2012. június 15., péntek

Sleek Bad Girl - kék

Sziasztok!

Összekötöttem a kellemest a hasznossal, és mivel amúgy is el akartam készíteni ezt a sminket, és még egy sminkversenyre is nevezni lehetett, így megcsináltam, és még neveztem is.

Máig lehetett jelentkezni, nagyon kíváncsi leszek rá, hogy bejutok-e, igazából pozitív visszajelzés lenne számomra, de nyilván nem leszek depis, ha nem jön össze.. :]
A téma az első kör előtt buli smink volt, hát nem igazán járok bulizni, ha meg mégis, akkor tuti valami jól bevált, egyszerűbb dolgot csinálok, szóval nem tudom, mennyire illene be ez "buli" sminknek, egy próbát azért megért. :]

Na nézzük is:

Vakuval:

 

Természetes fénynél:



Vakus
A szememhez Bad Girl paletta kék színeit használtam, Obnoxious és Avyss, A Miss Sporty Cat's Eyes Palette világos zöldes színét, a BG Innocence és Gullible színeit, avon fekete CT szemceruza, essence folyékony tus, és essence black mania spirál.

Az arcomra csak Garnier BB krém és a Lovely pirosító bal oldali színe került.

A szomorú nyuszi fejekért ismét elnézést, kicsit fáradt voltam, mikor csináltam... :]

Remélem tetszett Nektek ez a smink, esetleg várom szívesen a tippeket, hogy a Bad Girl-ből mit mivel látnátok szívesen párosítva!

Köszönöm a figyelmeteket, kellemes hétvégét Mindenkinek!

9 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett, nekem a lila (azt hiszem twilight) a kedvencem a bad girl-ből :) azzal látnék szívesen sminket....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Olyan itt volt: http://craptrashvilaga.blogspot.hu/2012/05/bad-girl-lila-smink.html

      Törlés
  2. Nyáááhh de jó ez... Vacilláltam a Badgirl palettán, talán már egy éve, mert kékem is van, ezüstöm is van, de ez nem olyan kék mégse, amilyen nekem van, szóval ez is kívánságlistás asszem... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A középen lévő kék annyira szép :]
      Nem jutottam be egyébként.

      Törlés
  3. Szép lett, nagyon szép színe van! :)

    VálaszTörlés
  4. Hű ez a szín nagyon jól áll neked :) szép lett

    VálaszTörlés