2012. május 20., vasárnap

Újságos köröm - Step By Step

Sziasztok!

Annyi helyen láttam már ezt az újságos körmös megoldást, de mindig volt valami kifogás, pedig minden kellék megvolt hozzá végig. Aztán tegnap este úgy voltam vele, hogy most már aztán ki kell próbálnom!

Nem lett hibátlan, viszont legalább 1-2 dolgot megtapasztaltam vele kapcsolatban. Szerencsére időben eszembe jutott, hogy fényképezzek, csak sajnos mindennek este 9 után álltam neki, de a végeredményről ma is készült kép. :]

Kellékek:


- Valami tálca, arra egy újság, vagy bármi papír, amit nem sajnálunk összekenni
- Világos körömlakk
- Alkohol
- Újság
- Olló
- Valami kis kupak, amibe az alkoholt öntjük
- Szemöldökcsipesz (nem muszáj!)

1. lépés:
Két rétegben kenjük fel az alaplakkot, ami egy lehetőleg világos, csillámmentes lakk legyen, nem muszáj pont fehérnek lennie! Várjuk meg, míg teljesen megszárad a lakk.




2. lépés:

Öntsünk egy nagyon kicsi alkoholt a kupakba, vagy kistálba, ami épp kézél van, a felvágott újságdarabot mártsuk bele, én szemöldökcsipesszel halásztam ki, így nem pancsoltam össze mindent vele. 

Ezután kb 20-25 másodpercig nyomjuk a kis papírdarabot a körmünkre, majd szedjük le.


Ismételjük meg minden körmünkön.




Itt látszik, hogy rajtamaradt az újságdarab a körmömön, le sem jött teljesen, itt tovább hagytam rajta, szóval tényleg elég kb. 20-25 másodpercig odanyomni.

Ezután megismételtem a másik kezemen is:



3. lépés:

Kenjük le fedőlakkal.





Kivételesen a jobb kezem szebb lett, itt nem maradtak újságpapír darabkák. Ilyen sem volt még, hogy a bal lett a kevésbé jó..


Reggelre pedig természetesen a bal kezem párnalenyomatos lett, még jó, hogy a jobb kezemen szoktam aludni... :D





Igazából nem olyan nehéz, mint elsőre hittem, de tényleg elég kevesebb ideig odanyomni, mint én először tettem.

Ani tippje is nagyon tetszik, miszerint ha zavar, ha a betűk tükörképe látszik, tetszőleges szöveget beírunk Wordbe és elmentjük képként, majd tükrözzük és ezt kinyomtatjuk.

Természetesen ma le is mostam, mert egyrészt lenyomatos lett, másrészt meg az újságdarabok ahol rajtamaradtak, nem volt valami szép látvány. Viszont elsőre szerintem egész jól sikerült.

Hogy tetszenek Nektek az ilyen fajta körmök? Próbáltátok már?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét Mindenkinek, holnapra pedig mosolygós hétfőt! ;]

26 megjegyzés:

  1. Egyszer próbálkoztam vele, de nem akart a szöveg átmásolódni a körömre, pedig a papír már ragadt a körömre, mint annak a rendje. Nem tudom, hogy mi lehet a baj, a festék vagy a lakk vagy az alkohol.
    Nem is próbálkoztam azóta, pedig tetszik.
    A tiéd tök tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Szerintem azért próbálkozz még vele, esetleg másik lakkal, vagy másik alkohollal.

      Törlés
  2. Úgy látom, az alkohol jobban megfelel a célnak, mint a pálinka, de az itteni patikában soha nincs semmi...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig aztán nem valami ritka, hiánycikknek beillő dolog szerintem.. :S

      Törlés
  3. áá, nagyon jók lettek! :) nekem sose sikerült még :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbálkozz még szerintem, mert tényleg nem olyan vészes! :]

      Törlés
  4. Nagyon tetszik,kifogom próbálni.:)

    VálaszTörlés
  5. Most ez a nagy trend! Nagyon tetszik ahogy te megcsinaltad!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Azért majd még próbálkozom más újsággal is, közben gondolkoztam, és rájöttem, hogy a jobb kezemen egy vastagabb papírból készült újságon próbáltam, és talán lehet hogy a másik túl vékony volt, és ezért szakadt el, ragadt bele a körmömbe. Vagy csak tényleg sokáig nyomtam oda..

