2012. június 30., szombat

Make Up Academy rúzsok - Shade 3 és Shade 7 TESZT

Sziasztok!

Eddig ugye nem voltam egy nagy rúzsos, még a szájfényeket is sokszor inkább kerültem, de egyre jobban rászoktattam magam, és úgy adódott, hogy Dia egyik barátnője ellátogatott Londonba, és volt olyan kedves, hogy hozott nekem két rúzst.

Nem hazudok, órákig nézegettem a MUA rúzsokat, a swatchokat, mindenféle képeket, mire végül a "Shade 3" és a "Shade 7" mellett döntöttem. A nevükre kattintva meg is nézhetitek, egy font darabja, gondoltam ennyiért a hülyének is megéri, nem hogy nekem... :]

Nagyon vártam, és eléggé izgultam is, mivel az egyik egy kicsit visszafogottabb, és  hétköznapra viselhetőbb, illetve nem annyira feltűnő, de a másik egy elég erős rózsaszín, amitől azért kicsit féltem milyen lesz, hogy fog állni.

Na de ennyit az előzményekről, múlthét pénteken Dia oda is adta, és még aznap ki is próbáltam természetesen.

Mindkettőn volt fólia is, ez annyiból megnyugtató számomra, hogy így tutira nem nyomorgatják össze, ahogyan azt a drogériákban szokták:



A fóliát levéve ilyenek:


Csomagolás:

A csomagolásról sokan nem is írnak, én azért szeretem leírni 1-1 terméknél a véleményemet, nyilván mindenki látja a képeken és nem csak ez a lényeg, de azért szerintem van pár dolog amit érdemes megjegyezni. Egyforma a csomagolásuk, fekete fénye műanyag, az oldalán ezüst felirattal, és szerintem abszolút nem gagyi hatásúak. Az az ezüst csík a közepükön nekem kifejezetten tetszik, a kupakot levéve is ilyen ezüst a tokja belül. Ami még pozitív dolog, hogy az aljukon látható, milyen színük van, akinek sok rúzsa van, ez jelentősen könnyíti a keresést, nem kell kibontogatni, csak odanézünk, és látjuk is.
Nos, amit utálok, az a nagy fehér matrica, de nem ettől lesz jó vagy rossz egy termék. Valamint sajnálom, hogy nevük nincsen, csak "Shade X" megnevezéseket kaptak, de ha jól tudom, egynek már van neve is.
Mindegyik 3,8 gramm, ez is fel van tüntetve a fehér papíron, ami egyébként felhajtható, és ott találunk bővebben információkat.

Nézzük őket külön-külön.

MUA Lipstick Shade 3:

Nos, ő az, akitől kicsit tartottam, de annyira gyönyörűnek láttam képeken is, és kibontva is egyből nagyon tetszett!
Talán fuksziának mondanám a színét egyébként.


Vaku nélkül, benti fényben:


Vakuval:


Vakuval:


Vaku nélkül, benti fénynél:


Élőben ennél azért élettel telibb,  erősebb, ez a lentebbi képen látszik is.

Csináltam egész arcos képet is, nem volt rajtam más, csak az ezüst Catrice szemhéjtus.

Vakuval:


Vaku nélkül, benti fénynél:


Itt azért látszik, hogy nem olyan gyengusz, mint azon a képen, amin csak a szám van. Nos igen, a rúzsozásom koránt sem tökéletes, de majd csak belejövök, ez nem is gond, de erősebb színeknél feltűnő, így arra gondoltam, hogy venni kéne egy ilyen színű szájkontúrt, megkönnyítve ezzel a saját dolgom, illetve egy bőrszínűt az esetleges hibák javítására, ha nagyon nem akar összejönni majd, de ez még a jövő zenéje. Nagyon tetszik egyébként, iszonyatosan fura magamat látni ilyen erős színű szájjal, és azt szokták mondani, hogy akinek kicsi a szája, kerülje a sötét meg figyelemfelkeltő színűeket, mert még kisebbnek láttatja a szájat, de ezt magamon ennél a rúzsnál nem vettem észre, de szóljatok, ha Ti igen.

Azt hiszem amúgy, hogy ez tipikusan az a szín, az a kategória, amikor a kevesebb több. Ezt a szemfestésre értem, ehhez valami kis nagyon szolidat tudok csak elképzelni (legalábbis magamon mindenképp), első körben az aznapi sminkemmel próbáltam ki, ami egy viszonylag erős kék volt, és gondolom mondani sem kell, milyen volt a hatás... :D Persze élesben eszembe sem jutott volna, nem szeretnék se kanárinak se útszélinek tűnni, de nem bírtam várni a kipróbálással.
Így amúgy nagyon tetszik az ezüst tus, szerintem simán elmenne ez a két dolog együtt egy nyári napon/estén.

Ezt élesben még nem mertem bevetni, de itthon próbálgattam már, és az ivást egész jól bírja, kb másfél-két óra után kezdett el kopni, és nagy meglepetésemre, cigizés után sem volt olyan vészes, mint vártam, viszonylag egyenletesen kezdett el kopni. Amin még meglepődtem, hogy - ezt talán már írtam is, hogy mindig az a parám, hogy az ilyen feltűnőbb rúzsok elmásznak a helyükről, elkenem őket, stb és nagyon égő - ez nem kenődött el, a helyén maradt.

Az állaga, ha fogalmazhatok így, nekem "pont optimális". (remélem lesz akinek erről eszébe jut egy bizonyos Tom & Jerry videó :D)
Könnyű volt a kenni, nem volt se túl kemény, se túl lágy, hanem pont olyan, amit szívesen használok. A Catrice - The Nuder The Better-hez viszonyítva ez kevésbé lágy, krémes állagú, és ez jobban tetszik nekem, de ez is gondolom megszokás kérdése.

