2012. június 7., csütörtök

Medifleur sarok és lábápoló tápláló, puhító krém - TESZT

Sziasztok!

Egy hónapja, hogy írtam a Soliteint sarokápoló krémről, így már egy hónapja használom is a Medifleurt.


A csomagolás olyan, mint a többi 100 milis Sunfleur és Medifleur terméké, tehát pumpás, amit még mindig imádok.. Ennek a külseje kicsit komolyabb, csakúgy mint a cukorbetegek részére készült Medifleur lábkrémnek. Egyszerű, de az íves vonalak ezt is olyan kellemes kinézetűvé teszik.


A hátoldalon megtalálhatóak a szokásos információk, leírás, használati útmutató és elérhetőség, valamint ismét plusz pont, hogy nem tesztelnek állatokon.

Betti! Megint gondoltam Rád (is)!


Kinyomva ilyen, sűrűbb állagú krém, ami egyébként könnyen kenhető. Ennek is kellemes, de kissé gyógynövényekre emlékeztető illata van.
Ennyi, amit itt láttok kinyomva (kb. fél pumpálásnyi), nekem elég szokott lenni 1 lábamra, tehát egy rendes pumpálásnyi a két lábamra elég.


Használni a leírás alapján szoktam és nagyon is tetszik, finom puha lesz tőle a sarkam, illetve én a talpamra és a nagylábujjamra is kenem, ha úgy vélem, szükséges. Viszonylag hamar beszívja a bőröm, DE! valamelyik nap papucsba mentem dolgozni, és előtte kentem be a lábam. Hadd ne mondjam, egész nap szerencsétlenkedtem, mert csúszkált a lábam a papucsban mint egy hal... Így amíg a másikat tudom napközben használni, zokni nélkül, papucsban el merek indulni miután bekentem vele a lábam, ezt nem, csak úgy, ha zoknit húzok, vagy alvás előtt, hiszen reggelre már nem zavaró, gondolom a takaróval a "maradék" ami nem szívódott be, lejön.

Örülök, hogy ezt is kipróbálhattam, és ez az első termékük, amivel nem vagyok 100%osan megelégedve, leginkább a csúszkálás miatt, de úgy döntöttem, elteszem télre, akkor szerintem tökéletes lesz!
A csúszkálás miatt kapna 10/8-at tőlem, pontos árat sajnos nem tudok mondani, de 1500-2000 Ft között mozoghat.

A terméket a Sunfleur cégtől kaptam tesztelésre, ez semmilyen irányban nem befolyásolta a véleményemet, és még mindig köszönöm a kedves segítséget, eddig akárhány emberrel beszéltem a cégtől, mindenki nagyon figyelmes és jóindulatú volt!

Ti ismeritek ezt a krémet? Ha igen, milyen véleményetek van róla? Használtatok már Medifleur készítményeket?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét, jó éjt! Illetve megint jó reggelt, ki mikor olvassa. :]

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm, hogy gondoltál rám ismét :D
    Egészen addig tetszett a (leírásod alapján) a krém, míg a hal-effektig el nem jutottam. Gyűlölöm, ha csúszok egy krémtől.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még szép! :D
      Na igen, nekem is ez a szívfájdalmam, de mivel épp tré az idő, most is ezt használtam, mert zokniban nyomulok... :]

      Törlés