2012. május 26., szombat

Sötétkék virágos körmök

Sziasztok!

Mivel mostanában általában egyszínű vagy pelyhes körmöm volt, szerda este ki akartam találni valamit. De nyomdázni nem akartam már nekiállni este, meg úgy amúgy is elment most a kedvem tőle kicsit, így jött az ötlet, hogy hohó,van nekem még körömmatricám.

Ez lett belőle:


Hüvelykujj



Amiket használtam:

- essence Vampire's Love 02 - Into The Dark
- Körömmatrica (valami eurós boltos, de teljesen jó!)
- Lovely Crystal Strenght átlátszó fedőlakk

Hogy tetszik Nektek?
Szeretitek a virágmintát? Szoktatok körömmatricát használni? Én annyiból szeretem, hogy hamar megvan vele az ember, nem kell várni hogy még a minta is száradjon, stb. csak sokszor sajnálok pénzt kiadni rá, mert legtöbb helyen eléggé felment az áruk.

Köszönöm a figyelmet!
Szép napot és jó hétvégét Mindenkinek!

13 megjegyzés:

  1. Szép lett!

    Még soha nem volt körömmatricám, valahogy nem jutottam oda hogy megvegyem. Lehet szeretném, lehet utálnám magamon, de máson tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Szerintem egy próbát mindenképpen megér! Ha más nem, ahogy Ani írta, nézd meg kínaiban, hátha ott van olcsó és szép :]

      Törlés
  2. Szép lett :)
    Szeretem a körömmatricákat, de párat olyan nehéz eltávolítani, úgy kell levakarni őket, hogy néha kétszer is meggondolom, hogy felragasszam-e :)
    Kínai üzletekben sokkal olcsóbban lehet (ráadásul gyönyörű) körömmatricákat venni ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmmm, még sosem néztem kínaiban, de ezek után majd jobban körbelesek, eszembe sem jutott, hogy még ilyen is lehet ott. (Bár már mi nincs?!.. :D)

      Törlés
  3. Én most körömmatricáztam, de katasztrófa lett

    VálaszTörlés
  4. Szuper! :) Egyszerű, és mutatós :P

    VálaszTörlés
  5. Szép lett, de ez melyik vampire lakk? :O Amit tőlem kaptál? Az nem világosabb??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aha az, az üveg oldalára kiülnek a kis csillámok, szerintem amiatt tűnik csak világosabbnak az üvegben.

      Törlés
  6. Jaj, hogy imádom! :D Nagyon jó lett! :)

    VálaszTörlés