2012. június 18., hétfő

Choose Me! kicsit felturbózva

Sziasztok!

Tegnap lakkoztam, és ismét a Choose Me! után nyúltam, de akartam rá valami kis extrát, mert bár önmagában is gyönyörű, de nem akartam, hogy megint mindenféle minta nélkül maradjon a körmöm. Így körömmatrica került rá, ilyen lett:

Vakuval




Három körmömre került, színben szerintem jól passzol, és tetszik, hogy bár rózsás, de emellett olyan kis "bájos". :]
(mellesleg engem a két oldalon lévő kis levelek miatt mindig a szaloncukorra emlékeztet... :D)

Nektek hogy tetszik? Meg van Nektek ez a lakk? Mi van most a körmötökön?

Köszönöm a figyelmet! Kellemes napot!

19 megjegyzés:

  1. Szép szín, nagyon aranyos lett! :)

    VálaszTörlés
  2. Én először nyuszinak néztem :DD
    Szép lett :)

    VálaszTörlés
  3. Alapjáraton imádom a Choose Me!-t, de így még jobb! :]

    VálaszTörlés
  4. Annyira imádom ezt a színt. Többször kéne utána nyúlnom! Ezekkel a kis matricákkal meg még jobb lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is, és a legjobb, hogy olyan hamar megszárad, egyetlen egyszer lett eddig csak párnalenyomatos, de akkor is egy átlátszó réteggel meg lehetett oldani :P

      Törlés
  5. Én szaloncukornak néztem a matricákat. :D

    VálaszTörlés
  6. tetszik, nincs meg a szín! :(
    nekem ez van perpill:

    http://egyszerukormok.blogspot.hu/2012/06/palmafas-korom.html

    VálaszTörlés
  7. Én masninak.. :DDD

    Én is tök várom már hogy felkenjem ezt a lakkot, csak most szofisztikált vizsgakörmöt kell csinálnom. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fekete alapon neonrózsaszín szegecsek lila csillámmal!? :DD

      Törlés