2012. június 28., csütörtök

Régi Újdonságok II.

Sziasztok!

Volt egy hosszú nadrágom, amit nagyon nem szerettem, nagyon nem, és még festékes is lett. Így egyáltalán nem hordtam már jó ideje, maximum itthonra.

Ezért amikor rám jött, hogy valamit muszáj kezdenem vele, cseppet sem volt bűntudatom, hogy levágtam a szárát..

Ilyen volt:

Nem is igazán tudtam eleinte, hogy mit akarok kihozni belőle, úgy voltam vele, hogy legrosszabb esetben kuka, ha már amúgy sem hordom...

Bejelöltem vonalzóval és szemceruzával (mi mással végül is..), hogy hol akarom levágni:

Pont nem látszik, de muszáj volt ennyire levágni a festék folt miatt, szóval nekiestem ollóval:

Végül pedig a tesómat megkértem, hogy varrja fel, mert ezen már nem igazán volt mit szaggatni:

Sok minden nem látszik, de felvéve ilyen:

Tetszeni tetszik, bár nem tudom be merem- e vállalni utcára is, mert sosem hordtam ennyire rövid rövidnadrágot, szóval ez még eldől.

Hogy tetszik Nektek? Ti szoktatok nem szeretett hosszú nadrágból rövidet "gyártani"? 

Köszönöm a figyelmet! Ma még lesz egy másik ruhaátalakítós bejegyzés, de azt már a varrónőre bíztam.

Kellemes napot!

6 megjegyzés:

  1. Na tök jó lett! Én az ennél hosszabbakat nem bírom elviselni magamon nyáron. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én se bírnám, de nem az én lábaim a legjobbak a nagyon rövid nacikhoz.. :D

      Törlés
  2. nekem is tetszik de én a helyedbe még tuti feldobnám vmivel:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szegecseket akartam a zsebére, de nagyon nem akart összejönni :(
      Valami ötlet?:P

      Törlés
  3. Jó lett, én is csináltam már ilyet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Így legalább hasznosítható :]

      Törlés