2012. május 11., péntek

Pénteki kedvencek - tetoválások, piercingek

Sziasztok!

Nem volt titok sosem, hogy imádom a tetoválásokat, piercingeket, mindent, aminek köze van ezekhez.

Egészen kicsi koromban is imádtam azokat az embereket, már ismeretlenül is, akik viseltek bármi ilyet, és tudtam, hogy nekem is kell. És ez a mai napig sem múlt el, van is. Tetoválás is, piercing is, és nem bántam meg. Soha nem is fogom.

A dolog még negyedikes koromban elkezdődött, a két plusz fülbevalóval, azt még a nővérem bizniszelte nekem, mert nem akartam fogorvoshoz menni, és azt mondta, megcsináltatja, és anyuékkal is lezsírozza, ha elmegyek. Hát, nehezen, de belementem. (a fogorvos mumus számomra) Megcsináltattuk, nem mondom hogy kicsit sem fájt, de nem volt vészes, és megérte a kis szenvedést.


Aztán azt hiszem, talán 15 vagy 16 évesen rám jött, a dili, hogy nekem kell piercing. De hova? A szám fölé, ott úgy sincs sok embernek. (Akkor még tényleg nem volt minden 2. csajnak...)
Megvettem egy piercinget, megmutattam itthon, persze nagyon ment az ellenkezés, meg hogy majd ha 18 leszel... Amikor csak mondtam, hogy szeretnék, 3 napig nem beszélt velem az anyukám. De olyannyira nem, hogy pont itt volt az unokatesóm, és csak neki szólt, hogy vacsora, majd annyit mondott még, hogy "Mondd meg az unokahúgodnak, hogy ha vacsorázni akar, terítsen meg magának" :DDD
Aztán jó lázadó kamasz módjára közöltem, hogy most már csak azért is kell! Így megcsináltattam.
Ez is ugye a mai napig a számban van, és már aznap kattogtam, hogy akarok még.



Aztán jött az ínyfékem. Ezt Vanilla csinálta.
Egyébként minden ilyet szakemberre szoktam bízni, de tudtam, hogy meg tudja csinálni. Képet nem találtam róla, legalábbis olyat nem amin kivehető, de ha valaki nem tudná elképzelni, ilyen.

Nem fájt, sem akkor, sem utána.

Aztán ezután jött a fültágítós korszak. Tetszett, magaménak éreztem, de olyannyira divatba jött, és egyre inkább azokban a rétegekben, amiket nem szeretek, hogy végül kivettem.

16 mm-ig mentem, annál nagyobbak már nem tetszettek.


A legszebb ő volt:


Aztán jött a tetkó. Régóta tervezgettem, elsőre valami picit akartam, szolidat.
Ez konkrétan gimi 3. évvégén volt, és a pótvizsgám napjára kértem időpontot, mondván, ha sikerül, azért, ha nem, akkor meg azért.

Ő lenne az:


Egész pontosan ez egy bak jel, amit én rajzoltam a kis kezecskémmel, és ebből készítették a sablont, ami a tetováló szerint L betű, így először fordítva akarta feltenni.. Még jó, hogy figyeltem. :D

Csak hogy lássátok, tényleg apróság, de annál inkább a részemmé vált. És már akkor tudtam, hogy még akarok!


A következőt a szüleimtől kaptam a ballagásomra.
Szintén megvolt fejben, viszont nem tudtam összerakni, valamiért nem ment sehogy úgy, hogy tetsszen és jól legyen minden. Ezt is az csinálta, aki az elsőt, és nemes egyszerűséggel oldotta meg a dolgot. Megláttam, és mondtam, hogy bakker, pont így akartam!

Itt még frissen:


És ez sem túl nagy egyébként:


Szóval eddig ennyi a történetem velük, de lesz még. Bár Tomi nagyon nem szeretné, és befenyített, hogy akkor majd szandált hord zoknival, de nem hatott meg nagyon. :D

És pár bónusz kép, amiket évek óta imádok:





Attól függetlenül, hogy nem szeretnék gyereket, imádom az első két képet, az ellenőrzőm borítása volt mindkettő és a mai napig a szekrényemen ékeskednek.

Egyébként bármennyire imádom a tetoválásokat és piercingeket, nem mindegy mi, hol, mekkora, és bizonyos mennyiségig találom csak ízlésesnek, szépnek.

