2012. május 25., péntek

Pénteki kedvencek - Az új kedvenc "libabőrös zeném"

Sziasztok!

Ma csak egy rövidke bejegyzéssel jelentkezem, ismét zene lesz, ezúttal a legújabb kedvencem. Biztosan mindenki ismeri az érzést, amikor meghall egy számot, és szó szerint libabőrös lesz tőle...

Na nekem ez a szám is ilyen:



Nem néztük a csillag születiket ezelőtt, de múlt héten valahogy ott ragadt a tévé, és beleszerettem ebbe a dalba! Egyszerűen imádom! :]

Nektek hogy tetszik?

Köszönöm a figyelmet!
Kellemes hosszú hétvégét Mindenkinek, holnapra jövök egy körmös bejegyzéssel, annyit elárulhatok, hogy még nem az új lakkokról lesz szó. :]

6 megjegyzés:

  1. Az eleje óta neki szurkolok, nagyon szeretem a hangját, a mentalitását, az egyszerűségét. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem első hallásra szerelem a hangja. :]

      Törlés
  2. Én is csak akkor nézem, ha bekapcsolva marad, de nekem is ő az egyik legszimpibb, ezt az előadást is pont láttam véletlenül, elég jó.

    Na meg én imádom a Puzsér beszólásait is, amiatt is érdemes nézni ha megjátszott ha nem. :DD Én tudok ezzel azonosulni. :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, én nagyon rühellem Puzsért, úgy ahogy van irritál a létezése is, nekem iszonyatosan erőltetett, és úgy beszél mintha erőlködne minden szónál... :DD

      Törlés
    2. Én is csak a Puzsér miatt néztem. XD De már vagy három hete nem láttam, valahogy mindig közbejön vmi jobb dolgom is. XD Azt viszont nagyon sajnálom, hogy most pénteken Marci esett ki. :(

      Törlés