2012. május 29., kedd

Szivacsos technika I. Step By Step

Sziasztok!

Hétvégén szórakoztam kicsit a szivacsos megoldással, és az első is tetszett, de a fények nem igazán voltak jók, ezért tegnap újra megcsináltam, igaz csak egy ujjamon, de remélem azért tetszeni fog Nektek.


1. Kilakkoztam a körmöm két rétegben az essence multi dimension XXXL shine - Just Shout! lakkjával:

2. Egy nejlonra (én konkrétan simítózáras tasakra) rákentem az előbb említett essence lakkot, majd közvetlenül mellé a rimmel - fast & fuchsia lakkot:

3. Egy tűvel összehúztam a két lakkot a találkozásnál:

4. Beleütögettem a szivacsot (én sima mosogatószivacsot használtam erre a célra, nekem ezzel könnyebb volt mint pl alapozószivaccsal) a lakkba, majd a körmömre ütögettem:

5. A 2. a 3. és a 4. lépést megismételtem:

6. Átkentem átlátszó lakkal és kész is:





Remélem tetszik Nektek ez a bejegyzés, ha szeretnétek, megcsinálom majd minden körmömön, akár ugyanezt, akár egy másik színkombinációval. (Illetve amúgy is szeretném megcsinálni, csak akkor kicsit hamarabb fogom...)

Ti szoktatok szivacsot használni körömdíszítés céljából?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét Mindenkinek!

16 megjegyzés:

  1. Én közvetlenül a szivacsra kenem fel a lakkot de csak egy színt, szerintem az úgy egyszerűbb. Aztán csak ráütögetem a körmömre, a végére kicsit többet, erősebben, lejjebb haladva pedig gyengébben, és kész is az átmenet. Esetleg még a legvégére még egyszer ráütögetem, hogy jól befedje.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na majd kipróbálom úgy is legközelebb :]

      Törlés
  2. Még nem, de már nagyon ki szeretném próbálni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd erről is beszámolhatsz a sütiről ;]

      Törlés
  3. Jó lett, tetszenek a színek. :) Még nem próbálta teljes kifestéssel, szóval a körmöm feléig volt csak felütve a szín. Nekem valamiért úgy sokkal műköröm (tökéletes) hatása van. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennyire én sem akartam túlvinni a felén, de lényegébe véve tetszett, ezért örökítettem meg. :]

      Törlés
  4. Nekem az "én módszerem" egyszerűbbnek tűnik, hogy csak 1 színt viszek fel egyszerre a szivaccsal.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy is próbáltam, de így szebben sikerült egyelőre, de ha 3-4 szín lenne, akkor értelemszerűen úgy könnyebb.

      Törlés
  5. Nagyon köszönöm!!! Végre valaki érthetően Ani után!! :DD
    kipróbálom, lesd majd a blogom!! :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj köszi, ez most jól esett. :]
      Lesem ;]

      Törlés
  6. Még nem próbáltam ki ezt a technikát, de most megjött hozzá a kedvem!

    VálaszTörlés
  7. Már régóta szemezek ezzel a technikával, de most kedvet kaptam hozzá. Nagyon jó a két szín együtt! :)

    VálaszTörlés