2012. június 5., kedd

Tegnapi "sellő" smink

Sziasztok!

Tegnap is a körmömhöz passzintottam a sminkemet- ugyebár ezt általában így csinálom, de most nagyon tetszett az ötlet maga, és a színek együtt. (Nem csak nekem, más is megdicsérte. :])

Vakus képek:




Természetes fénynél:




Amiket használtam:


És a végére egy kis outfit szösszenet, cápás póló, "Swimming at your own risk" felirattal, a cápa 2 könnye strasszkő. IMÁDOM! :]


Hogy tetszik nektek ez a két szín együtt? Nekem ez a két szín az a tipikus "sellő" érzés, persze ez nem valami vad változata, hétköznapra ez így pont elég szerintem. Szoktatok zöldet és lilát együtt használni sminkelésnél?

Köszönöm a figyelmet, szép napot Mindenkinek!

18 megjegyzés:

  1. Nagyon jól áll neked és tetszenek a színek :)

    VálaszTörlés
  2. :9 szupi. Az a póló meg:D Teljesen te magad vagy:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. :]Akárhányszor elmentem idén venni "minta nélküli, sima pólót", mindig mintással jöttem haza.. Ezt meg még 2 éve vettem, valami kiárusításon, és kemény 900 ft volt, bánom is hogy akkor nem vettem többet, mert amik mostanában vannak, örülök ha fél évet kibírnak.. :(

      Törlés
    2. ( ezt is időben válaszolom meg,mert valamiért elkerülte a figyelmem)

      Igen, a mai világban már normális anyagú,strapabíró ruhát aligha talál az ember:(

      Törlés
    3. Azt utálom legjobban, amikor az oldalvassá eldeformálódik, és hordhatatlan lesz.. És ötletem nincs, mitől van ilyen :D

      Törlés
  3. Én is imádom ezt a pólód. :D

    Ugyanilyen színű sminket én tavaly csináltam Manhattan monokkal. :D Igaz csak itthon próbálgattam és ilyen lett. :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szuper ez a színösszeállítás:) Meg a pólód is :) Nem a cápától félünk,csak attól,hogy meg akar harapni....;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Hát igen, csak szegény szomorú miatta. :( :D

      Törlés
  5. Jaj, de hosszu szempillaid vannak! Egy jo tanacs: használj göndörítő szempillaspirált;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha ez a sok elfogy, az lesz a következő áldozat. :]

      Törlés
  6. Tök jó ez a két szín együtt, és még jól is áll :)

    VálaszTörlés
  7. De jó a pólód :) És hihetetlen, de ez a szín is jól áll :P

    VálaszTörlés