2012. június 14., csütörtök

Lora fehér lakk - TESZT - első benyomás

Sziasztok!

Nemrég Bettitől kaptam egy fehér Lora lakkot, nem volt már jó ideje fehér lakkom, mert minddel az volt a bajom, hogy hibajavító állagú. Eredetileg úgy volt, hogy Ő megveszi nekem, én meg kifizetem, aztán végül volt olyan rendes, hogy csak szimplán odaadta. :]

Az első benyomásom nem volt valami fényes, pedig eddig semmi gondom nem volt a Lora lakkokkal.

1 rétegben, vakuval:

1 rétegben, természetes fénynél:


Iszonyatosan büdös, akárcsak a többi Lora lakk, de egy rétegben tűrhetően fed, de láttam, kell az a második is.

2 rétegben:



Le sem takarítottam a felesleget, mert már mikor felkentem, tudtam hogy ennek bizony lemosás lesz a vége. Amint látjátok, a második rétegnél itt is kijött a hibajavító érzés... Nem mondom, hogy nem kap több esélyt, de elsőre így egész körmön nem volt valami meggyőző számomra, csíkos is volt, meg egyenletlen. De arra is gondoltam, hogy mivel elég hosszúak voltak már a körmeim, és előtte próbálgattam más lakkokat is, talán ez is ludas lehet, bár eddig nem volt ilyen problémám lakkokkal.

Ti rátaláltatok már a tökéletes fehér lakkra? Ha igen, mi az? Mi volt a legnagyobb csalódás fehér lakkok terén?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot Mindenkinek!

31 megjegyzés:

  1. Bár még csak 2 db körömre kentem fel (lásd tengerész-körmök), de nekem jónak tűnt a miss sporty-s fehér lakk, nem volt hibajavító-jellege.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kis felületen ennél sem lenne (próbáltam csak a körmöm végére is) de még nagy felületen egy rétegben sem, szóval vagy tényleg a körmömmel volt gond, vagy nem tudom.. :S
      Majd kísérletezgetek még vele, mert a többi Lora lakkom viszont nagyon jó.

      Törlés
    2. Bazzzz, hülye voltam.... Nem miss sporty, hanem maybelline mini colorama. Fogalmam nincs, miért írtam miss sportyt.

      Törlés
    3. Ezt én sem tudom de fel sem tűnt, hogy nem arról van szó, amire gondolok :P :D

      Törlés
  2. Én OPI-náci vagyok =P Még egyetlen körömlakkot sem találtam ami annyira jó minőségű lenne (persze ez az árán is érződik). Minden más lakk amit eddig használtam hamar besűrűsödött, nem oszlott el annyira vagy valami egész más gondom akadt vele, de OPI-lakkal ilyen még nem történt. Az utolsó cseppig kb el lehet használni és rengeteg gyönyörű színe van. Na de hogy rátérjek a fehérre, én nagyon szeretem, legtöbbször én is csak egy-két körmön használom vagy díszítésnek (a fehér díszítő lakkom is hibajavító-szindrómás) de többször szoktam önmagában is hordani. Szép fénye van, picit csillog és nagyon jól terül, úgyhogy csíkos sem lesz soha. És habár drága, érdemes befektetni, mert ez elég alap szín.
    Az OPI-n kívül ami még viszonylag bejött az az Astor Lacque Delux, szerintem abból is kell lennie fehérnek, de még sosem láttam személyesen.
    (Oops, kicsit hosszú lett =$)
    XoXo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vp-ben vetted az opi-t? Ha igen, hol? :D Egyszer beruháznék valami univerzális árnyalatra. :D

      Törlés
    2. Az a baj, hogy fehéret annyit nem használok, hogy ennyit adjak érte :P

      Törlés
    3. Veszprémben biztos lehet kapni a Pacsuliban (Haszkovó) és az azt hiszem Levendula üzletháznak nevezett valaminek a parkolójának az elején van egy kapu a mellette lévő parkolóba és ott is van egy fodrászkellékes ahol vettem már. Talán Klaudia tudja a nevét is. Szerintem mindenképpen érdemes, úgyis ha egyszer kipróbálja az ember beleszeret =) Én azóta utálom a többi körömlakkot mióta OPI-t használok =D

