2012. június 13., szerda

Frankening I.

Sziasztok!

Szerintem már vagy 2 hónapja érdekel a téma, mindig rá akartam szánni magam, de nem tettem. Ma pedig olyan szintű kreatívkodhatnékom volt, hogy nekiálltam. Sajnos előtte képeket a kiindulási alapról nem csináltam, egy hupikék (de tényleg, hupikéktörpikék színe volt) Aden lakkal volt a gondom. Sehogy nem volt jó, túl áttetsző volt, így jött az ötlet, hogy valami sötét csillámos szín jó ötlet lenne, meg esetleg még sima kék csillám bele.. Tetszett is, de aztán végül ment bele még egy kis fehér és ezüst is. Ez lett az eredmény:


Vakuval

A kupakkal volt egy kis összetűzésem, letörött, és rá is szorult a kupak belső része, szóval ollóval oldottam meg a lecsavarást, de ugye a tartalma a lényeg.






Vakuval
 Ezeket használtam a kéken és a csillámon kívül:

Lora: 2-3 csepp
NYC: 4-5 csepp
Rose Nails: ebből több ment bele
valamint a kék és a csillám volt a legtöbb benne


A körmömön 2 rétegben van felkenve a lakk.

Ez az egyik verzió, a másikat a kék üvegében kezdtem el, de még eléggé összevissza, nem tudtam rendesen elkeverni, ezért még hagyom, forgatom, és ha valami jó sül ki belőle, megmutatom Nektek!

Hogy tetszik Nektek a kreálmányom? Ti próbálkoztatok már hasonlóval?
Köszönöm a figyelmet! Kellemes estét és jó éjszakát!

17 megjegyzés:

  1. Óh dejó *-* Tetszik, főleg azok a kis csillámok benne. Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  2. Zombi szinu. :D tecc
    Ilyet sok eve csinaltam 2 lila avonbol, de azota is ott rohad. :DD

    VálaszTörlés
  3. Aztaaaa, tetszik nagyon a szín is meg a csillám is :) Nagyon jóóó. megérte kutyulni :)

    VálaszTörlés
  4. Tökkjó lett, én is szeretek ilyesmiket készíteni :) szép a szine *.*

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm Mindenkinek! Nem gondoltam volna, hogy más is ennyire jónak fogja látni... :]

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó színe lett! Régebben én is kutyultam a körömlakkjaimat, volt ami egész jó lett nekem is, persze lett 1-2 szó szerint "fos" színű is :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na én is attól féltem, hogy utóbbi lesz belőle... :D

      Törlés
  7. Válaszok
    1. Köszi :]
      A másik is kezd alakulni, de remélem használható is lesz.. :D

      Törlés
  8. Nagyon pöpec lett szerintem is :) Bár nem túl nyári szín, de ebben a szutyok időjárásban már nem mondok ilyeneket... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a csillámosság miatt simán elmegy nyárinak is. :]

      Törlés