2012. június 10., vasárnap

Egyszerű zöld smink

Sziasztok!

Remélem nem unjátok még nagyon a hétköznapi, brutálisan egyszerű sminkeket, de mostanában kedvem sem volt túlbonyolítani, időm sem, és a héten a meleg miatt sem akartam túlzásba vinni.

Csütörtökön a zöld mellett döntöttem, ingben és sminkben is, ezt mutatom meg most Nektek.


Borzalmas ez a fenti kép, de mosolygós legalább.. :]




Még ez az utolsó kép sem adja vissza az igazi színét, de tényleg zöld és nem szürke! 

Kivételesen már mikor indulnom kellett, akkor tűnt fel, hogy hozzá sem nyúltam a szemöldökömhöz, de sebaj, kicsit szórakozott lehettem.. A Miss Sporty Cat's Eyes Paletta zöldjét és az egyik Avon ColorTrend kettős szemhéjpúder mindkét színét.

Hogy álltok a zöld színnel, szeretitek?
Köszönöm a figyelmet!

11 megjegyzés:

  1. szerintem jó lett! :) az egyszerűbb sminkek is jók, legalább a hétköznapokra is találhat az ember új ötleteket :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Nem Te nyertél egyébként itt?:
      http://bioarcapolas.blogspot.hu/2012/06/bronzositok-osszehasonlitasa.html#axzz1xPn4MIOf

      Törlés
  2. Annyira széép vagy basszus! És a mosoly... Imádom!
    Puszó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaaajj, a végén még itt zavarba hozol Te! :P

      Törlés
  3. A smink tetszik, de a hajad még jobban :) És elhisszük, hogy zöld! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj hirtelen azt hittem a második része az lesz, hogy "de a hajad borzalmas" :D Korareggel itt frászt kapok :P Köszönöm :]

      Törlés
  4. szép ez a szín, és ugy tetszik hogy mosolyogsz:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Nem volt nehéz, mert pont Simpson család ment és Homer olyan gyökérségeket tud mondani, amin megszakadok a röhögéstől. :P

      Törlés
  5. Tudom, megint le vagyok maradva két poszttal, de Emberkénél csak mobilnet van, nem merek sokat a neten lógni, mert ha leszívom a havi feltöltést, leszedi a fejem :D És tessék mosolyogni minden egyes képen!!! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az lemaradt, hogy ezért nem kommentelek napi szinten (mármint monbilnet miatt), csak ha itthon vagyok anyuéknál,és rászabadulok tesóm gépére.

      Törlés
    2. Értem értem :]
      Rajta vagyok a mosoly témán, bár reggel alapból ijesztő a fejem sokszor :P

      Törlés