      Törlés
    4. Klaudia csak "a szikvizes fodrászkellékesnek" hívja... :DD

      Törlés
  3. Nagyon szívesen :)

    Nekem két rétegben is jó volt teljes körmön. az első alkalomról van kép is (http://crazyladystar.blogspot.hu/2012/04/meglepetes-egy-szemelyesebb-bejegyzes.html)
    Második alkalommal nem tudom mi lehetett a baj, egész jól fedett, de nem akart megszáradni. Szárítóspray-el se. Úgyhogy pár óra múlva (mikor még mindig bele lehetett nyúlni a lakkba) lemostam.
    Nem értem. Elsőre jó volt.
    Én még adok neki esélyt....majd :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is, és pont a Te képeid miatt indultam be rá annyira... :P

      Törlés
  4. Ugye hogy hibajavítós mind?? Mondjuk nincs annyira szükségem már fehérre, ezért nem is keresem, de szerintem nem is találnám elérhető árkategóriában. :D Díszítőlakkok jók, de azok sem "franciázásra" haha :D hanem csak csíkozni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na hát ez az, hogy nem arra jó, amire nekem kéne.. :D

      Törlés
  5. Ugyanilyenem van :) A szagától a 'zuram fejfájást kap, pedig amúgy körömlakkszag-rajongó. (Tényleg, mindig ott szimatol amikor lakkozok) Próbálj meg alaplakkot kenni alá, akár két rétegben is (bár megőszülsz mire így megszárad), nekem úgy sikerült viszonylag csíkmentesen kenni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem használok alaplakkot.. :P
      A szaga tényleg brutál, még a többi Loránál is erősebb, pedig mind durva :DD

      Törlés
    2. Óóóh én használok, mióta a kék Essence megfogta a körmöm (durván, semmi sem vitte le :S). Te hallod, legközelebb Veszprémben járok, bejelentkezek hozzád egy vágásra!!!!

      Törlés
  6. Hát nem vagyok fehér lakk párti, szóval nem tudom, milyen a tökéletes fehér. Nekem annyira ellentétben ez az a szín a mindenkori énemmel, hogy csak na. Amíg nem szippantott magába a lakk világ én a feketén, sötét lilán, piroson, bordón és rettentő sötétkéken kívül semmi mást nem kentem fel. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így én sem nagyon viselném magában, de most még esetleg egy pelyhessel, vagy az essence twins juliával is el tudnám képzelni :P

      Törlés
  7. Nekem egy noname tökre bevált :$ majd megmutatom :$

    VálaszTörlés
  8. Nekem a Maybelline colorama french white-ja a tökéletes fehér :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Őt is nézegettem, meg szinte csak jókat olvastam róla, szóval ha ez nagyon nem jön be, akkor marad az.

      Törlés
  9. Nekem abszolút nem tetszik a fehér lakk, de azért jó lenne egy ami jól fed, a neonsárga lakkom alá például :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem magában akartam volna, hanem esetleg sima fehér és arra minta, vagy matrica, esetleg több körömnyomda... De majd hétvégén bepróbálom megint.. :]

      Törlés
  10. én a fehérrel sose voltam kibékülve. annyira hibajavító hatásúnak néz ki szerintem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, a legtöbb önmagában csúnya tud lenni.. :S

      Törlés
  11. Én nekem eddig egy Da Vinci darab jött be, amit mondjuk föleg a szivacsos technikával használtam, keverve más szinnel. :) Vagy például mintáztam vele vagy bármi. :) Ezzekhez szerintem ez a lakk is megfelel.Vagy mondjuk a köröm felénél inditott festés, annál nalam összejött ár a szép eredmény. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Arra valószínűleg ez is jó lesz, de kap még egy esélyt azért majd. :]

      Törlés