2012. június 3., vasárnap

Sleek zöld - Step By Step

Sziasztok!

Tegnap mivel volt egy kis időm, csináltam egy Sleek Bad Girl szemsminket, vagyis egy felet, mint a lilánál.

1. Lealapoztam a szemhéjam.


2. A belső szemzugba a Miss Sporty Cat's Eyes Paletta világoszöldjét vittem fel.


3. A mozgó szemhéjam többi részére a Sleek Bad Girl paletta "Intoxicated" színét vittem fel.


4. Ezután a Bad Girl "Envy" színét vittem a szemem külső részébe, majd satíroztam. (cellux segítségével)


5. A mozgó szemhéj fölé a Bad Girl "Gullible"-jét vittem fel, és összedolgoztam.


6. Szemöldökigazítás, tusvonal. (essence gel eyeliner)


7. Kihúztam a vízvonalam, és az alsó pillák tövét, igazítottam kicsit a tusvonalon.



8. Spiráloztam. (essence Smokey Eyes)


Még egy kis igazítás a tusvonal körül és kész is.

Vakuval:



Természetes fénynél, vaku nélkül:



Amiket használtam:
- Miss Sporty alapozó a szemhéjamra
- Sleek Paletta: 
* Intoxicated
* Envy
* Gullible
* Miss Sporty Cat's Eyes világoszöld
- essence Gel Eyeliner
- essence Smokey Eyes spirál

Azt kell mondanom, hogy szerintem nem rossz, de még mindig nem az igazi, hétköznapra tuti nem vállalnám be, de buliba, hétvégi programra simán.
Nektek hogy tetszik? Szeretitek a zöldes színeket?
Legyen még ilyen Step By Step smink vagy inkább hanyagoljam?

Köszönöm szépen a figyelmet, a pozitív, építő jellegű kritikákat várom szeretettel.
Kellemes estét, jó éjszakát!

9 megjegyzés:

  1. Nálam ez simám hétköznapi smink kategória :D
    De egyre inkább biztos vagyok abban, h kell nekem egy ilyen Sleek Paletta :D
    Amúgy csini, nekem tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondjuk kicsit világosabb színnel én is hordhatónak találnám hétköznapra is. Sleeked meg lesz is.. :P

      Törlés
  2. Nagyon jó lett, jól áll ez a zöld!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, bár vághatnék kevésbé morcos fejet az utolsó két képen.. :D

      Törlés
  3. Látom,sikerült a Cat's Eyes-nek "játszópajtást" találni :D Szuper lett, és igen, legyen még step by step (jó sok!!!) ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, és milyen jó pajtások lettek!! :]
      Köszönöm amúgy, lesz még mindenképp, hasonló kékkel a következő ilyen terv :P

      Törlés
  4. Most vettem észre ezt a bejegyzést :D Nagyon, de nagyon jól áll ez a smink :)) A csillámossága miatt én is inkább alkalmi sminknek hordanám. Több ilyet Klau! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor hétvégére megcsinálom kékkel is, igenis kapitány! :D

      Törlés