2012. június 15., péntek

Pénteki kedvencek - 10 DIY ötlet Wobisobi oldaláról, amit imádok

Sziasztok!

Mára 10 DIY ötletet hozok, amik nagyon tetszenek nekem. :]

1. Masnis póló:


Egyszerű, de nagyszerű, ennyit tudnék mondani róla.
A készítés folyamata IDE KATTINTVA megtekinthető.

2. Szíves póló:


Szintén nem egy túl nehéz dolog. Kifejezetten tetszik, hogy ilyen "csíkos".
A készítés folyamata IDE KATTINTVA megtekinthető.

3. Drótékszerek:


Drót, lánc, kristály, és mehet is! Ez is olyan egyszerű, és végtelenségig variálható.
A készítés folyamata IDE KATTINTVA megtekinthető.


4. Kristályos karkötő:


Ehhez azért kicsit több dolog kell már, de nem kivitelezhetetlen, sőt! Csak találni kell szép hozzávalókat. Szintén lehet variálni, és sokkal olcsóbban megússza az ember, mint egy bolti darabbal.
A készítés folyamata IDE KATTINTVA megtekinthető.

5. Csillámos övcsat:


Egy megunt öv, ragasztó, és csillám. Ennyi az egész!
A készítés folyamata IDE KATTINTVA megtekinthető.


6. Kopott cipőből új cipő!


Régi megunt/kopott cipő, ragasztó, glitter. Szuper ötlet!
A készítés folyamata IDE KATTINTVA megtekinthető.


7. Ékszerek láncokból és kristályokból:


Azt hiszem, nem is nagyon lehet mit hozzáfűzni, pár lánc, kristályok, és ékszerkellékek.
A készítés folyamata IDE KATTINTVA megtekinthető.

8. Különleges nyaklánc egyszerűen:


Ez is variálható, személyre szabható, nekem mondjuk fekete lánccal és kék vagy vörös kristályokkal lenne az igazi. De ez is nagyon bejön.
A készítés folyamata IDE KATTINTVA megtekinthető.


9. Bőr karkötő személyre szabva:


Zseniális! Pofátlan, mennyi pénzt elkérnek a boltokban 1-1 ilyen darabért, ezt pedig akkorára csinálja az ember, amekkorára akarja, az ár töredékéért.
A készítés folyamata IDE KATTINTVA megtekinthető.

10. Mellényke 5 perc alatt:


Brutálisan egyszerű, és mutatós, bármilyen egyszerű szettet fel lehet dobni ezzel!
A készítés folyamata IDE KATTINTVA megtekinthető.


+1 ötlet, hogy feldobd a magassarkúd:

Ez is az ő munkája, a kép INNEN van.

Nektek melyik tetszik legjobban? Esetleg el is készítitek majd valamelyiket?

Köszönöm a figyelmet, ma jöhet még egy kéks Bad Girl smink? (és most nem csak fél, egy egész! :D)

Szép napot Nektek, kitartás! :]

15 megjegyzés:

  1. a szives póló óriási! :D nagyon tetszik :D
    a smink is jöhet, kíváncsian várom! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is, már el is kezdtem valami hasonlót (legalábbis a nyakát már kivágtam :DD) Kíváncsi leszek rá, mi sül ki belőle.. :D

      Törlés
  2. Nagyon jók. :D Plusz örülök ennek az oldalnak, úgyis kerestem ilyen külön diy oldalakat de nem találtam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én már régen ráakadtam, aztán elfelejtődött, és pár hete megint rátaláltam, rengeteg ötletes cucca van, meg ilyenek mint a cipő is, hogy egy régebbi, használt dolgot hogyan dobjunk fel.

      Törlés
  3. úúú ez a szives póló rohadt jóóó:O

    VálaszTörlés
  4. OMG *-* a masnis pólót most ide *-*

    VálaszTörlés
  5. A láncos fülbi nagyon jó:D

    VálaszTörlés
  6. Imádom a DIY ötleteket, egy mappába gyűjtöm őket évek óta, rengeteg összegyűlt, főleg lakás dekoros dolgok. Ha pár év múlva elköltözöm, jó lesz átbogarászni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is így csináltam, aztán eltűnt egy böngészőfrissítésnél az összes... Receptek, meg minden de ezeket sajnáltam leginkább :(

      Törlés
    2. Informatikus lévén szégyen lenne, ha én elveszteném az ilyen dolgaim. :D Egyik partícióm egyik mappájába vannak lementve a képek. Ajánlom neked is, ne könyvjelzőzd, hanem mentsd le, ha fontos a leírás akkor printscreen mellé és kész. Meg persze az osztott partíció. :)

      Törlés
    3. Meglep majd, de én is info szakos voltam a gimiben... szóval nekem erről ennyit :DDD
      Soha semmi nem veszett még el, csak csomó olyan volt tudod, ami "majd még kellhet" és emiatt nem akartam teleszórni a gépet vele :D
      De megnyugtattak, hogy amire tényleg szükségem lesz, úgy is megtalálom. És tényleg :]

      Törlés
  7. A szíves póló tetszik leginkább, azt még hordanám is (csak nincs egy felsőm se, amit feláldoznék), de a bőrkarkötős is jó :)

    VálaszTörlés
  8. Ez a magassarkú a végén nagyon ötletes és szép is! :)

    VálaszTörlés