És ha már tetoválás, megmutatnám a tavalyi szülinapi tortám is, amire mai napig büszke vagyok:


A párducmintát nem pont így képzeltem, de még így is mindenki megcsodálta, amíg a kis üveges hűtőben volt a városban. Persze nagyon örültek ám, mikor elmondtam, mit szeretnék.. :]

Ti hogy álltok a tetoválásokkal, piercingekkel? Van? Ha igen, hol és mi? Ha nincs, szeretnétek?

Köszönöm a figyelmet, ha úgy adódik, lesz még róluk szó, mert vannak dolgok, amiket nagyon fontosnak tartok. Például ne magatoknak és a barátnőtök se csináljon nektek piercinget, fülbevalót, menjetek szakemberhez, a sufnitetkó  pedig felejtős!! Inkább fizessetek érte többet, de ne rohadjon le a kis bőrötök! :]

(Tudom, hogy az ínyféket nem szakember csinálta, de ettől függetlenül, tényleg oda menjetek.)

Köszönöm a figyelmet, kellemes hétvégét Minden kedves Olvasómnak!

36 megjegyzés:

  1. Piercing van meg volt is, de már csak a köldökömben hagytam meg mert drága volt az ékszer és valentin napra kaptam a páromtól 3 éve :) valamint egy hónapja vettem egy tök jó pink-lila ajak piercinget ilyen színváltós kővel de mint kiderült nem forrt be a lyuk csak összébb ment és az 1.2-es már túl nagy :D így kidobtam 2500 forintot :D:D:D:D nah mindegy nem is gondolok bele, tetoválást pedig szeretnék és lesz is de azt tudom hogy valami különlegeset akarok és valami iszonyat tehetséges művésszel, gondoltam a fehér tetkóra is --->http://bit.ly/IXHIcm de nem ilyet :) szóval ez még a jövő kérdése az biztos hogy megfontoltan szeretnék dönteni nem azért mert mi lesz ha öreg leszek mert azt leszarom hanem szeretném hogyha rápillantok a tetkóra akkor boldogságot érezzek és ne megbánást :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az biztos, hogy meg kell gondolni, ez a fehér pl. szép, csak én attól félnék hogy besárgul vagy nem tudom hogy mondjam, szóval, hogy nm marad ilyen szép fehér :(

      Törlés
  2. Háhhá tényleg az ínyfék. :DD Jujj de kikészültem. :DD Mekkora állatok vagyunk... Mondjuk ott nem annyira vészes, ha van érzéstelenítő meg alkohol.

    VálaszTörlés
  3. nekem a porcban van a fülembe és imádom :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az is tetszik, meg a tragus, de mindig azon parázok, hogy nagyon fájna, ezért inkább nem vállaltam még be :D

      Törlés
    2. Hát nem fáj,csak a első pár napban kellemetlen (ha a haj bele megy , vagy alvásnál meg kell szokni! :) )

      Törlés
  4. Nekem a számnál lévőt csinálta egyik barátnőm, elég vicces story volt:D Azt egyébként kivettem kb 1 hónap múlva, mert rájöttem h nem illik hozzám:( De majd lesz róluk bejegyzés, szerintem arról van képem is (és ráadásul szőke voltam még akkor:D) Nyelvemben is volt, azt meg muszáj volt kivennem egy idő után, az hiányzik a legjobban. Az orromban meg a köldökömben megvan még mindig, azok teljesen hozzám nőttek. Tetoválásra meg sok ötletem van, egyenlőre csak a lapockámnál van 1-1 liliom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mért kellett kivenni a nyelvedből? :(
      Egy időben akartam oda is, de azt sem bírom, ha más végighúzza a fogán a villát, ha meg én, akkor percekig libabőrös vagyok, így inkább lemondtam róla. :D

      Törlés
    2. Mert rosszul lett szúrva:( Vagyis kicsi a nyelvem állítólag, alig tudta megfogni rendesen, aztán meg kicsit megrántottam és így kb másfél lyuk lett. Nem gyógyult meg rendesen, dagadtabb volt a kelleténél kb mindig, aztán meg kicsi hajszál repedések vagy mik lettek és akkor döntöttem úgy, hogy inkább kiveszem, de így is több mint 1 évig benne volt. A mai napig szoktam álmodni vele, hiányzik:D

      Törlés
    3. Úúúú, ettől is féltem mindig, hogy mi van, ha mégsem jól szúrják, tudom, hogy aki tudja, az elvileg nem szúrja rosszul, csak sok ilyen volt, meg tesómnak is ki kellett venni :S

      Törlés
  5. valamelyik nap álmodtam meg a hátam befejezését, de szó szerint :D

    VálaszTörlés
  6. Nekem nincs egyik sem, de egy pici tetoválást akarok, ha sikerülnek a mostani vízválasztó tárgyaim, első dolgom lesz varratni! :D Piercinget sose akartam, valahogy nem vonz és nem is mindegyiket találom esztétikusnak, de azért van pár amit szépnek találok. Viszont a fültágítót sose értettem és nagyon nem tetszik :\

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És mit szeretnél? Vagy még nincs konkrét elképzelés?

