2012. május 22., kedd

Tegnapi smink + outfit szösszenet

Sziasztok!

Tegnap rájöttem, hogy a Lovely Disco Make Up Setjének a szürkéit még nem is használtam úgy együtt, élesben így tegnap erre vetemedtem. Nem nagy cucc, de legalább én is (meg most majd mindjárt Ti is) láthattam, hogy a barna színek mellett a szürkék is nagyon jól használhatóak.
Mivel munkába mentem, nem akartam túl sötét vagy feltűnő sminket, valami olyasmit akartam, mint a Sleek Bad Girllel szoktam, de mégis kicsit mások a színek. Ez lett belőle:



CSÍÍÍÍZ... 
 Amiket használtam:

És a végére egy kis outfit szösszenet:

Horgony horgony hátán. Lehet, hogy van akinek ez már sok, nekem nem, mert a lánc nem túl feltűnő, és szerintem össze is illenek. 

Igyekszem majd még színesebb sminkeket hozni, de ezek az ezüstös, szürkés sminkek a mentsváraim, amikor egyszerűen nincs kedvem színeken vacillálni vagy szimplán sietnem kell. Remélem azért így is tetszett Nektek.

köszönöm a figyelmet, jó éjt, akik pedig reggel nézik, jó reggelt! :]

15 megjegyzés:

  1. de aranyos a mosolygos képed:)

    és hogy világit a horgony:D eleinte azt hittem hogy te rajzoltad oda ps-el:d

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, bár én még mindig ilyen gyépésnek látom magam az ilyen képeken, de mindenki másnak úgy tetszenek.. :D

      Törlés
  2. Kár, hogy nem készült csukott szemes kép, én megnézném úgyis a sminket!
    A mosolygós kép nagyon jó! És a horgonyos gyűrű tööööök jóóóóó
    :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Csináltam olyat is csak már siettem, és természetesen semmi nem látszott belőle :S

      Törlés
  3. Cuki vagy és a smink is gyönyörű :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Na majd ha egy olyat össze tudok hozni, mint amiket Te szoktál, az lenne gyönyörű :$

      Törlés
  4. Én elég gyakran nyúlok a szürkéhez. Szerintem átlagos, rohangászós napokhoz tökéletes :)
    Ez a smink sokban hasonlít, az én szokásos sminkemhez, ezért nagyon tetszik.
    És a made in Kalu gyűrű tökéletesen megy ehhez a felsőhöz+lánchoz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Főleg reggelente van, hogy elszüttyögöm az időt és úristen úristen mi legyen? Akkor szürke.. :D
      A gyűrűt meg sokan nem értették, hogy hogy raktam össze :P

      Törlés
  5. Szép vagy, jó lett a smink :) Ezek a kiegészítők meg kifejezetten jól állnak :)

    VálaszTörlés
  6. szép vagy nagyon,jól áll :)

    VálaszTörlés
  7. Jajj már, a végén még komolyan zavarba hoztok Csajok! :P

    VálaszTörlés
  8. Jaj, imádom az ilyen posztjaidat! :) És ezt az új világos kinézetét is a blognak! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Marad ez, úgy néz ki, nagyon tetszik egyelőre, max majd a betűkön állítok még, csak az zavar, hogy monitorfüggő, hogy ki hogy látja a hátteret :(

      Törlés
  9. Cuki vagy:) jól áll a smink :) jaaa és örülök ennek a világos kinézetnek :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :$ :]
      Majd még a fehérből valami bézseset akarok varázsolni ha meg tudom oldani mert ez így túl fehér és uncsi nekem még :P

      Törlés