Bolond vagy te, de ezért (is) szeretünk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hehe, hát ha már így hozta a sors.. :D (egyébként szakállas képem is van... paintes szakállal :D)

      Törlés
  7. Nagyon jó az utolsó kép. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most megnyugtattatok ám, hogy kár lett volna kihagyni :D

      Törlés
  8. Szép voltál (azért még mindig az vagy :D) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szép voltam, de már elmúlt, mi? :P

      Törlés
    2. Direkt odaírtam, hogy egyébként is az vagy :P

      Törlés