      Törlés
    2. Mivel imádom a macskákat, ezért lehet, hogy egy macsek, egyik ismerősöm nagyon ügyes és csinált már egy olyan egyszerű cica tetkót, hogy beleszerettem. Szinte csak pár vonal, de gyönyörűszép. :)

      Törlés
    3. Azok tetszenek nekem is, olyan kis egyszerű, de nagyszerűek szoktak lenni.
      A vizsgákhoz meg sok sikert, menni fognak! ;]

      Törlés
    4. Igen-igen! :) Köszönöm, remélem! :)

      Törlés
  7. 2x bökték a köldököm (egyet félreszúrtak, ferde lett, plusz nem elég mély), 3x az orrom, +2 lyuk mindkét fülemben... aztán valahogy "elmúlt", ill. a köldökömmel nem akartam már kínlódni, az orromban is hol zavart a szemüveg miatt (akkor még hordtam), hol begyulladt... A legutolsó orr-bökés után "pihentem" egy évet, aztán nyaraláson hirtelen felindulásból csináltattam a szám fölé. Egész jól elvoltam vele, aztán egy műtét miatt ki kellett vennem :( Jól kitaláltam,hogy amint felébredek altatás után, visszarakom, de gondolhatjátok... addig húztam-halasztottam, amíg benőtt a helye. Tetováláson meg kb 10 éve rágódom, de azt hiszem, ha eddig nem csináltattam, akkor már nem is fogok. Bocs, hogy kisregény lett megint :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyan, nem is lett hosszú :P
      Amúgy ebben van valami, hogy ha eddig nem... Legalábbis ha nem csak azért maradt el eddig, mert nem volt pénzed.
      Nekem egyszer pizzázáskor esett ki a golyó a szám fölül, és kivettem a pöcköt, mert tuti lenyeltem volna... Erre kb 8 óra eltelt, mire hazaértem és nagyon szépen beforrt belül... De nagyon imádom, úgyhogy megoldottam :]

      Törlés
  8. A nagyobbik húgom titokban csináltatta a nyelvpiercingét, mivel neki se engedték meg :), persze amikor észrevették (szívta a nyálát rendesen), akkor kivetették vele, de ő vett másikat :D, így megmaradt.
    A másik húgomnak nincs semmilyen, viszont ő nagy üzembe csinálta a suliba a piercing szúrást (nyelv, köldök, fül, szemöldök) 9-10edikbe :D, tűkkel, meg alkohollal, meg zsibbasztóval járt suliba. Olcsóbban csinálta mint a piercinges.
    Nekem van tetkóm, a jobb lapockámon, egy rózsa nonfival, ezt még a szalagavatóm után csináltattam, meg van a nyelvembe piercing, amin évekig rágódtam, de végül csak megcsináltattam és nem bántam meg.
    Tetoválást még szeretnék, de tudom hogy nem fogok csináltatni, mert nagyot akarnék, pl a vádlimra egy nagy pókot, vagy a könyökömre egy nagy pókhálót, az annyira tetszik. Viszont ami talán még meglesz, az ujjamon egy felirat, csak még nem tudom mi :D, én a CrazyLime - ot szeretném, de a párom szerint ne az legyen, mert 10 év múlva már azt se fogom tudni mi az, az nem számít, hogy már 10 éve ez a becenevem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja és a 2 fülembe összesen 5 füli van, ebből 3at én csináltam magamnak kb 14 évesen :)

      Törlés
    2. Én a CRaPTRaSH-t akartam egy ideig, de ennek sztorija van, de úgy döntöttem, hogy majd ha még vagy 30 évesen is lesz bármi, ami ehhez köt, akkor talán. :]
      A pókhálós könyököt én is nagyon bírom, bár kicsit olyan börtön-feeling nekem. :DD

      Törlés
  9. Se pircing, se tetkó. Bár az utóbbin jó egy éve agyalok. Megvan a helye, a "minta", ami szöveg, csak a tipoja nincs meg még. Illetve nem találtam még megfelelő emberkét erre a feladatra.
    Amúgy a Bak jel nagyon kedvenc, ezek szerint Te is Bak vagy? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, még pont belefértem a január 20.-ával :D
      Amúgy vicces mert általában megkérdezik miért pont K betű... De olyanok, akik tudják a nevem... :D

