2012. június 22., péntek

Pénteki kedvencek - Állatok II.

Sziasztok!

Megint kedvenc állatok jön, egész pontosan a vörös panda lesz terítéken, IMÁDOM! Legalább annyira, mint a sivatagi rókákat.












Totál magamon kívül vagyok már a képeket nézve is, és komolyan életcéllá vált már, hogy simizhessek sivatagi rókát meg vörös pandát. Meglátom, és egyszerűen ölelgethetnékem lesz, és hát mennyire cukorpofik, ahogy mindig kinyújtják a kis nyelvüket! :]

És ráadásként 1-2 videó róluk:






Nagy örömömre Veszprémben az állatkertben is van már belőle 2, még nem láttam őket élőben sajna, de nagyon szeretném majd megnézni őket. (Jajj, hát még megsimogatni! :$)
Engem teljesen levesznek a lábamról ezek a kis szépségek! Ti hogy álltok a vörös pandákkal? Szeretitek őket? (Micsoda barbár kérdés! Ki tud nem szeretni ilyen kis cukorbébiket?!)

Köszönöm a figyelmet! Meseszép hétvégét Mindenkinek!
Itt épp azt mondja, pápá! :]

12 megjegyzés:

  1. Imádom, olyan kis cukiiiik ^^ én már láttam élőben :P

    VálaszTörlés
  2. Nagyon aranyosak! Ha nem csal az emlékezetem, kicsi koromban volt rendes panda+vöröspanda plüssállatom is :D

    VálaszTörlés
  3. Jaj, de husiiiik. Én is simizném őket, meg ölelgetni :D Nagyon hussancsok :D

    VálaszTörlés
  4. Mondom én, hogy nem lehet őket nem imádni! :]

    VálaszTörlés
  5. Szívbemarkoló, hogy az állatkertekben sínylődnek...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem kifejezetten az állatkerti vöröspandákra értettem, hogy imádom őket, hanem úgy mindre a világon :]

      Törlés
  6. Leginkább az utolsó filmre mondtam, amúgy én is imádom őket :), noha minden állatot :). Legjobb ha szabadok, noha nem élnek addig mint az állatkertiek.
    Lemaradt: Köszönöm, hogy összehoztad ezt a jó kis bemutatót :), édesanyámnak is tetszett.

    VálaszTörlés