2012. június 24., vasárnap

Matrózos körmök

Sziasztok!

Azt hiszem senki előtt nem titok, imádok mindenféle matrózos mintát, motívumot, a pin up stílust, és bármit aminek ezekhez köze lehet.
Annyi ilyesmi körmöt láttam mostanában, és nem véletlen szerintem, hogy minden nyáron újra és újra előjön ez a stílus, talán nem túlzás, ha azt mondom, hogy szerintem ez örök divat, és sosem lesz "nem menő". Aztán eszembe jutott, hogy még sosem próbálkoztam ilyen körmökkel, így ennek is eljött az ideje.
A hangsúly a próbálkozáson van, az alapötletem nagyon tetszett, és nagyon dagadt a májam, a végeredmény láttán meg mégsem tűnt annyira jónak.

Szóval az ötlet az volt, hogy piros körmök, a gyűrűs ujjak kék-fehér csíkosak, és valahova valahogyan egy horgony. Tök jó ötlet nem? Aztán a piros körmök kész lettek, a kék alap is, celluxszal lehetetlen volt a frissen felkent (de már kopogósra száradt) kék lakkra fehér csíkokat varázsolni, aztán beugrott, hogy van nekem V alakú francia sablonom, így azokat használtam fel. Szintén elfogott a "dekurvajóvagyok" érzés az ötlet miatt, aztán nem is volt annyira könnyű egyenesen megcsinálni a csíkokat, és a röhej, hogy a jobb kezemen szebb lett... Szóval első körben eddig jutottam:


Nem javítgattam a köröm széleit, mert nem állt szándékomban így hagyni, mivel már a csíkokkal sem voltam maradéktalanul elégedett, szóval ezért elnézéseteket kérem. :]

Aztán nagyon sokat filozofáltam, hogy hova menjen a horgony, a kék fehér csíkokon már túl soknak éreztem volna, így jött az ötlet, hogy a mutatóujjamra. Ez már nehezebb dió volt, főleg mivel ceruzával is maximum pálcikaembereket meg betűmalacot tudok rajzolni, nem hogy körömlakkal.. :D
Na de végül is egy nem használt ezüst díszítőlakk ecsetével a NYC ezüst lakkját használtam, és ez lett belőle:






Szóval ez lett volna az első próbálkozásom a matrózos körmökkel, és bár tényleg nem vagyok 100%ig elégedett, nem adom fel, és majd még próbálkozom. :]

Nektek hogy tetszik? Szeretitek a matrózos dolgokat?

Köszönöm szépen a figyelmet, jó éjszakát, kellemes hétfőt! :]

17 megjegyzés:

  1. Imádom a matrózos dolgokat. Az egyik tetkó tervem is egy horgony.
    Az elképzelés nem rossz. Próbálkozz aztán egyre jobb lesz.
    A kék lakk mi?
    Kár, hogy még mindig nem találtam meg a tökéletes sötét kék lakkot, ami nem csillis.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Essence - Walk on air, és én is még mindig keresem a tökéletes sötétkéket, minden izé nélkül, de még nincs meg elérhető áron :( (illetve már nincs, amit akartam :S)

      Törlés
  2. nekem bejön nagyon! :)
    én is odáig vagyok a matrózos cuccokat, kaptam is egy AVON-os kis 6 páros fülbevalókat, természetesen matrózos témában! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az nekem is nagyon tetszik, de félek, kicsi lenne az én fülembe:$

      Törlés
  3. nagyon ari :) én is szeretem a matrózos cuccokat :3
    fashionparade-fanny.blogspot.com

    VálaszTörlés
  4. Első próbálkozáshoz képes k***a jó lett! Lakkozós délután volt nálad is? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. (Egyébként mi a szösz az a betűmalac?)

      Törlés
    2. Ezt ííígy nem mondanám de köszönöm :P
      Őőőő, nekem apukám rajzolta mindig, kör (O betű) alakba elkezdi a betűket rajzolni, mindig ugyanazok, pl. S a farka, E az orra, W a lába, O a szeme, I a szája... és akkor az egészet összeköti egy nagy O betűbe, és kész a betűmalac :D
      (ha nem érthető, majd lerajzolom és lefényképezem :D)

      Törlés
  5. wáá ez csudaklassz lett!:)))

    VálaszTörlés
  6. Szuper lett, és ajánlom a Max Factor Cobalt Blue lakkját vagy a Lovelynek is van egy gyönyörű sötétkék lakkja, aminek sajna se neve, se száma :( De nagyon szép és semmi extra nincs benne se csilli se nem selyemfényű csak sima egyszerű sötétkék :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A lovelykat szoktam nézni, de sose láttam olyat itt Veszprémben :(
      A MF meg már közelít, de még mindig nem az, ami kell :(
      Fene a válogatós fajtám mi?! :D

      Törlés
  7. Nagyon jó lett, én is imádom ezeket! :)

    VálaszTörlés
  8. Szép lett! :) A csíkok durván jók lettek amúgy, kár, hogy nincs meg a sablonom :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, bár én azokkal vagyok legkevésbé megelégedve :(

      Törlés