Összességében véve nekem nagyon tetszik, és remélem, hogy hamarosan utcára is merem majd használni, elvégre azért lett megvéve. Pontot most nem adok, azt hiszem erre mondhatom, hogy tökéletesen meg vagyok vele elégedve, ennyi pénzért pedig iszonyatosan megérte!

MUA Lipstick Shade 7:


Erről tudtam, hogy kicsit jobban "én vagyok", és olyan, amit nyugodt szívvel merek magamra kenni hétköznap is.


Vaku nélkül, benti fénynél:


 Vakuval:


 Vakuval:



Vaku nélkül, benti fénynél:


Itt is csináltam egész arcos képeket is, ugyanaz volt a szememen, de ezzel azért merészebb, szemhangsúlyosabb szemfestések is szépen mutatnak.

Vakuval:


Vaku nélkül, benti fénynél:


Őszinte leszek, nem nagyon tudom behatárolni a színt.. Kicsit korallos, barackos, és gyönyörűen csillog. Ezt bátran használtam a héten, és többen is megdicsérték, persze ez jól esett és dagadt is a májam.

Nagyon nagyon tetszik a szín, és nem nagyképűségből, de azt hiszem, ez elég jól illik hozzám, főleg így nyáron. Nem nagyon különbözik a tartóssága ennek sem az előzőtől, talán egy hajszállal ez nyerne, mivel ugye még kevésbé feltűnő a kopása, viszont azért látszik a képeken, hogy ezzel bátrabban értem a számhoz, vagy csak kevésbé feltűnő, ha nem voltam olyan ügyes... :]

Az állaga pedig egy az egyben olyan, mint a másiknak, és ennek is nagyon örülök, hogy a 2 szín, bár egészen más, nem véltem a használatában, a minőségében nagyobb eltéréseket, így nagyon azt érzem, hogy szeretnék majd még MUA rúzsokat.

Összegezve, ezt sem bánom, hogy ezt választottam, sőt, utólag inkább azt bánom, hogy csak kettőt mertem kérni, de nem volt lőtte semmilyen termékem tőlük.

A kettő került két fontba, ez 740 forint volt, ha jól emlékszem, és fura belegondolni, hogy itthon egy rúzs kerül ennyibe, vagy még ennél is többe...
Nagyon jó vételnek tartom, és nagyon örülök, és ezúton is köszönöm, hogy eljutott hozzám, nagyon megszerettem őket.

Nektek hogy tetszenek? Milyen rúzsokat használtok szívesen? Van MUA rúzsotok, vagy bármi más sminkterméketek tőlük?
(Óóó, tegnap ideért a MUA Undressed palettám is, szóval most nagy lázban égek, majd sietek vele ;])

Köszönöm a figyelmet, mivel hó utolsó napja van, jövök majd még egy hó végi összegzéssel is, várom szeretettel Mindenki véleményét a rúzsokról.

10 megjegyzés:

  1. Mind a kettő nagyon jól áll.
    Úgy utálom az ilyen f-ságokat, hogy akinek kicsi a szája az álljon fejre..... ööö akarom mondani, ne viseljen sötétet. akkor mit? hulla színt, mert az majd "nagyítja" a szájat? na perszeeeee. amúgy én magamon pont, hogy a sötétet szeretem (nem vagyok hófehérke meg csajos habosbabos királylány, szóval a rózsaszínt meghagyom, annak aki azt szereti). meg hát van egy pirosam meg egy nude.
    Egyelőre szokom, hogy sötét szájjal mászkáljak, de csütörtökön úgy mentem vizsgázni, persze nem estem túlzásba. De jó érzés volt. Persze vizsga közben leittam a színt XD

    Azzal a palettával meg tessék sietni, mert nagyon kíváncsi vagyok rája :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ja, ezt nem értettem én se, hogy a világostól is ugyanakkora marad az ember szája, akkor meg már nem mindegy? A kedvenc az az volt, hogy a lila szemfestés senkinek sem áll jól.. :D Ezen hónapok óta nem bírok túllépni.. :]

      Pirosam nekem is van és szép is, de iszonyatosan maszatol, szóval az felejtős. :D

      Sietek majd, ígérem :]
      (meg a másikkal is :P)

      Törlés
    2. pedig a lila csodás a barna szemeimhez (is). Na igen ezek az okoskodások XD A pirosam nekem Catrice-es, eddig itthon volt rajtam meg egy buliban :D

      Törlés
    3. Az a baj, hogy tetszeni tetszenek a piros rúzsok, de nekem az olyan, hogy valakinek vagy nagyon jól áll, vagy nagyon szarul olyan köztes nincs, és hát ugye azért "komoly nőcis" benyomást kelt általában, szóval még várok vele néhány évet :P

      Törlés
  2. Mindkettő *pont optimális* :D :D Jól állnak, és tök szép formájú a szád :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Reméltem, hogy Te érteni fogod :P
      Köszönöm :]
      Ezt is annyian mondták már, de én nagyon örülnék, ha legalább egy picikét nagyobb lenne. (Persze, erre meg az a válasz mindig, hogy hiába nem nagy fizikálisan, de amúgy jóóó nagy :D)

      Törlés
  3. Az első sokkal jobban áll! :) Viszont mindkettő színe nagyon tetszik :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kezdem azt érezni, hogy használjam nyugodtan utcára is :$ :]

      Törlés
  4. Az első benti kép olyan cuki. :D

    VálaszTörlés