2012. június 25., hétfő

Zöld csillámos köröm + hajfestés eredménye

Sziasztok!

Ismét körmös téma, remélem nem bánjátok, van ám más is, csak ez a képválogatás valami rémálom számomra, és még a körmös képeknél a legkönnyebb a döntés, mert 2 lehetőség van: vagy használható, vagy nem.

Tegnap még dög meleg volt, ezért beindultam, hogy akkor majd MOST fog nagyon jól mutatni az essence twins - bellája és rajta a julia... Nos, a jó idő ma elmaradt, amit azért cseppet sem bánok, de a dicséretek nem maradtak el. :]

Vakuval:


Vaku nélkül:



Nekem nagyon tetszik, és bár ezt a zöldet még nem sokszor használtam, de azt hiszem nyáron azért többet fogom. Az egyetlen bajom vele, hogy brutálisan fogja a körmöm, ezért húztam alá egy réteg átlátszó lakkot, remélem legalább használni is fog... 

Ti hogy álltok ezekkel a nyáriasabb zöld árnyalatokkal?
Nem tudom megfogalmazni jobban, van a fűzöld és annak árnyalatai, azok olyan szinte bármikor jól mutató színek, de az olyanokra, mint ez, szerintem nincs jobb szó a nyáriasnál.

Ezen kívül ma végre hajfestés volt, és keresztül lett húzva a tervem, mivel a szalonban nem volt olyan festék, amit legutóbb használtunk, ezért kompromisszumképes voltam, és egy másik hasonló árnyalatot választottam. Nos, azt hiszem évek óta nem tetszett ennyire a hajam. Ezután még be is lett hullámosítva, aztán persze mire jöttem haza, esett az eső és a nap is teljesen elbújt, szóval az igazi színe nem nagyon fog látszódni a képeken, de azért megmutatom Nektek.



Élőben az egész nagyjából olyan színű, mint a frufrum, illetve a bal oldalamnál a vöröses fényű rész. (Gyk: a képen jobb oldal ;])

Nekem nagyon tetszik most így, szóval cseppet sem bántam meg.
Nektek hogy tetszik?

25 megjegyzés:

  1. Váó nagyon csini lett a hajad :) A köröm meg tetszik, csini csillis lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Tetszik ez a csini csillis :P

      Törlés
    2. Juj, örülök neki :) olyan jól hangzott a fejemben, de ezek szerint nem csak nekem tetszik :)

      Törlés
  2. huu nagyon jó a hajad! jól áll ez a szín:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]Végre olyan, amit akartam már kb fél éve, és a legjobb, hogy még a festék sem olyan büdös, mint amit ezelőtt használtam :D

      Törlés
  3. nagyon jól áll ez a hajstílus és a szín neked!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Ha valami alkalom van, általában csak akkor csináltatom meg, de most annyira kedvem volt hozzá.. :]

      Törlés
  4. Látom jól teljesít a hajvasaló. :D Klassz körmök, én nem vagyok zöldes, csak a kék felé hajló árnyalatok jönnek be igazán.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony :]
      Bár most nem én használtam, mert magamnak max oldalt tudnám megcsinálni, hátul nem.. Sajna nincs akkora kezem :D

      Törlés
  5. Jó színe lett a hajadnak.
    A formája is és a hullámok is szuperek, nagyon jól áll csini!! :) :)

    A köröm pedig tényleg egy nyárias szín tettszik :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett a hajad! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó lett a körmöd! :)

    VálaszTörlés
  8. eszméletlen jó a hajad!!!
    a köröm meg szupii! :)

    VálaszTörlés
  9. Remélem nem haragszol meg, ha azt mondom, hogy az utolsó előtti képen nagyon hasonlítasz VV Veronikára! :D Szerintem nagyon hasonló arcotok van! :)
    Nagyon csini lett a hajad :)!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Őőőő, ha arra a kacsacsőrű nem írom le mire gondolsz, akkor de, kicsit "haragszom", mivel azon kívül, hogy két szemünk van és haj van a fejünkön SEMMI hasonlóságot nem vélek felfedezni közte és magam közt. Főleg, hogy nem akarok bunkó lenni, meg lehúzni senkit, de számomra olyan szinten irritáló az egész mindene, hogy csak na... (nem beszélve róla, hogy teljesen más a szeme, a szemöldöke, az orra, a szája, meg mindene nah :D )

      Törlés
    2. Igen, rá gondoltam:D Kiemeltem, hogy CSAK az utolsó előtti képen vélten felfedezni némi hasonlóságot :D Ne haragudj, nem akartalak megbántani vele, de nekem ő ugrott be hirtelen, mikor ránéztem a képre :D

      Törlés
    3. Ja dehogy haragszom, csak annyira irritál már a létezése is, de nyugi, majd holnapra kialszom :P

      Törlés
  10. ÚÚÚ baromi jól áll így a hajad!:O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      (bár a cél, hogy hullámosítva akkora legyen, mint most egyenesen, csak nagyon nem akart összejönni eddig még :( )

      Törlés