2012. június 20., szerda

Moyra 43 - ez szerelem!

Sziasztok!

A címmel lelőttem a poént... Tegnap este felkentem a Moyra 43-as lakkot, várni akartam még vele, de nem ment... Aztán már simán lámpafénynél is gyönyörködtem benne, a vakus képeken kb. az látszik, amit én a napfényben látok, és ami ironikus, a napfényben készült képen meg tök más.. :D Na de nézzük is:

Vakus képek:


Napfényben készült képek:


Nem egy "igazi" holo lakk, de ennyi pénzért nekem tökéletes. Még mindig azon az elven vagyok, hogy a legbrutálabb lakkért is maximum 1000 Ft, amit kiadnék, és mindemellett alapból gyönyörű ez a lakk, napfényben pedig mintha valami csoda lenne a körmömre kenve. :]

Egy szó mint száz, nekem ez tömény boldogság 350-ért, és életem egyik legszebb lakkja!

Nektek megvan ez a lakk (vagy hasonló)? Szeretitek a holo lakkokat? Mennyi a maximum, amit egy körömlakkért kiadnátok?

Köszönöm a figyelmet! Szép napot!

25 megjegyzés:

  1. Tyű bakker! Ilyen nincs más színben? :D

    VálaszTörlés
  2. Nekem is az jutott eszembe, hogy más színben nincs ilyen? Mert gyönyörű, de magamon nem tudom elképzelni ezt a színt :)
    Amúgy nincs holo lakkom, de mindig gyönyörködtem benne.
    És én is még mindig a max 1000 ft/lakk elven vagyok :)

    VálaszTörlés
  3. A 45ös volt még, egy barnás szín, itt meg tudjátok nézni:
    http://makeupsminkandstuff.blogspot.hu/2012/05/en-is-en-is-holo-lakk-moyra-essence.html

    (ezt is akartam, de mire rátaláltam, kivonták a forgalomból :'( )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóóó pedig ez magamon jobban bejönne. :(

      Törlés
    2. Ó, ez nekem is. Na azért majd nézek, hátha valahol még akad....

      Törlés
    3. Nekem is az tetszett jobban, de sehol nem találtam már :'(

      Törlés
  4. Megvan bizony! :) Más színben volt ilyen, a régi 45ös Moyra, de a jelenlegi kollekcióban csak ez van. Én tervezem megvenni a Glitter Gal holo lakkot, de majd csak az első fizuból. :) Addig is maradok az 500-as árkategóriánál. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondjuk szerintem ez a szín is csodaszép :$

      Törlés
    2. szép bizony, remélem ha frissül a kollekció, lesz újabb holo köztük :)

      Törlés
    3. Frissülni fog? :O
      Mármint azt hittem, csak ez az egy szín cserélődött, a 45ös. (ha igen, akkor ajánlom, legyen még ilyen:P)

      Törlés
  5. az első két képen valami csoda!! :)) *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? :]
      Üvegben is meseszép, de körmön...

      Törlés
  6. Egyébként van egy olyan érzésem, hogy ez a holo-mánia is elérhető lesz nemsokára Essence-éknél. :D Minden nagy divatcég slágerlakkját lekoppintják (és milyen jól teszik :D), és ráadásul a lehető legjobb, szinte ugyanolyan minőségben. Szóval szerintem csak hónapok kérdése. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, remélem, bár van már egy hello holo! nevű lakkjuk, az nem jött be annyira... És amúgy az Erzsitől nyert Orly lakkom üvegben full holo, de felkenve nagyon nem :( :D

      Törlés
    2. De erre a nagyon holo lakkra gondolok, ami nem csak annyi h szinjatszo csillamok, hanem ami szinte egybeolvad. Hogy sztem ezt is tuti bevezetik.

      Törlés
    3. Tudom, csak a hello holo is erre akart hajazni, de nem jött össze annyira szerintem... De én végül is rohadtul bírnám, ha csinálnának :D

      Törlés
    4. nekem sem jött át a hello holo.. én egyszer kinyitottam egy hello holo-t és egybe volt száradva, csomósodva,...

      Törlés
    5. :O
      Fujj... Én ahogy néztem a képeket róla, meg élőben is, egy sima csillámos lakk is ennyi kb..

      Törlés
  7. Gyönyörű színe van. :)
    350Ft-ért pedig nagyon megérte!

    Azt hiszem,majd én is beszerzem. :)
    A Cserhát étteremnél levő parfümös boltban vetted??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ott vettem, a Kinizsiben csak 1-2 féle Moyra lakk van sajna..

      Törlés