2012. június 17., vasárnap

Lovely Make Me Happy Szájfény Boldogságmolekulákkal - TESZT

Sziasztok!

Az eheti szerzemények körül első körben a szájfényt mutatnám be Nektek.


A csomagolása egyszerű, műanyag tubus, ezüst betűkkel, ezüst, ilyen anyagában mintás kupakkal. Utóbbi annyira nem tetszik, de végül is nem oszt és nem szoroz, hogy a kupak milyen, viszont azt vettem észre, hogy ezek az ezüst betűk elég hamar kopnak ahogy megfogja az ember a szájfényt.


 A hátulján pár infó, valamint amin jót mosolyogtam (meg mások is): Boldogságmolekulákat tartalmaz. Ez nem tudom, hogy konkrétan mit takarhat, én csak arra tudok gondolni, hogy megveszed, és örül a fejed, hogy van egy új szájfényed... Haha..
(Ja és a másik ez a félig magyar félig angol megnevezés: Boldogságmolekulákat tartalmazó lip gloss... :D)


Az applikátora nekem elég furcsa, ugyanis se nem sima szivacsos, nem ecsetszerű, meg semmi olyan, amivel eddigi életemben találkoztam.
Lapos, és természetesen nem bírtam magammal, letöröltem, hogy megnézhessem, milyen a szájfényréteg alatt..


Nos, ilyen kis "lapszerű" gumi az egész:


A kézfejemen ilyen,  itt nagyon is jól látszik, hogy ahová több jutott, egész intenzív, narancsos-piros színe lett, de ahol kevesebb van, ott egy szép halvány piros színt kapunk kicsit barackos beütéssel:


A számon pedig ilyen:



Tetszik, hogy nem túl feltűnő, hogy fényes, de nem csillámos, és igazándiból a tubusban látott erős szín ellenére mondhatni, hogy egy univerzális szájfény.
Állagra pedig elég sűrű, kissé ragacsos, de szerintem a szájfények általában ilyenek.

Eredeti áron kb. 5-600 Ft lehet, én 129 Ftért jutottam hozzá, le volt akciózva, de már csak ez az egy szín volt a Kossuth utcai Rossmannban. (Veszprém)

Az egyetlen, ami zavaró első körben, az apllikátora, mivel eléggé kis bénán lehet felvinni vele, de szerencsére a nem túl feltűnő szín miatt az sem túl feltűnő, ha esetleg mellé megy kicsi, és letöröljük. (Szóval nem hagy nyomot, na.. )

Nektek hogy tetszik? Van esetleg ilyen, vagy másfajta Lovely szájfényetek? Melyik a kedvenc szájfényetek?

Köszönöm szépen a figyelmet, kellemes pihizést, szórakozást mára, vigyázzatok a napon! :]

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen mutat a szádon. Tetszik a színe :)

    VálaszTörlés
  2. Igazi jolly joker szín. Határozottan tetszik. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony :]
      Röhej, hogy egyébként mindig nézem a Lovely állványokat is, és sosem tűnt fel.

      Törlés
  3. Felkenve jobban bejön, mint a tubusban. :)
    Igazából jó nagy kontraszt, mert felkenve nagyon tetszik, tubusban nagyon nem. :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is így voltam, hogy a tubusban nagyon nem, de mondom amit már jól összetrutymákoltak, kipróbálom... Jól tettem :P

      Törlés