2012. június 18., hétfő

Az új hajvasalóm

Sziasztok!

Írtam már, hogy végre ideért a hajvasalóm (kb február óta vártam már rá.. :D), aminek nagyon örültem. Ma ő lesz a téma.

Még a dobozban:


A dobozból kivéve, szépen gondosan becsomagolva:

Teljesen kibontva.

Volt hozzá egy ilyen kis táska, ez nagyon tetszik, kényelmesen belefér a hajvasaló:

Belül van a hőfokszabályozó, és külön ki-bekapcsoló gomb:

Rendes hajvasaló méretű:

Ilyen alapállapotban:

Ilyen, ha eggyel kijjebb húzzuk:

És ilyen, ha kettővel:

Ezzel a gombbal lehet kikattintani, illetve vissza a fejét:

Értelemszerűen a kis csiga és a - jel a vasalás, és kis hullámok, a középső csiga a közepes, míg a legnagyobb csiga a nagy hullámokat jelzik: 

Külön öröm számomra ez a kis apróság, le tudjuk zárni, hogy ne nyíljon szét, ha pedig használjuk, csak egy mozdulat és kész:

A pöcköt felpattintva ilyen összezárva:


Járt hozzá egy kis használati útmutató füzet is:
Ebben több nyelven szerepel a leírása, én most csak a magyart Mutatom meg Nektek, de mint látjátok, elég vastag, tehát tényleg sok nyelven le van írva, és szimpatikus, hogy az éppen aktuális leírás nyelve ki van emelve a lap szélén.

Tippek a frizurakészítéshez:

Leírás, tudnivalók a hajvasalóról és annak használatáról:
(Mindig a jó végét fogjuk meg! :D)

És volt egyharmadik oldal, ott a jótállási tudnivalók voltak csak. 


Tegnap pedig a Tesóm volt a kísérleti alany:


Le sem tagadhatnánk egymást, nem?! :]

Úgy nézzétek, hogy már hajmosás előtt állt, tehát nem egy frissen mosott haj, és se lakk, se semmi fixáló nincs rajta, nem akartam kibabrálni vele, ha már volt ilyen rendes, és elvállalta, hogy gyakoroljak rajta. Valamint ez volt életem első ilyen hajvasalóval való hullámosítása, szóval ennél már csak szebb lesz ezután! :]
(Egyébként a legkisebb, tehát a "normál" állapotban csináltam.

Hogy tetszenek nektek a hullámos frizurák? Esetleg szívesen hordjátok így a hajatokat, vagy jobban szeretitek az egyenest? 
Én mint már írtam, csak nagyon ritkán vasalom már a hajam, főleg mert alapból egyenes, akkor is leginkább a behullámosodó babahajakat, alkalmakra pedig a kolléganőimet szoktam megkérni, hogy csinálják meg.

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot, hetet Mindenkinek!
(Rohan az idő, megint hétfő... :O )

26 megjegyzés:

  1. Úúú nagyon tetszik ez a vasaló, így hogy bemutattad a kis extráit. A kedvencem ami KELL az a lezáró izéke hogy ne nyíljon szét. :D

    Én sose tudtam magamnak vasalóval hullámosítani, max 1-2 tincset. :S

    Meg rájöttem hogy még te sem tudod nekem megcsinálni, mert ehhez még rövid a hajam és "angyalos" lenne, amit utálok. :S Teljesen abban a hitben voltam, hogy még nagyon hosszú a hajam, mert régen is volt már róla szó h meg lesz csinálva ilyenre. :DDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát hallod, én is abban a hitben éltem, hogy kb. ekkora a hajad... :D

      Törlés
    2. Hát, az szebb, hogy Te ezt hitted, Te többet látod magad :D

      Törlés
  2. Szép! Ez a zár nagyon jó kis ötlet. Az enyémhez is jól jönne, amikor utazik. Bár most lehet vissza kéne költöztetnem a dobozába. Rövid hajhoz most nincs hozzá szükség. majd, ha kicsit nő a frufrum, majd akkor :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondjuk a kis szütyőbe betéve sem jönne szét gondolom, de így még jobb és biztosabb az ember benne, hogy nem lesz baj :]

      Törlés
    2. Az enyémhez nem járt szütyő, pedig az is jó lenne arra a célra :)

      Törlés
    3. Bizony, ma utazik is az új lakhelyére :D (illetve átmeneti, mert úgy néz ki, augusztus 1-től máshol leszek)

      Törlés
    4. Na akkor jó költözködést :D

      Törlés
  3. Nagyon szép! :) Én sose tudtam magamnak ilyen szépen behullámosítani a hajam vasalóval, ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Magamnak én sem, máson már könnyebb azért :]

      Törlés
  4. Na most egy picit hiányzik a hosszú haj. :D Amúgy nekem is Remingtonom van, elég öreg már, de imádom, és ismét Remington vásárlásán gondolkodom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira tudtam, hogy ezt fogod rá írni :P

      Törlés
  5. Én kivasalni sosem szoktam a hajam, néha megpróbálkozom a hullámossá-tétellel, de nálam esélytelen; egyrészt a fejlesztésre szoruló technikám miatt, másrészt pedig az akaratos hajam miatt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg úgy el szoktam feküdni, hogy mit neki vasaló... :D
      Bár ha más megcsinálja hullámosra, és fixálva van, volt hogy 4 napot is kibírt! :O

      Törlés
  6. Nagyon ritkán vasalok hajat (szögegyenes alapjáraton), egy ezeréves Remington-om és egy mini Imetec- em van. Ez utóbbit mondjuk a tesómnak vettem (pasihaj, de ugye vasalni kell azt is, 2012-t írunk :D), de végül nálam kötött ki. Göndörítéssel meg már nem is próbálkozom, vékony szálú hajam van, 10 perc után kinyúlik.

    VálaszTörlés
  7. Anno szemeztem én is a vasaló-göndörítő csodákkal, végül csak sima vasalóm lett.
    Szeretem ha adnak hozzá hővédő "szütyőt", ahova használat közben, forrón lerakhatom, meg ahogy nézem ennek is elforog a kábel a végén, tehát nem merev, nem törik, nem akadok bele.
    A zár pedig lehet csak Neked, csak Most? :D
    (bocsika :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a forgó kábel nálam alap már, ha vasaló, illetve a szütyő csudijó, de egy akasztónak még örültem volna.. :D (neem, nem vagyok telhetetlen :P)
      A zárért pedig még kapni fogsz.. :DD

      Törlés
  8. Nekem majdnem derékig érő a hajam, szerinted fel lehet rá csavarni annyi hajat? Általában ez a bajom, hogy max. válltól élnek a loknik, a felső 10-20 centi sima, és nagyon hülyén néz ki :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem is feltekerni szoktam, hanem úgy, hogy a haj tövétől 1-2 centire "hurkot" csinálok a hajtincsből a hajvasalóra, és azt húzom ki, tehát ott nincs igazán olyan, hogy túl hosszú lenne a haj (nyilván túl rövid az lehet), így ha a tövétől kezdjük, akkor az egész hullámos lesz, de lehet vékonyabb tincsekben is próbálkozni vagy vastag, de réteges leválasztásokkal is :]

      Törlés
    2. Köszi, megpróbálkozom így :)

      Törlés