2012. június 2., szombat

Sunfleur Bust FormPlus+ Mellbalzsam - TESZT

Sziasztok!

Ma a Sunfleur Bust FormPlus+ Mellbalzsamról lesz szó, amit a Sunfleur cégtől kaptam. A cég facebook oldalán volt egy felhívás, jelentkezni lehetett tesztelőnek, szerencsére engem is beválogattak.

Ez volt kb másfél hónapja, azóta lelkesen használom is az általam csak "cicibalzsam"-ként elnevezett krémet. Már nem sok van benne, de mindenképp szerettem volna egy kicsit hosszabb ideig használni, hogy kialakuljon egy kerek vélemény, főleg, hogy még sosem használtam ilyet.


A krém kinyomva ilyen, kb. ennyi elég szokott lenni egy használathoz, engem egy picit a hajbalzsamokra emlékeztet az állaga, az illatát pedig nem tudom behatárolni, nekem a babapúder jut eszembe róla mindig. Ez a pumpás megoldás még mindig iszonyatosan tetszik!


100 ml, és az elején található szép mintát még mindig kedvelem, tudom, apróság, és nem ezen múlik, az sem zavarna ha nem lenne ott, de örülök, hogy ott van.. :]


A hátulján használati leírás, összetevők, információk, elérhetőség.


Használat:


A leírtak alapján használom az eleje óta, és azt kell mondjam, hogy hatékonynak bizonyult. A második hét után már éreztem, hogy feszesebb, szebb a bőröm. Azóta ez még jobb irányba ment. Azt nem mondom, hogy határozottan meg vagyok elégedve magammal a használata óta, de mondhatni, hogy szó szerint jobban érzem magamat a bőrömben. Kényes téma ez sok embernek, nekem is az, de úgy voltam vele, hogy ha már lehetőségem nyílt egy ilyen terméket kipróbálni, igenis írok róla őszintén, mert másnak akár hasznára is válhat a dolog.

Mondjuk úgy, hogy elég hamar megnőttek a melleim, nem is kicsik, és ez látszik is a bőrömön. Tehát csíkos a bőröm. Értem én, hogy ezt nem látja mindenki, illetve normális esetben csak az ember, illetve a párja látja, de akkor sem egy jó érzés... Azt nem mondom, hogy a csíkok elmúltak tőle, viszont jelentősen halványultak, és nekem már ez nagyon nagy plusz pont. A feszességnövelő hatása ugye pipa, és ami még plusz az egészben, - bár nem tudom, mennyire van köze a krémhez, de gyanítom emiatt van - hogy sokkal kényelmesebbnek érzem a melltartóimat azóta, nem tudom megmagyarázni, de régebben nagyon sokszor zavart, és mióta használom ezt, sokkal kevésbé ingerel, hogy rajtam van.

Összességében véve tehát részemről pozitív tapasztalat, hogy kipróbálhattam ezt a terméket, és hogy ha nem is oldotta meg a problémámat, de segített rajta.
Árat sajnos nem tudok, de gondolom 1500-2000 Ft körül lehet, ami ha azt vesszük hogy 1,5-2 hónapig elég, szerintem nem vészes.
Nálam 5/4-et kapna ez a termék, csak amiatt, amit írtam, hogy meg nem oldja a problémát, de szépen javít rajta.

Ti ismeritek ezt a terméket? Használtok esetleg másmilyen mellfeszesség növelőt? Remélem érdekesnek találtátok ezt a bejegyzést, és van akinek tudtam segíteni ezzel.

Köszönöm a figyelmet, kellemes hétvégét Mindenkinek!

3 megjegyzés:

  1. Ígéretesnek tűnik :) Lehet, hogy kipróbálom. Egyszer használgattam egy hasonló készítményt (avonos volt), de nagyon rendszertelenül használtam, és így persze nem volt semmi eredménye.

    VálaszTörlés
  2. Nekem valami mellnövesztő kellene :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az is van nekik:

      http://www.sunfleur.hu/kozmetikai-termekek/wellness/19/bust-voluplus-mellbalzsam

      Törlés