2012. június 11., hétfő

Ezüst köröm virággal

Sziasztok!

Tegnap nem volt nagyon kedvem már szórakozni a körmömmel se, így a NYC Platinum Card lakkal lakkoztam ki (2 rétegben), ami fedőréteggel is max 3 napig bírta eddig nálam, de azért szeretem, mert a színe szép, és bármihez megy.

Aztán úgy gondoltam, a két gyűrűsujjamra kéne valami dísz. Az Avonos körömmatricákat használtam, amit a Make up börze oldalon nyertem.

Első körben kettőt el is téptem, mivel nagyon kis vékony az anyag, és hamar elszakad.

Itt látható a két áldozat:

Ezután már extraóvatosan próbálkoztam, sikerült, ment rá még egy fedőlakk és ilyen lett:




Nekem most tetszik, hogy egyszerű, de mégsem unalmas, remélem a matrica jól fogja bírni a strapát.

Nektek hogy tetszik? Van NYC lakkotok? Szeretitek az ezüst lakkokat? Melyik a kedvencetek?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

13 megjegyzés:

  1. Én tűvel szoktam felszedni a matricát az ívről.
    A matrica fedőlakkal meg hetekig is bírná ;)
    Szép lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az nagyon tetszik amúgy, hogy mivel vékony, így lapos is, nem akad bele semmibe, a tű meg eszembe sem jutott, de majd kipróbálom :]

      Törlés
  2. tök jó lett! egyetlen bajom ezzel a színű lakkal, hogy pár nap után, márkafüggetlenül, nagyon csúnyán kopik, mintha koszos kenne a körmöm:(

    egyébként ha van kedved, nevezz be a sminkversenyünkre, nem baj, ha ide belinkelem?
    http://makeyourworldup.blogspot.hu/2012/06/nyari-sminkverseny-felhivas.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :] Nekem egy Aden ezüst lakkom volt, az eddig a legjobb az ezüst színek között, csak éppen ez le volt árazva, amikor akartam venni, és úgy voltam, hogy egy próbát megér. :]

      Gondolkoztam rajta, de annyira nem érzem magam készen egy ilyenre... De nagyon nagyon vonz a dolog :]

      Törlés
  3. nagyon csini:)
    fashionparade-fanny.blogspot.com

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm! Bár már most kezd lepattogni, pedig ma csak egy hajvágásom volt.. -.-"

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett! :)

    Biztos jól fogja bírni a matrica,fedőlakkal +főleg.
    Más színű lakkal+ hasonló Avonos matricával próbáltam én is régebben 1,5-2 hetet simán kibírt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A matrica eddig nagyon stabilan bírja, de ez a lakk szerintem örülök ha holnapig még kihúzza... :(

      Törlés
  6. Nagyon szép lett a végeredmény, egyszerű, de mégis különleges. :)
    http://laruskabee.blogspot.hu/

    VálaszTörlés