2012. június 6., szerda

Ziaja cocoa butter testápoló - TESZT

Sziasztok!

Még ITT írtam róla, hogy megvettem ezt a testápolót. Ez volt február közepén, hát nem siettem el a dolgot...

Ennek a tusfürdőjét használtam, az nagyon tetszett, egyrészt az illata, másrészt pedig a "téli hangulat" mellé tökéletes volt, és meg is voltam vele elégedve.

Na de nézzük ezt a terméket. A csomagolás semmi extra, nekem bejön ez a barna-kék kombináció, a flakon jól záródik, ennyi nekem elég is egy testápolónál.


A hátulján megtalálhatóak a "szokásos" infók, több nyelven a használati utasítás, összetevők, lejárati idő, stb.


Mivel agyon van már tapizva, a krémes kezem nyoma ott is maradt, így bemásolom a lényeget:

"kakaóvajas

testápoló

Száraz és normál bőrre.


Hatás
Mélyen hidratálja a bőrt és óvja a kiszáradástól. 
Simítja a bőrt, rugalmasságot kölcsönöz neki és megújítja a hámréteget.
Enyhén zsírosítja és kisimítja a bőrt. 
Hatékonyan enyhíti a bőr irritációját és csökkenti az arra való hajlamát. 
Rendszeres használata a bőrt egészséges kinézetűvé varázsolja.

Használati utasítás 
A testápolót masszirozza be a bőrbe és hagyja, hogy beszivódjon.
Használata ajánlott napozás előtt és szoláriumban. Használja a Ziaja Kakaóvaj más termékeivel.
 
Speciális összetevők


Kiszerelés
200 ml / 7.0 fl oz

Index
15796

Kor
12+"


Ilyen fehér színű, folyós, de mégis elég sűrűnek mondható krém van benne, és mondhatni a fő erénye a hátránya is számomra, néha már-már túlságosan nehéznek, zsírosnak érzem a bőrömön, nyári időre pedig számomra gusztustalan, amikor tocsog a bőröm a zsíros krémekben. Télire viszont nagyon jó szerintem!
Valamint mostanában a combom szoktam kenni, ahol csíkos a bőröm, állítólag a zsírosabb krémek jók erre, el nem tüntetik, de halványodnak, gondoltam kipróbálom, és tényleg van benne valami.



Összességében véve nem bántam meg, hogy megvettem, de inkább téli időkre való, legalábbis számomra, amikor szárazabb a bőröm, illetve az utóbb leírt dologra. 200 ml, a pontos árra nm emlékszem, de szerintem 900-1500 Ft körül volt. 10-ből 8,5 pontot kapna tőlem.

Ti ismeritek a Ziaja termékeket? Használtátok esetleg már ezt a testápolót? Ha igen, mi a véleményetek róla?

Köszönöm a figyelmet, jó éjszakát/ reggelt, ki mikor olvassa. :]

10 megjegyzés:

  1. Nem is tudom már hány flakonnal fogyasztottam el. :D Évek óta ez volt a téli testápolóm.

    Imádom a kakaós tejszínes illatát, ami diszkrét is egyben. <3 Én szeretem hogy zsíros, nekem pláne télen nagyon kell az ápolás, mert nem hámlósan vagyok száraz, meg nem is látható, de nagyon szokott húzódni a bőröm. :S

    Számomra az a hátránya, hogy hiába híg állagú, de elég nehezen lehet elkenni úgy, hogy mindenhova egyformán jusson. (én bekenem magam nyaktól lábfejig egyébként... :D) Tehát kicsit több idő a testápolás vele nekem, de elnézem neki. :)

    Most nyárra pedig keresem a tökéletes, nem kiabáló illatú, könnyű illatú nyári testápolót. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az, hogy zsíros nem akkora baj, hanem hogy melegebb időben érzem, hogy "tocsog" a bőrömön, és nem azért mert sok. Viszont télire tökkéletes. :]

      Törlés
    2. Hát ja, melegben soha nem használnám, már csak a téli illata miatt sem. :D Nekem néha még a könnyebb testápolók is betocskosodnak. :D Bár igazából csak a combomon zavar mindez, ha rövidgatyában leülök a műbőr busz ülésre.. BLEEEE :S

      Törlés
    3. Én nyáron meg nem is szoktam, bár nekem ezek a csokis meg ilyen édes illatúak nem csak téli illatúak, max. a fahéjas narancsos dolgok :D

      Törlés
    4. Nekem muszáj, bár egyre ritkábban van idegzetem bekenni magam, max a kritikusabb helyeken. Mostanában esténként bekenem magam olivaolajjal, tök jó, csak ne lenne ilyen enyhe paradicsom szaga. :DDD (kajába mondjuk imádom :D) De majd csepegtetek bele 2 csepp citromolajat pl. :)

      Törlés
    5. Ha nagyon muszáj, akkor én is bekenem, bár általában csak a sípcsontomnál szárad ki, de azt is max. itthonra, este, mert nem bírom elviselni napközben..

      Törlés
  2. Na, pont erről akartam tesztelni én is :D Gondolatolvasó :D Én imádom, használom napozáshoz/két napozás között a színem megtartásához. Engem már gyerekkoromban is kakaóvajjal kent anyukám, mielőtt napra mentem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A héten már többen mondták, hogy boszorkány vagyok, bocsi :D
      mondjuk én napozni sem nagyon szoktam, mert akkor már be kell kenni magam, és az a szuttyogós érzés.. bláá :D

      Törlés
    2. Én bekenem magam, függőleges helyzetben egy fagyi/üccsi/bármi, amíg beszívódik, aztán utána fekszem le. De lusta vagyok ám napozni :D

      Törlés
    3. Én nem tudok, mert 3percenként kitalálok valamit, hogy szomjas vagyok, éhes, pisilni kell, valamit bent hagytam, inkább rágyújtok, stb.. :D
      Pedig elég hamar megfog a nap.

      Törlés