      Törlés
    2. Én meg a Bak-nak az eleje vagyok :) December 23-mal :) Komolyan megkérdezik, miért K? pedig egyértelmű :P

      Törlés
    3. Na, ezt nem is tudtam. :]
      Nálunk sok a bak, az egyik tesóm, meg a férje, meg a másik tesóm párja is.. :D

      Törlés
  10. Tetoválást én is nagyon szeretnék, 2-3-t tuti :D Piercingből jelenleg orrban karika (2x lett szúrva), nyelvben, bal fülbe plusz 1 lyuk, jobba kettő :) (vagyis fülekbe 5 lyuk összesen) éééés volt régen a számban 3 :D jobb szemöldökbe és köldökbe. Köldökbe lehet majd visszaszúratom (ha lefogytam :P), meg nagyon megtetszett az industrial is, de már mindenkinek olyan van -.-' úgyhogy még jól meggondolom.
    A fültágítókat nagyon, de nagyon nem szeretem :)
    A tetkóid viszont szépek ;)
    Jó mozizást és jó hétvégét :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az orromba akartam régen, de mindig elrettentett a gondolat, hogy milyen lesz egy jó kis náthánál... :DD
      Köszi, a film valami isteni volt, imádtam <3 :]

      Törlés
  11. Én piercinget régen akartam, a nyelvembe, illetve az ajkam alá, de már elmúlt a rá való vágy :D Meg utóbbi sajnos nem állt volna jó, és féltettem volna a fogaimat/ínyemet.
    Viszont nagy álmom egy tetoválás, de soha nem fogom megcsináltatni. Egy nagy, színes főnixtetoválást szeretnék a jobb lapockámra, hátamra. Azért nem lesz soha meg, mert tudom, hogy évek múltán már nem olyan szépek a színek, és az én sötétebb bőrömön eleve nem látszanának túl jól. meg persze attól is félek, hogy elb.sszák, és szar lesz. Meg nyilván nem túl olcsó, szóval amúgy is kéne rá várnom úgy 5-10 évet...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Minden tetkó fakul idővel, de át lehet üttetni, tudom, hogy nem vigasz, de benne van a pakliban. :]
      Az meg hogy elcsesznék.. Olyan embert kell keresni, akinek láttad a munkáit, és tudod, hogy megbízható, most már azért szerintem van jó néhány olyan tetováló, akire azt lehet mondani, hogy le a kalappal.. Persze, elsőre én is féltem, hogy basszus, életem végéig rajtam lesz, mi van ha véletlen rossz lesz?!
      De nem lett, ott van több ember, és nyilván olyan nem tud ott dolgozni, aki nagyon béna, és el tudná rontani. ;]

      Törlés
    2. Igen, tudom mindezt, de... Mi van, ha pont én leszek az, akié rosszul sikerül? :D Mondjuk még úgyis van pár évem gondolkozni rajta :D

      Törlés
    3. Elég kicsi rá az esély ;]

      Törlés
  12. Szépek a tetkóid. Én is szeretnék egyet, csak nagyon nehéznek találom,hogy a küszöbön álló hivatásommal összeegyeztessem. Az biztos, hogy egy szép sárkány mintát szeretnék. De olyan nőieset, nem tribalosat. sajnos,még nem ihletett meg teljesen semmi. Meg emiatt nem akarnék véradást kihagyni...szóval még érlelem.:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :]
      Miért, mit dolgozol? Amúgy én nagyon nem szeretem, hogy van aki ennyire maradi (nem tudok rá szebb szót, bocsi), hogy csak a külsőségek alapján már egyből ítélkezik, ezt most úgy értem, hogy van aki úgy fogja fel hogy "akinek tetoválása van, az rossz ember"... Pedig ez annyira a részévé válik az embernek, hogy el is feledkezik róla, mert pár hét alatt annyira természetes, hogy az ott van, mintha így született volna.. Legalábbis nekem ilyen érzés volt. :]
      Van egy kép, két kép van rajta, az egyiken a pasi orvosi köpenybe, a másikon meg ujjatlan pólóban, és tele van varrva, na ez remek példa szerintem, hogy nem ettől lesz valaki jó, vagy rossz...
      Na, ez bonyolultra sikeredett, de remélem érthető azért :D

      Törlés
  13. Tetszenek a tetkóid:$ én is bak vagyok:D:D:D jajj alig várom, hogy mehessek folytattatni a hátamat :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Mi van a hátadon? Csupa meglepi, ezt sem tudtam Rólad :P

      Törlés