2012. június 29., péntek

essence multi dimension XXXL shine - 67 just shout! + Choose me!

Sziasztok!

Ez a lakk a dm-es zsákbamacskában volt, és ITT már láthattátok is.

Tegnap ismét elővettem, mert gondoltam ha már jön a jó idő, és színben passzol az új felsőmhöz, akkor miért is ne.. :]

De nem értem be ennyivel, a gyűrűsujjam felére a Choose me! került. Ez lett belőle:





Nekem nagyon tetszik ez a két szín együtt, lehet hogy egyszer az összes körmömön kipróbálom. (Ha meg Ti is szeretnétek, akkor tuti! ;])

És anyum volt olyan cuki, hogy vett nekem még egy felsőt.
Most már mondhatom, hogy több nem kell, nincsen 50 darab felsőm, de igazából sosem volt rengeteg ruhám, mindig kevesebb volt, és azt addig nyúztam, míg kb. le nem szakadt rólam, de úgy gondolom, hogy azért egy 8-10 póló, ami utcára is vállalható, kell az embernek, ha esetleg nem úgy jön ki a lépés mosásnál, vagy bármi ilyesmi. Na de nem is húzom tovább, 900 Ft volt, és nagyon nagyon tetszik!!



Nagyon tetszik, megláttam ezt a színt, és beleszerettem, a fazon is szép, kicsit elegánsabban is lehet hordani, de farmerrel is tökéletesen néz ki, az egyetlen amin gondolkozom, hogy leszedjem-e, az a virágos dísz itt a mellénél, tetszeni tetszik, de nélküle talán még jobb lenne..


Hogy tetszik Nektek a körmöm? És a felső?


Köszönöm a figyelmet, kellemes hétvégét Mindenkinek!

10 megjegyzés:

  1. Az életben nem jutott volna eszembe ezt a két színt egyszerre felkenni, de határozottan nem rossz. :D felső is szjúper

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nem tudom, nekem hogy jött, de úgy megtetszett :D

      Törlés
  2. Milyen szép színe van a felsőnek! :) Jól fog hozzá menni az új Essence lakkod. ;)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jók együtt. Én ma az In style-t meg a Choose me-t használtam, és így felesben de mindegyik ujjamra.
    A felsőnek nagyon jóóóó a színe :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Óóóó, az tuti jól néz ki!

      Törlés
    2. Hát bizony. Lehet az lesz a vasárnapi körmös poszt. (ha jók lettek a képek)

      Törlés
    3. Ajánlom, jók legyenek.. :D

      Törlés
  4. Nagyon szép lett a manikűröd, és szerintem tök izgi lenne az összhatás, ha mindegyik ujjad így lenne díszítve. :)
    A felső is szép, én szerintem leszedném róla a virágokat, elegánsabban mutatna nélkülük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, holnap lehet hogy kipróbálom úgy.
      Igen, én is erre gondoltam, hogy elég rajta az a sok kis kő :]

      Törlés