2012. június 1., péntek

Pénteki kedvencek - fura kiegészítők a lakásba I.

Sziasztok!

Ha már péntek, akkor kedvencek. Ezúttal a számomra nagyon tetsző, úgynevezett "kellős" lakásba való dolgokat mutatok meg nektek.
Mivel rengeteg az ilyen, így most csak konyhai rész lesz, a többi majd egy másik (vagy több másik) pénteken. :]




























































































Ennyi lenne a konyhai rész, még így is rengeteg, remélem azért lesz, aki végignézi.
Köszönöm a figyelmet, kellemes hétvégét Mindenkinek!

20 megjegyzés:

  1. áá ezek nagyon jók :D
    a koponyás bögrék nagyon édesek, a gitáros reszelő meg vicces :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaja, a sünis meg olyan kis aranyos nem? :]

      Törlés
  2. Ha egyet lehete választani: mini vattacukor gép! <3
    A varázspálcás sószórót meg már rég kinéztem magamnak, az is nagyon must have! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért a zombis se gyenge szerintem :D

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Mármint halálfejes vagy Mickey egeres? :]

      Törlés
  4. a gitársajtreszelő a kedvencem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én választani sem tudnék, kellene mind :P

      Törlés
  5. Húú innen sok mindent elfogadnék én is! :)
    Mini vatta cukorkészítő volt tavaly a Lidl-be ha jól tudom, pár ezer Ft-ért, nem akarok hazudni talán 4-5000 Ft körül volt. Gondolkoztam is rajta, de sztem nem csináltam volna sűrűn ...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóóó, és én nem is tudtam erről? :@

      Törlés
  6. úgy szeretem nézni ezeket :D van a sulim mellett egy üzlet, ami direkt ilyen hülyeségekre specializálódott, annyi marhaság van ott :D azért a színváltós bögre nem semmi :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úúúú, oda elmennék, én nem is néztem még élőben ilyeneket, max. neten találtam, abból is természetesen a külföldi oldalakon, jó borsos áron... :S

      Törlés
    2. bigyóshop.hu-n vannak ilyesmik, igaz nem olcsó, de van. :D meg van még valami magyar oldal is, csak nem jut eszembe.

      Törlés
    3. Ja, de azért ott nem találtam annyi mindent, ami így megtetszett volna :D
      Bár már jó rég nem néztem.

      Törlés
  7. Megmosolyogtató képek:) Volt aminél nagyot kacagtam ..percekig:D

    VálaszTörlés
  8. Imádom az ilyen cuccokat. Annyira dekoratívak, mókásak, cukik :) A nyuszis portörlő nagyon láw <3 :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mért nem lepődtem meg? :P

      Törlés
    2. Nem is értem... :D 1x tuti beszerzem! Öröm lesz vele a takarítás :DD

      Törlés