2012. május 18., péntek

Pénteki kedvencek - Párducminta

Sziasztok!

Egész kicsi korom óta imádom a párducmintát, de persze csak kiegészítők terén hordom inkább.
Szorgosan gyűjtögetek is minden ilyet, (és egyéb mást, ami szívem vágya) egy mappácskában a gépen, most ezek közül a párducos dolgok közül osztanék meg párat Veletek.
Azért azt kihangsúlyoznám, hogy sok olyan van, ami bár nagyon tetszik, magamon nem tudnám elképzelni. Szóval nevezhetjük akár inspirációs képeknek is őket. :]

Forrást nem bunkóságból nem írok, hanem mert nem most keresgéltem a netről, hanem jó ideje le vannak mentve a képek.

Ruhák:






 











































Cipők:





























Fodrász cuccok:











Ékszerek, táskák, kiegészítők:


























Ilyenem van is :]



Egyéb párducos szépségek:














Egyelőre ennyi lett volna. :]


Ti szeretitek a párducmintás dolgokat? Ha igen, inkább ruhaként, nagy felületen, vagy inkább csak 1-2 kiegészítőként, kisebb felületeken?


Köszönöm a figyelmet, akinek esetleg van kedvenc párducmintás képe, és itt nem szerepel, nyugodtan ossza meg velem és a Többiekkel!


Szép napot, kellemes hétvégét Nektek!

16 megjegyzés:

  1. Én is imádom őket, bár nem sok van. Én szeretem a színes verzióit is. De giccsbe már nem szeretek átmenni.

    Egyébként azt a vaterás felsőt nézegettem turkálóban, csak nem vettem meg. :DDD Hát bánom...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A legelső vaterásra gondoltam. Látom van itt több is. :D

      Törlés
  2. Óóóó párducminta, én is nagyon szeretem! Ma mentem személyit csináltatni, és párducmintás felsőben voltam. Van még a felsőkön kívül párducmintás ruhám, karkötőm, párnahuzatom (az liláspiros alapszínű), ágyneműm is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, az ágynemű az régi vágyálmom :]

      Törlés
  3. az egyik cipő nekem megvan, teljesen új, nem használom, mert folyamatosan kilépek belőle. szval vagy nagy rám, vagy keskeny hozzá a lábfejem, vagy mindkettő.

    VálaszTörlés
  4. Én is imádom, gyönyörűek! [PIN UP <3] :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, sok olyan stílusú is van szerencsére :]
      Csak legtöbbnél elég húzós az ár :S

      Törlés
  5. Birom őket, itt is van jópár szép darab

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na majd összeszedem a saját párducos cuccaim is :]
      Bár tényleg inkább kiegészítők vannak csak, meg volt egy övem, de már elszakadt, azt hiszem ki is dobtam, de azóta sem találok olyat, csak hasonlót (ami tök más :D)

      Törlés
  6. Én főleg a színeseket (kék-zöld korszakom van) szeretem, az eredeti színösszeállításban valahogy nem érzem magam jól. Körmeimre próbálok applikálni most egy párducmintát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg pont inkább az eredetit, vagy még esetleg a szürke alapút szeretem, bár azért 1-2 színes is van, ami nagyon tetszik. :]

      Törlés
  7. Én is imádom a párducmintát :))
    <----

    VálaszTörlés
  8. Leopárd bőrbe akarok bújni ezen képek után:DPersze nem ártana hozzá modell alkat xD De ami van azt kell szeretni:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, pl kabát, pulcsi meg egyberuha úgy szép csak szerintem, ha valakinek nagyon jó alakja van, ezért is inkább csak kisebb felületen viselem, pedig vannak csodaszépek.. :]

      Törlés