2012. június 10., vasárnap

Tojáspörkölt lightosan..

Sziasztok!

Tegnap ki akartam próbálni a Nóránál látott tojáspörköltet, de mivel csak magamnak csináltam, egy teljesen más dolog jött ki belőle...

Megfőztem első körben 3 tojást, ebből 2 ment a kajába, egyet meg csak úgy, hogy magában megehessem, mert imádom.

Kb 3 marék tarhonyát megpirítottam, majd főzni kezdtem, eközben nekiálltam a "szósznak", ami nálam annyiból állt, hogy 2 evőkanál tejföl, 1 evőkanál mustár, egy csipet só és bors, és ebbe beletettem egy negyed vöröshagymát apróra vágva.

Amikor a tarhonya megfőtt, beleöntöttem a tejfölös mustáros hagymás keveréket és a tojást, majd pár percig hagytam a tűzön és kevergettem, hogy a tarhonya és a többi jól egymásra találjon, és kész is.

A kép természetesen megint az étel elfogyasztása után jutott eszembe, de gondolom Mindenki el tudja képzelni.. :]

Nagyon egyszerű, nem túl időigényes és nem utolsó sorban isteni finom! Na meg szinte bármilyen irányba variálható. Akinek esetleg tetszik, és kedvet kap az elkészítéséhez, majd mondjon róla véleményt!

Köszönöm a figyelmet, remélem Mindenkinek jól telt a hétvége és holnap újult erővel tudja kezdeni a hetet.

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Mi van a blogoddal? Szinte sosem tudok belépni, mindig azt jelzi nekem az IE ha meg akarom nyitni,hogy a weblap nem válaszol, akarom-e helyre állítani. De általában nem lehet...Most is rettentő sokáig töltődött. Megnéznéd mi lehet? Vagy csak nekem van vele problémám? ?Más blogban írtam már neked a problémáról,de biztos nem olvastad

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Válaszoltam is rá, Explorerem nincs, de se a Mozillával, se Chrome-mal se Ironnal nincs gond vele, elsőre betölt :S

      Törlés
  2. örülök hogy te is elkészítetted,mi is imádjuk :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igaz, hogy teljesen más, de majd ha nagyobb adagot kell, kipróbálom a Tiédet is csípős nélkül :]

      Törlés