2012. május 24., csütörtök

Újabb lila smink

Sziasztok!

Mára is egy lila sminket hoztam, kedden voltam így kisminkelve.
Tudom, hogy volt már lila smink, de mind más volt eddig kicsit, mint ez. 


Természetes fény

Vaku

Vaku
Amiket használtam:




Remélem nem unjátok még ezeket a hétköznapi sminkeket meg a fejemet... Megmondom őszintén, hogy azért szeretem az egész arcos képeket ilyenkor, mert teljesen más így az összkép, mintha csak a szemem látszódna.

Ti szeretitek a lila színt? Szoktátok lilával sminkelni magatokat?
Köszönöm a figyelmet, kellemes napot Mindenkinek! 

7 megjegyzés:

  1. Annyira jól áll a boci szemedhez a lila! :))) És a rúzsoddal jelenleg szerelembe estem! És imádom a mosolygós képeidet :P
    Igazán elárulhatnál 1-2 dolgot a rúzsoddal kapcsolatban :P
    Amúgy az egyik kedvenc színem a lila és imádok lilával sminkelni! Bár jelenleg a hajamhoz nem megy, de a zöld szememhez is tökéletes szerintem :P
    Szép napot Neked is!
    Puszka :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A rúzs a Catrice The Nuder The Better (http://craptrashvilaga.blogspot.com/2012/05/catrice-nuder-better-ruzs-teszt.html) és akkora lett a szerelem, hogy minden nap használom, meg a pirosítóra is rászoktattam magam. ;]
      Amíg nagyon vörös voltam én se nyúltam olyan gyakran a lilákhoz, de mostanában egyre inkább, szóval legalább ennyi előnye van, hogy sötétebb a hajam. :]
      Meg igazából a piroson kívül szerintem bármihez jó a lila szín, pedig régen hogy utáltam... :P
      Az meg baromság, hogy fáradt tekintetet ad a viselőjének, szerintem igenis egy szép sötét lila a világos lilával nagyon is élénkké teszi a szemeket!

      Törlés
  2. Szép lett a smink,tettszik. :)
    Aranyosak a mosolygós képek. :)

    A használt termékeket leírnád kommentben??
    Köszi szépen!

    Jó nagyon az új kinézet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!

      Ott vannak a képen is de azért leírom akkor:

      - Nivea Visage MAke Up Starter (BB alá)
      - Garnier BB Krém - 02. Light
      - Miss Sporty Light Energy Radiant Look alapozó - 01. Light (szememre)
      - Lovely I love satin ... szemhéjpúder (a kör alakú lilák)
      - essence kétágyas szemhéjpúder - 07. mix it, baby!
      - essence szemhéjpúder - 02. Dance All Night
      - essence szemhéjpúder - 09. Get Ready! (szemöldökre)
      - Lovely Snny Blusher ásványi arcpirosító (jobb oldali, lilás szín)
      - Avon Color Trend szemceruza - black
      - essence - Smokey eyes szempillaspirál
      - Catrice rúzs - The Nuder The Better

      Törlés
  3. Vannak nagyon szép lila színek,de nem a kedvenceim. Nem sminkelek lilával.
    Inkább a világos vagy a barna színeket részesítem előnyben.
    Nagyon régen fordult az elő,hogy a rózsaszínt és a lilát szerettem és sminkeltem velük.

    Neked viszont jól áll a lila bátran csinálj vele még sminkeket. :)

    Szép napot!

    VálaszTörlés
  4. Az alsó szempillasorodnál a lila annyira gyönyörű *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagyon tetszett, az is a lovely duóból való :]

      Törlés