2012. május 15., kedd

Zöld smink

Sziasztok!

Mára is hozok Nektek egy sminkes bejegyzést. Egyszerű, de imádom még mindig ezt a szemhéjpúdert. És ami csodás, hogy nagyon jól tart még a melegben is...

Csütörtökön készültek a képek, a nagy meleghez még passzolt is ez a kis vidámság szerintem.

Vakus képek:



Természetes fénynél:


Használt termékek:


+ ami lemaradt: a Babustól kapott pirosító középső színe.

Itt is látszik, hogy a vakus képeken csillog a fejem ezerrel, mintha csillámvámpír lennék de természetes fénynél teljesen emberi fejem van.

Hogy tetszik nektek ez a zöld szín? Én nem bírok betelni vele. :]

Szép napot Mindenkinek! Köszönöm a figyelmet.

15 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett! :) nagyon szép színe van! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, annyira megszerettem, és mikor először meglátta az egyik kolléganő, kérdezte is, hogy 80× kentem át vele a szemem, hogy ilyen erős a színe, ugye? Pedig nem, szerintem az egyik legjobb 3-400 Ftos befektetésem volt. :P

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Köszi, bár ilyenkor csalok mindig, mert úgy kezdem, hogy cruzával meghúzom, így a végén már könnyebb. :]

      Törlés
  3. Jól áll nagyon, a szájfény is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, kezdem rászoktatni magam, bár a szélmentes napokon leginkább, mert idegbajt kapok, amikor belemegy a hajam, és amikor még az egészet végig is húzom az arcomon, akkor pláne.. :D

      Törlés
    2. Wááá de rossz is az :'DDD

      Törlés
  4. ááá tök ilyen plédem volt nekem is:D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imádom, olyan jó tavasszal- ősszel, és kis puha.

      Törlés
  5. Tök szépen kiemeli a szemed színét a zöld! Tetszik nagyon :) Ügyi vagy :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. Azt a barnászöldesszürkéshangulatraváltozós szemem.. :D
      Csomószor ha nagyon ideges vagyok, ilyen egész zölddé válik. :O

      Törlés
  6. Zölzöldzöld *.* deszééépzöld *.* Kb ennyit tudtam reagálni mikor megpillantottam. Egyszerűen imádom! :)♥

    VálaszTörlés
  7. Kicsit "nagyon" zöld. Rajtam tuti katasztRókálisan állna :D
    De Neked jól áll, rajtad tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rajtad alapból nem nagyon látni ilyen szint nem?:P
      Elsőre amúgy nekem is sok volt kicsit, de annyira tetszett, hogy fent hagytam, mondván, max. jól megbámulnak.. :D De semmi ilyen nem volt szerencsére.

      Törlés