2012. június 11., hétfő

DIY - karkötő

Sziasztok!

Diánál láttam ilyen láncos karkötős megoldást, és azóta ezen kattogtam, tegnap meg feszültséglevezetésként nekiálltam egynek, ami teljesen más lett mint az Övé, de egyrészt nem volt annyira sok a türelmem sem, másrészt adott volt az anyag, harmadrészt pedig nem is akartam egy az egyben az ő ötletét lemásolni.

Nem is igazán tudtam mit akarok, aztán jött az ötlet, belefűzni a bőrt a láncba, ez volt a kiindulási pont, rákötöttem a lánc feletti kis fémkarikára a bőrt, majd elkezdtem fűzni:


Belefűzve a fekete bőrt ilyen volt, de ez olyan uncsi volt még:


Így arra a végére, ahol a fűzés véget ért, belekötöttem egy piros bőrt is, és ezt 3 részbe véve (ugye a lánc benne a bőrrel, a fekete bőr és a piros bőr) elkezdtem fonni, ez lett belőle:


A végén rögzítettem a bőröket, simán megkötöttem csak őket.

Felvéve pedig ilyen:


Levettem róla az akasztót, amit az első képen felül fogok, és nemes egyszerűséggel kétszer körbetekertem a kezemen, és megkötöttem a karikán.

Jó tanács: NE a fogatokkal akarjatok szétszedni és összenyomni kis (és nagyot főleg ne!!) fémkarikákat, mert a fogatok bánja!
Szerencsére nem törött le, de annyira sietni akartam vele, hogy nem akartam bénázni, kár volt.. De végül ollóval nyomtam össze a végén lévő karikát.

Őszintén szólva nem lett életem legjobb műve, ezt beismerem, de szerintem vállalható lett. Nektek hogy tetszik? Mi volt a legutóbbi saját készítésű ékszeretek?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

12 megjegyzés:

  1. Szép,szép,de én maradok az arany karkotönél.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én alapból nem nagyon szeretem az aranyat, az "antik hatású" (ez a jó jelző rá? :D) bronzos színű dolgok is csak kb fél éve tetszettek meg. :]

      Törlés
  2. nagyon jól néz ki! :) én inkább az ezüst színű dolgokat szeretem :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon ügyi vagy:) Karikát pici laposfogóval (apukától kell csórni :D), annak hiányában szemöldökcsipesszel frankón szét lehet szedni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én simán batárnyagy ollóval szoktam, de nem volt már kedvem bénázni vele, meg aput nyaggatni :D
      Meg ez a szokásos ám nála, ha valami szerszámot kérek, mintha gyémántgyűrűt kérnék kölcsön "de vigyázz ám rá! :D"

      Törlés
    2. Na akkor dettó, mint nálunk :D Meg "aztán rakd ám vissza a helyére"...

      Törlés
    3. Nálunk "add oda majd én tudom a helyét!" :D

      Törlés
  4. bassszus még szerencse h nem törött le a fogad de kis lökött vagy...
    jó lett amúgy:) mindig kötögetni fogod amugy? mert én is gondoltam rá, hogy úgy hagyom de akkor egy idő után elkopik az anyag:S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ezaz, főleg, hogy a fog téma nagyon para nálam. Ma is órákóta sínylődtem, mert éreztem valamit a fogamnál (konkrétan az ínyemnél), és az ínyembe bele volt állva egy hajszál... Aztán szemöldökcsipesszel tudtam csak kihúzni :S

      Hát jobb híján így maradt de lehet, hogy rákötöm a végén a bőrre azt a kis akasztót, és akkor csak beleakasztom ha felveszem és kész is :]

      Törlés
  5. Szupiiii :)))) Hmm hajszál az ínybe... ismerős, hogy hova be nem tudja fészkelni magát a kis rohadék.... :/ És hogy tud fájni ha begyullad.... De a fogaidra nagyon vigyázz!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Hát, eddig csak az orromba ment, vagy simán a számba, esetleg a bőrömbe állt, de hogy az ínyembe hátul!?... Blőőee, még mindig rosszul vagyok tőle :D

      Törlés