2012. június 21., csütörtök

Labello Vitamin Shake - TESZT

Sziasztok!

ITT volt egy bejegyzés, hogy miket nyertem Babus facebook oldalán (és a Makeuplight blogon).

Most a Labello-ról szeretnék pár szót ejteni.

Külön képeket nem készítettem, mivel a lényeg látszik az előzőkön is, így azokat használom fel itt is.

A külsejéről nem is ejtenék túl sok szót, szimpatikus ez a ferde kupak, és maga a színek, és a kis gyümölcs minta is. Ez részemről teljesen jó.


Leszedve a kupakot, és kitekerve a tokból a Labello-t, ilyen márványszínű belül. Az illata nekem egy az egyben málnás joghurt illat, nagyon kellemes.

Felkenve egy nagyon halvány rózsaszínes fényt kapunk, tehát színt nem igazán ad, én ennek örülök is, hiszen nem ajakszínező, hanem ápoló, annak meg az ápolás a dolga.

Eddig mind szép és jó, amit leírtam, de most ugrik a majom a vízbe. A teljesítménye, az ápolás. Szerencsére általában nincs kiszáradva a szám, de pár naponta legalább egyszer be szoktam kenni ajakápolóval. Ezt 3 napig használtam, de folyamatosan. Ezt úgy értsétek, hogy az első használat előtt nem volt kiszáradva a szám, aztán azt vettem észre, hogy annyira szárítja a számat, hogy félóránként nyúlok utána és kenem a szám... Szóval ebből 3 nap után nagyon elegem lett, és azóta maximum szaglásztam, de eszembe sem jutott a számra kenni.

Nem lehúzni akarom, de mivel nálam az ápoló hatás helyett pont az ellenkezőjét érte el, abszolút megbukott a szememben a dolog.

Azt nem mondom, hogy senki ne merje megvenni, csak sajnos ugyanazt tapasztaltam, mint sokan mások - nem csak ennél a márkánál, másnál is - a gyümölcsös ajakápolóknál, hogy többet ártott, mint használt.

Ti próbáltátok már ezt a fajta Labello-t? Ha igen, mi a véleményetek róla? Esetleg más, gyümölcsös ajakápolókkal hogy álltok?

Köszönöm a figyelmet! Kellemes napot Nektek!

12 megjegyzés:

  1. Megvettem még tél elején, mert szeretem ezeket a szájfény csillogású lágy labellokat. Ezeket én abszolút nem ápolásra használom, csak a fény és az illat miatt. :D Erre nekem tökéletesen megfelelt, igaz én az almásat akartam de azt itt nem lehet kapni.

    Nekem nem szárított, csak mintha kicsit dorozsmás lett volna tőle az ajkam.

    Ajakápolási célra nekem még mindig magasan a Carmex felel meg. Pláne most így nyáron imádom azt a hűsítő érzést. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha nem lenne rosszabb tőle, tehát csak nem csinálna semmit, és nem szárítana, akkor még tetszene is, de így inkább nem használom.. :(

      Törlés
  2. Nálam az összes Labello, amit eddig próbáltam így viselkedik. :D Ezért már egy jó ideje nem is veszek, most Blistexem van limonádés és nagyon fincsi :D Sokat nem csinál, de legalább nem szárítja ki a számat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem még talán általános suliban volt 1-2 Labellom, a mindenféle csicsa nélküliek, azok jók voltak, azóta meg valahogy mindig más akadt a kezembe. A Blistexet én akkor kaptam anyukámtól, amikor eléggé lebetegedtem, és úgy, hogy ki volt sebesedve a szám, és nagyon száraz volt, kb 3 nap alatt totál helyrehozta, nagyon szeretem. :]

      Törlés
  3. Nem gondoltam volna,hogy szárít ez a gyümölcsös Labello pedig jónak tűnt. :(

    Alapjában véve szeretem a Labellokat.

    Nekem beváltak :),de csak a Classic care, Pure&Natural Olive és Lemon és a Hydro care. (Lehet,hogy volt több is,de nem emlékszem rá. :))

    Utóbbit használom rendszeresen a Classic már számomra nagyon zsíros.

    Hozzáteszem,hogy sokszor volt száraz a szám ,régebben rengetegszer cserepes is volt és fájt sajnos.
    A Labello Hyro care rendbe hozta teljesen szó szerint 1-2 nap alatt! :)
    Csak ajánlani tudom akinek hasonló problémája van.

    Éjjelre mindig bekenem a számat körömvirágkrémmel az is sokat segít és folyamatosan hidratálom. Fontos a sok folyadékbevitel is!

    Van egy Blistex limonádés ajakápolóm az is nagyon jó, most ő pótolja a Labellot,mert 800-900Ft-ért nem vagyok hajlandó venni tehát várom az akciókat. :D

    Lehet,hogy egyszer beszerezek egy Carmexet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Carmex is nagyon jó, és az is néha le van akciózva a Rossmannba, bár még rendes áron is megéri! :]

      Törlés
    2. Nagyon sok jót hallottam róla én is! :)
      Lehet egyszer kipróbálom.

      Köszi az infót! :) Láttam,hogy van Rossmannban csak épp nem volt akciós + tégelyes kiszerelést szeretnék abban több van.
      Láttam egy webshopban régebben.

      Törlés
  4. Nem csak Labello kórja ez, nagyon sok ajakápoló ilyen. Szó szerint függővé teszi az ajkakat.
    Egyébként én is megvettem, elkenegetem, szeretem, jó az illata, és ennyi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ezért is írtam, hogy más márkánál is volt már ilyen.

      Törlés
  5. nekem volt már pár labellom, de megvagyok velük elégedve, nem szárítottak, nem tettek függővé. Úgy látszik ez egyénfüggő is..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A "klasszikus" nekem is bevált, de ez nagyon nem :(

      Törlés
  6. Pont ezért nem szeretem én sem a gyümölcsös-csillogós szájápolókat. 90 százalékuk szárít, mint a veszett fene. Most Mülleres sajátmárkásat használok, az egészen jó, de ha az ápoló hatás a fontos, akkor a pécsi Aranysas gyógyszertárban kapható patikai ajakír a legjobb!! Mindig betárazok belőle, ha arrafele nyaralok :)

    VálaszTörlés