2012. május 29., kedd

rimmel - fast & fuchsia

Sziasztok!

Tegnap este fel is kentem a a rózsaszín lakkot, azóta is folyamatosan gyönyörködöm benne, így le is fényképeztem, hogy megmutathassam Nektek.

Sok kép jön, de egyszerűen nem bírtam olyan képet készíteni, amin azt látom, amit élőben a körmeimre nézve.

Vakuval:


Természetes fénynél bent:



Természetes fénynél kint:

Nekem iszonyatosan tetszik, élőben még szebb, szikrázóbb a színe.
Nektek hogy tetszik?

Köszönöm a figyelmet, estefelé lesz még egy körmös bejegyzés, méghozzá Step By Step, a hétvégi próbálkozásomról.

10 megjegyzés:

  1. Nagyon szép ez a lakk, bár magamon nem nagyon tudnám még elképzelni de lehet nyárra beszerzek egy hasonlót.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nem fogod megbánni, ha beszerzed! :]

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Irány a Rossmann, hátha még van! :]

      Törlés
  3. Szuper szín! :) Nekem is van ilyesmi színű lakkom:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És élőben még szebb, csak most olyan nyári hangulatom van már tőle :D

      Törlés