2012. június 4., hétfő

EcoTools ecsetek I.

Sziasztok!

Szerencsére eddig nem volt közelebbi kapcsolatom az e-bay-jel, ezzel kímélvén a tárcám illetve annak gyakran nem létező tartalmát. Viszont nemrég megjött a csikóhalas láncom, illetve ezen kívül rendelt a drága sógorom nekem két ecstkészletet, ebből mutatom most meg az egyiket Nektek.

Május 18-án lett leadva a rendelés és csütörtökön ért ide, 31-én. Tehát kevesebb, mint két hét alatt!

Kettecskén:



5 darabos "utazó méretű" ecsetkészlet:


Csomagolás:
A borítékon belül így volt, egy műanyag tok, és benne a kis szett, a műanyagon simítózár található, tehát simán vissza lehet tenni bele. A csomagoláson fel van tüntetve néhány dolog: nem tesztelik állatokon, a fém része újrahasznosított alumínium, a kis tatyó kenderből és gyapotból készült, és kifejezetten jó az ásványi sminktermékekhez.

A tokból kivéve velük találkozhatunk:


A kis tartó, amibe belefér mindegyik, akár egyszerre is.


Púderecset:
Én elég tömöttnek vélem, nem bántam meg, hogy nem vettem meg az essence púderecsetét, élesben nem használtam még, csak próbaképpen, és nagyon tetszik eddig. Se mosás előtt, se közben/után nem hullott ki egy szál szőr sem belőle.



Kabuki:
Mondhatni, babuki, mivel babaméret, szerintem nagyon édes. Mosáskor 1 szála félig kicsúszott, ezt levágtam, de ezen kívül nem hullott ki több. Nincs másikkal összehasonlítási alapom, mivel nem volt még kabukim, de mivel ilyen kis pici, megmondom őszintén, pirosításra használtam csak még, de arra nagyon jó.



Korrektor ecset:
Őszintén szólva mivel korrektort sem nagyon használok, ezért korrektor ecsetem sem volt még. De nem gond, ha már nálam van, ki is próbáltam, nekem elsőre furi volt, hogy nem az ujjammal viszem fel, de végül is nem rossz, csak szokatlan. Egyébként simán jó szerintem a szempillák tövéhez is. Ennek sem hullott ki egy szál szőre sem.



Pufi ecset szemre:
Satírozáshoz kiváló, ezt is használtam a tegnapi szemsminknél, és meglepően könnyű volt használni. Ebből sem jött ki szerencsére szál még mosásnál sem, nagyon tetszik, szerintem mindennapi barátommá válik.



Mint írtam, ez nem "rendes" méret, de ez egyáltalán nem zavaró, és tetszik, hogy van hozzá ez a kis vászon tartó.
Az ecsetek szőre egyébként nagyon finom puha, Tomi azt mondta, olyan mint valami finom nyusziszőr (szerencsére nem az), és tényleg jó érzés, amikor a bőrömhöz érek velük, nem karistolnak, nem kemények, és ez mosás után sem változott.
Összességében véve szerintem nagyon szeretni fogom ezt a kis szettet.

INNEN rendeltem egyébként, a szállítás ingyenes volt, és maximálisan megéri az árát szerintem. Aminek külön örülök,hogy a kis tartó ilyen cipzáros, mert ez nagyobbnak tűnik, a képről nézve szerintem abba a kis patentos szütyőbe nem férne bele a púderecset.

Ugyebár az ecsetkészlet kívánságlistás volt, és nagyon örülök, hogy végre hozzájutottam, ráadásul ilyen szuper áron. 

Köszönöm a figyelmet, még a héten vagy a jövőhéten írok a másik készletről is, attól függ, mikorra szeretnétek. :]
Kellemes hétfőt Mindenkinek, mosolyogjatok sokat!

10 megjegyzés:

  1. Ennyi pénzért tényleg abszolút megéri :) Nagyon tetszik :) Le is mentettem a linket, hátha meggondolnám magam..

    VálaszTörlés
  2. Jajj úgy várom, hogy megrendeljem a drágákat:$ de előbb a vizsgákat kell letudnomxD valamit valamiért:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meglesznek azok, és amúgy én is ilyen voltam mindig, hogy a szenvedés után valami jutalom jár :P

      Törlés
  3. Nagyon jó kis ecsetek. :]
    Az ára pedig megfizethető és cserébe nem gagyi minőséget kapsz. :]

    Várom a másik készletről is a bejegyzésedet és a teszteket élesben. :]

    Nekem is e-bay-ről van ecsetkészletem az drágább volt,de 24 db-ot kapsz cserébe és jól szuperálnak.

    Arra kíváncsi vagyok,hogy tényleg jó-e az ásványi sminktermékekhez.

    Szép napot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na abban annyira nem tudok véleményt mondani, mert szerintem nincs ásványi sminktermékem, vagy csak nem tudok róla.. Majd megnézem :]

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Nekem most nem szabad már többet, de ugye ezt akartam eleve, meg a csikóhalat. Meg ha úgy alakul, majd még ékszerek jönnek :]

      Törlés
  5. Imádlak! Pont most gondolkodtam, hogy rendeljek-e ilyen ecseteket, erre a bejegyzésedből kiderül, hogy jók, és hogy tudsz olcsóbb beszerzési helyet. Most már nem kérdés, szülinapkor ilyet kérek ajándékba. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na akkor örülök, ha segített dönteni! ;]

      Törlés