2012. június 4., hétfő

Where is the party?

Sziasztok!

Egyszerűen imádom ezt a lakkot, nem is értem, minek vacilláltam annyit, hogy megvegyem-e... Nekem igazándiból inkább valami sellős téma jut eszembe róla, mivel néha olajzöldnek látom, máskor szürkének, gyakrabban pedig lilának. De nem azok a sima "megszokott" színek, hanem olyanok, amit mindig szívesen nézegetek. De néha még a környezetemben lévő emberek is.. :]

Szóval lényeg a lényeg, este ez után a lakk után nyúltam,természetesen szép lenyomatos lett pár helyen, de ezt megoldottam egy réteg átlátszó fedőlakkal.

Íme, gyönyörködjünk!




Szerintem valami gyönyörű ez a lakk, a mai sminkemhez is ebből jött az ötlet, ezt holnap meg is mutatom Nektek.

Nektek megvan ez a lakk? Szeretitek az ilyen "színjátszós" lakkokat?
Köszönöm a figyelmet, jó éjszakát/reggelt!

11 megjegyzés:

  1. Essence-es lakk? én ilyesmit keresek valamilyen világos rózsaszínes-narancssárgás színben! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen az, olyanban nem nagyon láttam, legalábbis essenve-ben nem, de ha találok, szólok majd! :]

      Törlés
  2. Én is szeretem, baromi jó kis szín;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem ez az amit nem lehet nem szeretni :]

      Törlés
  3. Ez volt az a lakk (a "pelyhes fedőlakk fekete alapon volt" a másik), amit még a barátom is különlegesnek és érdekesnek talált :D

    VálaszTörlés
  4. Nekem spanyol tanárom szakította meg az órát miatta hogy megnézhesse, mert nem értette hogy akkor ez most hogy is van, milyen színű... :DDD

    VálaszTörlés
  5. Én is imádom<3 de rég használtam:$elő kellene venni:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A mai tré esős napom mindenképp feldobja, az tuti :P

      Törlés
  6. A suliba a szünetekbe mindenki a körmeimet leste és mozgatták,hogy színt váltson :) Én is nagyn imádom :))
    www.lnahab.blogspot.hu ha tetszik lécci kövess :)

    VálaszTörlés