2012. június 20., szerda

Egyszerű smink meleg időkre illetve Avon CT új szemhéjpúder - TESZT

Sziasztok!

Egyrészt nem találom az éppen használatos fekete szemceruzám - pénteken még megvolt, azóta nem találom... - másrészt pedig ebben a rohadt melegben nem akartam túlzásba vinni a sminkelést, bár nem szokott elfolyni a szememen a festék, biztos ami biztos alapon maradtam egy barna szemceruza + natúr szemhéjpúder kombónál, ezzel szerintem amúgy sem lőhet nagyon mellé az ember.

Az első kép vakus, itt talán picit jobban látható, hogy a mozgó szemhéjam fölé a CrazyLime-tól kapott szemhéjpúder került:

Vaku nélkül pedig szinte láthatatlan:

Itt azért látszik, hogy van ott valami, mert egy szép matt világos színt ad, illetve mivel a mozgó szemhéjon egy kicsit sötétebb a szemhéjpúder, ez jobban kihozza:

 A kézfejemen is próbáltam egyébként, de fényképeken szó szerint láthatatlan volt magában, illetve tényleg csak annyi látszódott, hogy kicsit mattabb a bőröm ott, ahol ráhúztam a szemhéjpúdert.

Azt tudnám mondani, hogy nagyon örülök neki, mivel a szokásos ColorTrend minőség, amiben én eddig szemhéjpúdereket illetően sosem csalódtam még! Valamint az áruk is elég pénztárcabarát, 559 Ft a mostani katalógusban, a rendes ára pedig 1010 Ft, de ha jól vettem észre, ezeket gyakran akciózzák le.

A katalógusban azt írják róla, hogy 2 az 1-ben, kiemelő és szemhéjpúder, viseld önmagában, vagy szemhéjpúder alá. Én a szemhéjpúder alá maximum alapozót szoktam tenni, másik szemhéjpúdert nem, de ha esetleg igény van rá, megcsinálom majd úgy, hogy az egyik szememen alapozó van alatta, a másikon pedig ez.

És nagy meglepődésemre, attól függetlenül, hogy matt, kicsit porzik, de egyáltalán nem vészes, és nem darabos a fedése, nem olyan érzés élőben sem, mint a táblakréta. Illatra és csomagolásra pedig a megszokott CT, jól záródik a doboz, és bár műanyag, nekem még sosem sikerült a pöcköt sem elrontani rajtuk, és szerintem ezen sem fogom tudni.

Összességében véve 560, de még 600 Ft-ot is megér szerintem, de egy ezrest már nem adnék ki érte önszántamból. Tartósságra pedig annyit tudnék mondani, hogy amikor hazaértem este, nem volt sem elkenődve, sem megkopva, szóval ez hatalmas piros pont részemről. Ilyen áron 5/5, viszont teljes árnál az ára miatt csak 5/4-et adnék rá.

Köszönöm szépen, hogy kipróbálhattam, amióta megvan, minden sminkelésnél használtam! :]

Amiket használtam a smink készítésekor:
- Garnier BB Krém
- Oriflame mono szemhéjpúder - Latte
- Avon CT kiemelő és szemhéjpúder
- Avon CT barna szemceruza
- Lovely Sunny Blusher legvilágosabb színe
- Paris szempillaspirál
- Catrice - The Nuder The Better rúzs
- A szokásos barna Essence szemhéjpúder a szemöldökömre

Köszönöm a figyelmet! Szép napot Nektek!

5 megjegyzés:

  1. Szép és praktikus smink lett, tettszik. :)
    A képek pedig aranyosak. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Olyan reggeli fejem van a 2. képen, pedig már délután volt.. :D

      Törlés
  2. Cuki lett a smink, imádom a natúrt mostanában. :)

    Én meg ma vizsgáztam, 58 millió fok volt, délben jöttem haza, de már 7-kor kánikula volt, de a sminkem meg sem mozdult. :D Essence Circus krémes szemfestéket vittem fel ujjal (nagyon könnyű felvinni és tartósabb mint a szemhéjpúderek, és nem is ráncolódik, mint a többi krémes), arra meg egy közepesen vastag cicás tusvonal. :)

    De szerintem sima hétköznapokon én is minimálban fogom tolni ebben a melegben. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na a Circus az, amit szerintem még csak meg sem néztem élőben rendesen, valahogy annyira nem hatott meg :$ Utólag azért bánom kicsit.. :D

      Törlés
    2. En mar csak a csomagolasa miatt is vettem 2 szemfesteket meg egy arany pudert. :$ annyira az en stilusom. :D mindegyik brutal jo

      Törlés