2012. június 3., vasárnap

essence nail art magnet

Sziasztok!

Pénteken végre megvettem a kis utolsó fillérjeimből az essence csillagos mágnesét, de minek, ezt mutatom most meg Nektek.

500 pénzbe kerül, végre Veszprémben is elérhető, már-már hihetetlen, hogy megvettem. Na de nézzük.

Csomagolás: Olyan mint a sima mágnesé, csak csillag mintás rajta a köröm, a doboza amúgy nagyon tetszik.


Az oldalán le van rajzolva ábrákkal lépésenként, hogy mit hogy kell csinálni:


A hátulján pedig le is van írva ez:


A dobozból kivéve egy ilyen műanyag tokon belül van:


A tokból kivéve pedig ilyen:


Így rá kell húzni az ujjunkra, és a kilakkozott köröm fölé tartani az ujjunkat:


Ennek a hátulján van a mágnes, amit én szépen össze is kentem már a lakkal első körben:


Mivel a saját körmömön megbukott a művelet, előkapartam két tipet, és ezeken próbálgattam a két mágneses lakkom, ez lett belőle:




Most nem igazán tudom még, hogy megérte- e megvenni, meg ennyit hisztizni várni rá, engem még itt sem győzött meg túlzottan, pláne hogy a saját körmömön ennyire sem működik. Viszont szegény párom körmén is bepróbálkoztam, mivel neki rövid és lapos, az enyém meg mondjuk úgy hogy eléggé domború, és azon is egész szépen működött. Szóval egyelőre még nem írom le teljesen, de nem dobtam el tőle az agyam...

Esetleg ha valakinek van valami tapasztalata, sikere és csak én vagyok ennyire nyomorék hozzá, legyen kedves szóljon, magyarázza el, mit hol rontok el, mert ha túl közel tartom, belenyúlok viszont ott a minta, ha meg nem nyúlok bele, minta sincs... :D

Van mágneses körömlakkotok? Ha igen, mik a tapasztalatok vele? Egyébként sima mágnessel a csíkozás az megy, nem az essence mágnesét vettem meg, hanem egy sima pici mágnessel próbálkoztam, és konyhamágnessel, utóbbival szépen megy már.

Köszönöm a figyelmet, és előre köszi, ha valaki tud segíteni!
Kellemes estét és vidám hétfőt Nektek!

31 megjegyzés:

  1. Ha kiszednéd valahogy a mágnest és fölétartanád?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom kivenni, bele van ragasztva, széttörni meg nem akarom, mert így is ugyanannyira tudom csak fölé tartani, mint nélküle :S

      Törlés
    2. közben már rájöttem hogy nem belül van a mágnes :DDDD

      Törlés
  2. van 2 mágnese lakkom, szeretem őket, de csak a sima hűtőmágnessel csináltam eddig! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én azzal eddig nem is nagyon próbáltam, ma csináltam először, egy erősebb mágnessel... Hát hallod :D olyan erős volt hogy kiszippantotta a lakkot a körmömről mikor nagyon közel tartottam.. :D

      Törlés
  3. Sz@Rt se ér,én is beleestem,egyáltalán nem müködik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó lett volna ezt előbb tudni... :]

      Törlés
  4. Nekem is kölcsönadta a tesóm, hogy kipróbáljam, hamarosan én is írok róla ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor csak én vagyok ilyen béna?? :D

      Törlés
  5. jé, én is próbálkoztam vele, de nekem sosem sikerült :( sőt, az egész ugyanúgy maradt, ahogy volt, semmi változás nem lett rajta :(
    de a tied jó lett! gratu! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát azért szépnek nem mondanám... :P

      Törlés
  6. De jó, hogy engem ez a mágneses dolog nem érintett meg.

    VálaszTörlés
  7. hát basszus :( ez lókaki :S reméljük jobb lesz:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, ajánlom, ha már ennyit kínlódtam, hogy magaménak tudjam...

      Törlés
  8. Én nézegettem a boltban, de valahogy nem jött be. :D Remélem sikerül majd a körmödön is szépen alkalmazni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg annyira vártam már.. Lehet emiatt még nagyobb a bánat..

      Törlés
  9. Erről a mágneses köröm designről eddig csak panaszkodást olvastam, valahogy senkinek sem működik, ezért is nem vettem meg :(

    VálaszTörlés
  10. Nekem vannak mágneses lakkjaim, még abból az essence kollekcióból, amikor piacra dobták őket. Ahhoz más kialakítású mágnes volt nem ilyen ujjbedugós, azzal könnyebb kicsit.
    Egyébként gyakorlás kérdése: minél közelebb kell tenni a körömhöz, de nem szabad hogy beleérjen :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én csak ilyen mágnest láttam a simából is Veszprémben :O
      Tudom, hogy gyakorlás kérdése, de kérdem én, mikor fél napot elcsesz rá az ember lánya, mennyit áldozzak még rá??? :D
      (a lakk fogyásáról már nem is szólva..)

      Törlés
  11. Sajnos nekem sem sikerült a mintát előcsalogatnom, de én közben rájöttem, hogy nekem ez az egész túl macerás. Egyesével festeni a körmöket, mágnest fölé tartani...hmm, nem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is ma voltam így, hogy miért akartam én ezt ennyire?... De majd valamit próbálok okoskodni vele...

      Törlés
  12. Úgy látszik egy ideje nem haladok a világgal, én erről még nem is hallottam :D :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És mégis boldog voltál nem?!... :D

      Törlés
    2. Hát ez az :), de érdekel a dolog minimum egy kipróbálás erejéig, mint minden más :)

      Törlés
    3. Hát, ha közelebb lennél, kölcsönadnám :P

      Törlés
  13. Még jó hogy nekem nem jönnek be ezek a mágneses köröm dizájnok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem. Nekem inkább a körömnyomda a szívem csücske :)

      Törlés
  14. Valahol olvastam,hogy ha egy sima kisméretű hajlékony hűtőmágnest használsz, azt könnyebben oda tudod hajlítani az ujjad fölé. Próbáld meg egyszer azzal is! mondjuk nekem nincs ilyenem,de törpölök rajt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sima konyhamágnessel nagyon szépen lehet csíkozni, de ebbe pont a csillag alak lett volna az extra. :(

      Törlés