      Törlés
  6. Szuper ahogy megcsináltad! Én még amikor szalonban dolgoztam, zselébe építve csinálgattam újságot,szalvétát, de nem gondoltam volna, hogy simán lakkra is ilyen jól meg lehet oldani. Le a kalappal :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, én is eléggé kételkedtem benne eleinte, pedig olyan egyszerű és logikus... :P

      Törlés
  7. Tök zsír lett *-*nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon tetszik, tök jó lett!
    Ha nagyon ráérek, kipróbálom majd én is :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egész hamar meg van ám, nem hosszabb szerintem mint egy sima körömlakkozásra valami díszítés.

      Törlés
  9. Úú, ilyet én is csináltam tavaly nyáron, és nagyon trendi voltam, mert nude volt az alapszín (igaz tavaly még nem volt divat, de sebaj :D Engem sajnos zavart, hogy nem tudtam tökéletesre megcsinálni (mindig valahol elmosódott, meg a fedőlakk is elkente), szóval pár próbálkozás után feladtam. De még a fiúbarátaim is érdekesnek találták :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem pont ez jó benne, hogy nem tökéletes, pedig én aztán még azt is gyűlölöm, ha a körömmatricák egyfelé állnak.. :D

      Törlés
  10. Szupeeer! Szerintem újra nekiveselkedek majd :P Köszi az ötletet :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aztán majd mutasd is ám meg! Nekem is úgy tetszik. Azon gondolkodtunk még Tomival, hogy vajon kisebb képet is átvinne ez a mód a körömre? :D

      Törlés
  11. Én tök béna lennék ehhez :P De talán egyszer ráveszem magam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig hidd el, tényleg olyan egyszerű megcsinálni! Na persze rá kell azért jönni, de pl jobban ment elsőre, mint a nyomdázás vagy a mágneses lakk... (amikkel tegnap újra próbálkoztam, de nem volt idegzetem megcsinálni.. :D)

      Törlés
    2. Hát jó, holnap kipróbálom :)

      Törlés
  12. Már én is annyit nézegettem ezt, de még nem mertem kipróbálni, lehet most már kipróbálom, neked jobban elhiszem, hogy működik, mint valami netes képnek :) Az nekem is eszembe jutott, hogy én nyomtatok ki valamit, esetleg vmi képet? :)
    Milyen újságot használtál? A vékony szuperinfó / blikk szerűt? Vagy valami vastagabb (fényes) magazin típusút?
    Tudod mit próbálj ki? Pinken asszem volt egy poszt régen, amikor a vízbe cseppentette a körömlakkokat a csajszi, na azt már 1000szer próbáltuk húgommal, de nem jött össze, hátha te tudsz vmi jó megoldást rá :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sima olyat, mint a Napló újság, meg Bors, tehát ez a rendes matt papír, a nyomtatás betűkkel 100% hogy megy, a képet meg majd ki akarom még próbálni! :]
      A vizes (water marble) nagyon tetszik, többször próbálkoztam, de valami katasztrófa volt az egész, és sajnáltam egy idő után annyi lakkot "kidobni" rá, de újra próbálkozok majd, mert olvastam is, hogy nem mindegy, milyen lakkot használunk, meg a víz sem mindegy milyen hőmérsékletű stb... De ha újra megpróbálom és tűrhető, tuti megmutatom! :]

      Törlés
    2. Mi is próbáltuk több féle lakkal, meg vízzel is,hideggel, meleggel, langyossal, de mindig gyorsan megköt a vízbe a körömlakk széle és nem oszlik olyan szépen szét, mint a videókon.

      Törlés